Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем може би в н75

Техническа и сервизна информация за Passat
smirnoff_87
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: Казанлък

Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем може би в н75

Мнениеот smirnoff_87 » Чет 07 юли 2016 7:30


Здравейте. На кратко по темата. Ходих до адлер ауто за чипче. След манипулациите и поставяне на модифицирания софтуер за мое и тяхно учудване колата не мръдна дори с 1 кон. По тяхна препоръка трябва да се смени въпросния клапан н75. Не съм сигурен дали е точно това, но .... ако някой има идея да каже. Та въпроса ми е следния. Коя вариация на въпросния клапан е добре да сложа. Това намерих във форума като информация. Мисля, че съм се спрял на този за Audi TT.
N75 С - това е в сток А4 1.8Т
N75 F - също сток, но описват я като подобрена версия на предходната
N75 J - от Ауди ТТ 225к.с. N75. Според разни форуми и фирми тая е най-добра за чипнато А4 1.8Т.
N75 Н - наричат я рейсинг N75 и е пропръчвана за по-сериозни сетъпи.
N75 К - нямам инфо за нея

Последна промяна от IvanMan на Съб 09 юли 2016 13:07, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Чип тунинг и проблем можеби в н75

Мнениеот radotom » Пет 08 юли 2016 23:19


И к'ва е редосеялката, за която питаш?
Руска или чешка? :c010

Я хвърли едно оче и на тая тема:
viewtopic.php?f=5&t=352512


smirnoff_87
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: Казанлък

Re: Чип тунинг и проблем можеби в н75

Мнениеот smirnoff_87 » Съб 09 юли 2016 12:05


Редосеялката е B5, 1.8T AEB мотор, 1997г. (малка закачка - това което е в описанието на профила :Mr Green Fun )
Сериозно съм решил да го сменя въпросния клапан, но сега проблема ми е какъв е part number-a на този клапан в модификацията му за Audi TT 1.8T 224HP , това което намирам в ебей, не мога да намеря по каталожен номер как се води в дилърите. Ето това намирам примерно: http://www.ebay.ie/itm/AUDI-TT-MK1-1-8T ... SwEjFXe9mJ , тук номера е 058906283F, но при този номер не мога да намеря клапана. Ако някой може да помогне, относно какво да сложа и какво да търся ще е повече от добре дошло.


smirnoff_87
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем можеби в н75

Мнениеот smirnoff_87 » Нед 10 юли 2016 22:20


Никой ли не си е сменял въпросния клапан ? Брех че са ви здрави пасатите ...


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем можеби в н75

Мнениеот bobitur » Пон 11 юли 2016 17:21


Ти ако търсиш от н75 да изкараш коне, няма да намериш. Основното при разликата е на колко разтоварва турбото. Със зайгравка с вестгате пак може да го докараш на добро отваряне т.е малко по късно да разтоварва. Свържи двата маркуча и в го илиминирай да видиш как ще е без н75.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем можеби в н75

Мнениеот nuri_3556 » Пон 11 юли 2016 17:56


Че тези пичове преди чипа не са ли направили диагностика,не са ли разбрали че нямаш 0.5 бар-а?То реално ако не ти работи Н75 би трябвало да не прави повече от 0.3?


smirnoff_87
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 13:45
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: Казанлък

Re: Пасат B5 1.8T AEB мотор, 1997г. чип тунинг и проблем може би в н75

Мнениеот smirnoff_87 » Вто 26 юли 2016 7:22


не знам какво са правили, аз отивам като клиент не като майстор. По принцип закачиха боост метър и предполагам всичко е било наред. Не разбирам толкова, а и не съм се интересувал за да знам какво точно и защо се случва с двигателя на автомобила. Както казах има си хора за всичко, а аз не съм автомонтьор. Идеята на този клапан от ТТ е , такава че така или иначе съм решил да го сменя и след като четох малко разбрах, че за чипнати автомобили било по добре клапан от ТТ 225к. На колко бара надува не съм и гледал, все пак не исках да нахалствам и да си вра носа на всякъде и на всяка тяхна стъпка(смятам това за адски досадно). Ако не надува на нужното налягане, предполагам и конете няма да отговорят на очакваното. Колата показа 147 на двигателя.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта