VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015

Техническа и сервизна информация за Passat
vicho89
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 26 окт 2017 16:26
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015

Мнениеот vicho89 » Съб 28 окт 2017 9:36


Колеги, не търся най-евтиния вариант, а по-скоро най-оптималния. Никога не съм пестил за сметка на качество. Искам колата да е изпипана. В един сервиз смениха моторчето, защото клапите били с много малко нагар и абсолютно здрави (вече и почистени). Колата работи добре, но грешката не изчезва. Другата седмица ще я погледнат от друг сервиз и ще споделя какво е станало.




Потребителски аватар
mayma
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 658
Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
Автомобил: VW Lupo 3L
Двигател: ANY
Местоположение: София

Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015

Мнениеот mayma » Съб 28 окт 2017 12:42


°niksi° написа:
mayma написа:Колеги, защо търсите начин да си прецаквате автомобилите ? Колектора е от 600-820 лв за различните двигатели ?!
:gruebel

Защото колега има такива работещи за 800 лв на месец. Аз също не съм привърженик на побългаряването.


... би следвало автомобила да е подбран според възможностите на собственика, нали така ?

Аз карам Lupo 3l , защото нямам възможност да поддържам по-висок клас автомобил.


vicho89 написа:Колеги, не търся най-евтиния вариант, а по-скоро най-оптималния. Никога не съм пестил за сметка на качество. Искам колата да е изпипана. В един сервиз смениха моторчето, защото клапите били с много малко нагар и абсолютно здрави (вече и почистени). Колата работи добре, но грешката не изчезва. Другата седмица ще я погледнат от друг сервиз и ще споделя какво е станало.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk



Колега за оптимален вариант и изпипване решението е ясно. Не тази кола да мине през 10 сервиза и всеки да си остави ръцете.
Как прецениха клапите дали са добре ? Вероятно са разглобили много такива и имат база за сравнение?! Знаят какво се поврежда и могат кажат ясно и точно какво се износва и дали е износено в този случай?! :) "Моторчето" е винаги работещо, просто клапите се износват и хода им става по-голям, което се отчита от "моторчето" и записва грешка .


Поздрави


passat66
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 16 апр 2013 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015

Мнениеот passat66 » Съб 28 окт 2017 22:09


И по какъв начин се износват клапите по-точно ?
За пореден път разбирам че НЯМАШ АБСОЛЮТНО НИКАКВА представа от нещата.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015

Мнениеот °niksi° » Съб 28 окт 2017 22:57


Колегата ти е написал - решението е нов колектор. А относно това, че колегите са сменили моторчето, явно не се занимават с конкретни марки, а с всички и не знаят за някой типични проблеми на ВАГ групата. Поради тази причина например аз не се наемам с ремонти по автомобили различни от ВАГ.


Потребителски аватар
EmailSites
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 16 май 2020 12:44
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015

Мнениеот EmailSites » Чет 04 ное 2021 16:25


Здравейте!
Имам същия проблем и се спрях на вариант със скобата...
Гледах някои клипчета, но срещам разлика, при мен има като черно капаче и не се виждат тези болтове:
Screenshot 2021-11-04 at 16.08.13.png


При мен е така:
252579950_3239290926298541_4912245613103805736_n.jpg



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: marto_dve и 188 госта