Здравейте, колеги. Имах проблем с дебитомера, беше започнал да запъва по средата на хода си. Реших да го отворя и позачистя, като ползвах това ръководство : http://www.smehurko.info/moto/tech/VW-D ... itomer.php
Позачистих вътре, позапилих леко лопатката, за да не опира в корпуса и сглобих всичко уж както си беше. Сега обаче колата няма празен ход... Никъде нищо не опира, лопатката се движи ок, обаче колата държи 1500 оборота на място. Единствено не знам, дали натягането на тая лопатка съм го уцелил, но мисля, че да. Някакви идеи, от къде може да е проблема?
- Сега се сетих, че в горната част на платката има две писти, на които се опират две крачета. Е тези писти ги надрасках при свалянето. Не знам дали там не е проблема.



Пасат Б3 '91 2E - проблем след ремонт/смяна на дебитомера
Пасат Б3 '91 2E - проблем след ремонт/смяна на дебитомера
Последна промяна от bats на Вто 13 дек 2016 16:03, променено общо 5 пъти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонтиран дебитомер на пасат Б3
ОФФфффффффф... 15 минути се дзверя, докато зацепя, че това Е2 всъщност било 2Е
Ето ти още малко информация по която да дерзаеш:
Ама ако си с обикновена газова - хич не си прави труда





Ето ти още малко информация по която да дерзаеш:
Ама ако си с обикновена газова - хич не си прави труда

Re: Пасат Б3 '91 2E - проблем след ремонт на дебитомера
Смених дебитомера с друг, работещ, според колегата от форума, от който го взех. Лопатката му не задира никъде. Колата пали от раз на бензин, но оборотите шарят. Първо държи към 1200 като е студена и после започват да игарят нагоре надолу. На газ изобщо не работи, но там е пипано и може да не е настроена както трябва. Идеи от какво може да е?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12126
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 '91 2E - проблем след ремонт/смяна на дебитомера
Тия шарещи обороти при пасат/голф/сеат нямат решаване. Стъпкови мотори, дроселови клапи, дебитомери, кабели, свещи, капачка, палец. Накрая купуваш моно или карбуратор или правиш колата само на газ и се возиш. Бензин само колко да те закара до бензиностанция, като ти свърши газта
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3 '91 2E - проблем след ремонт/смяна на дебитомера
При моно и 2Е играещи обороти съм виждал само от ТПС..В моя случай с 2Е,единия от 3те кабела на тпс се беше опекъл и скъсал
Re: Пасат Б3 '91 2E - проблем след ремонт/смяна на дебитомера
Благодаря! Вчера мернах из форума за това TPS. Ще отида да я настроят на газ, дано е ок. Бензин реално не ми трябва. Само за палене, както казахте. Свещи, кабели, капачка, палец са нови.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б3 '91 2E - проблем след ремонт/смяна на дебитомера
Колега теми за 2Е поне има бол.Колко сме ги дъвкали тези дебитомери,играещи обороти,МПХ,ТПС и т.н. Чак се разчувствах 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта