VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015
Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015
Колеги, не търся най-евтиния вариант, а по-скоро най-оптималния. Никога не съм пестил за сметка на качество. Искам колата да е изпипана. В един сервиз смениха моторчето, защото клапите били с много малко нагар и абсолютно здрави (вече и почистени). Колата работи добре, но грешката не изчезва. Другата седмица ще я погледнат от друг сервиз и ще споделя какво е станало.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015
°niksi° написа:mayma написа:Колеги, защо търсите начин да си прецаквате автомобилите ? Колектора е от 600-820 лв за различните двигатели ?!
Защото колега има такива работещи за 800 лв на месец. Аз също не съм привърженик на побългаряването.
... би следвало автомобила да е подбран според възможностите на собственика, нали така ?
Аз карам Lupo 3l , защото нямам възможност да поддържам по-висок клас автомобил.
vicho89 написа:Колеги, не търся най-евтиния вариант, а по-скоро най-оптималния. Никога не съм пестил за сметка на качество. Искам колата да е изпипана. В един сервиз смениха моторчето, защото клапите били с много малко нагар и абсолютно здрави (вече и почистени). Колата работи добре, но грешката не изчезва. Другата седмица ще я погледнат от друг сервиз и ще споделя какво е станало.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Колега за оптимален вариант и изпипване решението е ясно. Не тази кола да мине през 10 сервиза и всеки да си остави ръцете.
Как прецениха клапите дали са добре ? Вероятно са разглобили много такива и имат база за сравнение?! Знаят какво се поврежда и могат кажат ясно и точно какво се износва и дали е износено в този случай?! :) "Моторчето" е винаги работещо, просто клапите се износват и хода им става по-голям, което се отчита от "моторчето" и записва грешка .
Поздрави
Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015
И по какъв начин се износват клапите по-точно ?
За пореден път разбирам че НЯМАШ АБСОЛЮТНО НИКАКВА представа от нещата.
За пореден път разбирам че НЯМАШ АБСОЛЮТНО НИКАКВА представа от нещата.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015
Колегата ти е написал - решението е нов колектор. А относно това, че колегите са сменили моторчето, явно не се занимават с конкретни марки, а с всички и не знаят за някой типични проблеми на ВАГ групата. Поради тази причина например аз не се наемам с ремонти по автомобили различни от ВАГ.
- EmailSites
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 16 май 2020 12:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat CC 2009 2.0 TDI 170к.с., ръчка - Грешка Р2015
Здравейте!
Имам същия проблем и се спрях на вариант със скобата...
Гледах някои клипчета, но срещам разлика, при мен има като черно капаче и не се виждат тези болтове:
При мен е така:
Имам същия проблем и се спрях на вариант със скобата...
Гледах някои клипчета, но срещам разлика, при мен има като черно капаче и не се виждат тези болтове:
При мен е така:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: marto_dve и 188 госта