Здравейте. На кратко по темата. Ходих до адлер ауто за чипче. След манипулациите и поставяне на модифицирания софтуер за мое и тяхно учудване колата не мръдна дори с 1 кон. По тяхна препоръка трябва да се смени въпросния клапан н75. Не съм сигурен дали е точно това, но .... ако някой има идея да каже. Та въпроса ми е следния. Коя вариация на въпросния клапан е добре да сложа. Това намерих във форума като информация. Мисля, че съм се спрял на този за Audi TT.
N75 С - това е в сток А4 1.8Т
N75 F - също сток, но описват я като подобрена версия на предходната
N75 J - от Ауди ТТ 225к.с. N75. Според разни форуми и фирми тая е най-добра за чипнато А4 1.8Т.
N75 Н - наричат я рейсинг N75 и е пропръчвана за по-сериозни сетъпи.
N75 К - нямам инфо за нея



Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем може би в н75
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: Казанлък
Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем може би в н75
Последна промяна от IvanMan на Съб 09 юли 2016 13:07, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Чип тунинг и проблем можеби в н75
И к'ва е редосеялката, за която питаш?
Руска или чешка?
Я хвърли едно оче и на тая тема:
viewtopic.php?f=5&t=352512
Руска или чешка?

Я хвърли едно оче и на тая тема:
viewtopic.php?f=5&t=352512
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: Казанлък
Re: Чип тунинг и проблем можеби в н75
Редосеялката е B5, 1.8T AEB мотор, 1997г. (малка закачка - това което е в описанието на профила
)
Сериозно съм решил да го сменя въпросния клапан, но сега проблема ми е какъв е part number-a на този клапан в модификацията му за Audi TT 1.8T 224HP , това което намирам в ебей, не мога да намеря по каталожен номер как се води в дилърите. Ето това намирам примерно: http://www.ebay.ie/itm/AUDI-TT-MK1-1-8T ... SwEjFXe9mJ , тук номера е 058906283F, но при този номер не мога да намеря клапана. Ако някой може да помогне, относно какво да сложа и какво да търся ще е повече от добре дошло.

Сериозно съм решил да го сменя въпросния клапан, но сега проблема ми е какъв е part number-a на този клапан в модификацията му за Audi TT 1.8T 224HP , това което намирам в ебей, не мога да намеря по каталожен номер как се води в дилърите. Ето това намирам примерно: http://www.ebay.ie/itm/AUDI-TT-MK1-1-8T ... SwEjFXe9mJ , тук номера е 058906283F, но при този номер не мога да намеря клапана. Ако някой може да помогне, относно какво да сложа и какво да търся ще е повече от добре дошло.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем можеби в н75
Никой ли не си е сменял въпросния клапан ? Брех че са ви здрави пасатите ...
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем можеби в н75
Ти ако търсиш от н75 да изкараш коне, няма да намериш. Основното при разликата е на колко разтоварва турбото. Със зайгравка с вестгате пак може да го докараш на добро отваряне т.е малко по късно да разтоварва. Свържи двата маркуча и в го илиминирай да видиш как ще е без н75.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем можеби в н75
Че тези пичове преди чипа не са ли направили диагностика,не са ли разбрали че нямаш 0.5 бар-а?То реално ако не ти работи Н75 би трябвало да не прави повече от 0.3?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем може би в н75
не знам какво са правили, аз отивам като клиент не като майстор. По принцип закачиха боост метър и предполагам всичко е било наред. Не разбирам толкова, а и не съм се интересувал за да знам какво точно и защо се случва с двигателя на автомобила. Както казах има си хора за всичко, а аз не съм автомонтьор. Идеята на този клапан от ТТ е , такава че така или иначе съм решил да го сменя и след като четох малко разбрах, че за чипнати автомобили било по добре клапан от ТТ 225к. На колко бара надува не съм и гледал, все пак не исках да нахалствам и да си вра носа на всякъде и на всяка тяхна стъпка(смятам това за адски досадно). Ако не надува на нужното налягане, предполагам и конете няма да отговорят на очакваното. Колата показа 147 на двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта