Здравейте
искам да ми дадете съвет благодаря предварително
имам vw passat 2 когато пътувам на дълго и двигателя загрее хубаво лампата за маслото започва да премигва и онова нещо зумер ли как се нарича започва да пищи измервахме налягането на маслото с 3 манометъра и 3-те показват различно налягане смених датчиците за маслото и пак свири и премигва предупредителната система също смених и маслото смених и километража и неможем да открием каква е причината да свети лампата когато дадеш газ и лампата изгасва но след няколко метра пак светва
казаха ми че маслената помпа и основните и биелните лагери трябва да се сменят
ЩЕ СЕ РАДВАМ АКО МИ ОТГОВОРИТЕ
БЛАГОДАРЯ



VW Passat B3 пищи зумер и свети лампата на маслото
VW Passat B3 пищи зумер и свети лампата на маслото
Последна промяна от gr_kanev на Чет 11 авг 2016 10:39, променено общо 1 път.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: VW Passat B3 пищи зумер и свети лампата на маслото
Колко различно показват манометрите?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12127
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 пищи зумер и свети лампата на маслото
Първо уточни кой модел ти е пасата, щото не е 2 а 3 предполагам viewtopic.php?f=6&t=38785
Уточни и модела на двигателя, първите 2 или 3 букви от номера на двигателя в талона.
Макар и различни сподели какво са показали и трите манометъра като налягане на маслото и начина по който е станало измерването /би трябвало да е на загрял мотор 90 градуса, на ниски обороти да не пада под 1,6 мисля че беше/
Щом сте сменили талото и датчиците, провери кабелите от датчиците през бушониерата до таблото.
Чак тогава вече може да се говори за лагери и основни ремонти
Уточни и модела на двигателя, първите 2 или 3 букви от номера на двигателя в талона.
Макар и различни сподели какво са показали и трите манометъра като налягане на маслото и начина по който е станало измерването /би трябвало да е на загрял мотор 90 градуса, на ниски обороти да не пада под 1,6 мисля че беше/
Щом сте сменили талото и датчиците, провери кабелите от датчиците през бушониерата до таблото.
Чак тогава вече може да се говори за лагери и основни ремонти
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 пищи зумер и свети лампата на маслото
Аз съм с АБС, и сложих манометър вътре при каране София -Пазарджик с 120км/ч на празен ход пада до 1 бар.Това е в наи-яките жеги на 2000об държи 2-2,1бар. При спокоино каране и в градско 1,3-.1,5 бара и 2,3-2,5 бара. Минимума е 2000об 2бар.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: VW Passat B3 пищи зумер и свети лампата на маслото
Като те питам в темата, не ми отговаряй на лични.
ediniq pokaza 6 drugiq 2,5 drugiq pod nulata
modela e B3 1.8 90 ks monoinjekciq
Като чета, нищо не сте премерили. Ползвай търсачката, за да разбереш как се мери налягане, измери и напиши тук. Инак не виждам смисъл да дъвчем глупости.
ediniq pokaza 6 drugiq 2,5 drugiq pod nulata
modela e B3 1.8 90 ks monoinjekciq
Като чета, нищо не сте премерили. Ползвай търсачката, за да разбереш как се мери налягане, измери и напиши тук. Инак не виждам смисъл да дъвчем глупости.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта