Здравейте колеги , пасата е 2.0 AZM , при подържане на слкорост на 5 , при рязко
подаване на газ колата прекъсва и после тръгва. При нормално ппревключване между скоростите се получава същото. До момента съм сменил свещи ,кабели , бобина и почистване на дросел . На диагностика нищо не показа .



Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Най-вероятно дърпа въздух от маншоните между охлюва с клапите на всмукателния колектор и частта му към главата. Само оригинални са, но са по 6-8лв бройката. Хващат се като поливаш с вода един по един маншоните, докато двг работи. Скъсания изсвирва и двигателя за момент глъхне, защото всмуква малко вода през цепката.


Ако проблема е в тези маншони те съветва да си купиш и оригиналните скоби. Отново не са скъпи, но ако са сваляни от "майстор" не стават, а замяната им с водни скоби не е добра идея.

Другото място, което ми е създавало проблеми е това недоразумение на инженерната мисъл. От всмукателния филтър към дросела, пресича са с потока от картерни газове , има бърза връзка, която е проблемна, особено ако е сваляна някога във времето от човек, който не знае какво прави. Тя вече е скъпа около 200лв и пак е само ОЕ



Ако проблема е в тези маншони те съветва да си купиш и оригиналните скоби. Отново не са скъпи, но ако са сваляни от "майстор" не стават, а замяната им с водни скоби не е добра идея.

Другото място, което ми е създавало проблеми е това недоразумение на инженерната мисъл. От всмукателния филтър към дросела, пресича са с потока от картерни газове , има бърза връзка, която е проблемна, особено ако е сваляна някога във времето от човек, който не знае какво прави. Тя вече е скъпа около 200лв и пак е само ОЕ

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 08 сеп 2016 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: RE: Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Мерси колега ,още сега ще тествам и ще пиша резолтата [emoji2]
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Последна промяна от Vlad777 на Пон 12 дек 2016 11:02, променено общо 1 път.
Причина: Няма нужда да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "отговори".
Причина: Няма нужда да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "отговори".
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Колега или ти дърпа въздух от някъде или се ебава ламбда сондата. Как е дебитомера какви стойности дава на ПХ и на 3-та до 6000 обората.. А маркуча и PCV клапана посечен по-горе и аз го сменях и най-вероятно се е разпаднал, но не се стряскай не е 200 лева - 88 лева е. Има доста по-интелигентен и сигурен начин да провериш колата дали дърпа въздух.
И още нещо това на какво гориво го прави?
И още нещо това на какво гориво го прави?
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
разрових се малко за сумите, моя е грешката, аз взимах заедно въпросния маркуч с клапана и тръбата от блока до този маркуч, защото всичко беше направено ръчно с ПВЦ тръби от полипропилени и тиксо. Та тогава нови оригинални ги взех за около 200лв , сега обаче виждам, че на тръбата от блока към горния голям маркуч с клапана се намира и алтернатива за около 20лв , това преди не го намерих никъде :)
А за въздух има метод, но на полеви условия моя неинтелигентен начин върши чудна работа.
Разкажи на колегата как да засече дали краде въздух двигателя му с Ваг Ком , кои данни да съблюдава и т.н. ще е интересно четиво за всички.
А за въздух има метод, но на полеви условия моя неинтелигентен начин върши чудна работа.
Разкажи на колегата как да засече дали краде въздух двигателя му с Ваг Ком , кои данни да съблюдава и т.н. ще е интересно четиво за всички.

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 08 сеп 2016 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Колеги , този пвц маркуч е сменен ,също и ламбдите . Оказа се ,че и гумените маркучи на смукателня колектор са здави . Незнам вече от каде идва проблема на тази кола .
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
На газ или бензин го прави ? Не става ясно имаш ли газова уредба.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 08 сеп 2016 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Извинявам се със ГИ е но го прави на газ и на бензин.
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
виж си и лулите на свещите да не би да имаш някоя, която лесно се вади, имал съм случай да се омаслява самата лула отвътре и лесно да се изважда от конкретната свещ. Аз смених всички кабели и свещи и едната лула от нова се вади по лесно от другите. Другите дърпаш с все сила все едно вакуум правят, но на втори цилиндър с минимално усилие почти сама се вади. Прекъсваше ми по описания от теб начин. Сега се сетих, аз я стиснах малко в долния край където е метална и вече не ми прави проблеми. Ако и това не е търси от къде дърпа въздух, щом на диагностика няма записани грешки.
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Колега гледай с вагкома на 15 и 16 канал като подаваш газ ще разбереш кой цилиндър ти прекъсва.Там са броячите за прекъсване на запалването в даден цилиндър.По принцип трябва да седят на 0.Когато колата прекъсне това се регистрира като бройка.Поне така ще разбереш кой е проблемния.
ПП.Нека колегата сподели интелигентния начин за намиране на възможните пропуски на въздух
ПП.Нека колегата сподели интелигентния начин за намиране на възможните пропуски на въздух
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 08 сеп 2016 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Свещите и лулите са проверени по двапъти , мерси за предложенята колеги . Забравих да кажа ,че на място не прекъсва само в движение, и силно се съмнявам в новата бобина ,, беру ,, да не се окаже поредния нискокачествен китаец .
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Здравейте, то начина който аз използвам не е нещо гениално или специално, но е 100% успешен и лесно можеш да локализираш мястото от където дърпа въздух.
Разкачате маркуча след дебитомера. Слагате му дебела найлонова торбичка (да кажем от кауфланд или подобно) и отново поставяте маркуча на дебитомера и го стягате със скобата, като се уверите че найлона е здрав и не пропуска въздух. След това за колите с ГИ които имат сложен МАП датчик най-вероятно има монтиран щуцер на всмукателните тръби. Откачате маркуча от този щуцер и поставяте ръчна вакуум помпичка (аз изполвам една която съм си купил за 40-50 лева) и понапомвате. Трябва да имате в предвит че следсвие създадения вакуум гофрирания маркуч малко се свива. Ако помпичката (която е с манометър) задържи вакуума за няколко минути и не пада стрелката значи нямате пропуск в системата, ако ли не се заслушвате от къде свисти докато дърпа въздух. Ако нямате помпичка и най-вероятно нямате не е нужно да давате пари за нея. Поставете в щуцера маркуч в който вие с уста да "духате" (а не "смучете" защото в всмукателния колектор е пълно с маслени и бензинови пари, които не са най-полезното нещо за вдишване) и при пропуск в системата ще чуете от къде излиза въздуха.
Ако колата няма ГИ или пък няма въпросния щуцер извадете някой маркуч около доселовата клапа, запушете го с нещо подходящо, може и с пръст и поставете маркуча за вакуум помпата или за устата в съответния вече свободен щуцер. При този вариант трябва да проверите по протежение на откачения маркуч дали няма спукано или сцепено като "духнете" и в него. Ако нямате пропуск в системата можете в момента на надуване да извадите щеката за масло и да видите какво се случва и защо скъсана картерна вентилация "ебава работата" на двигателя.
Така направен теста ви гарантира че сте локализирали пропуска на въздух защото все пак всмукателния тракт трябва да бъде затворена система, в която постъпва въздух единствено след въздушния филтър.
По този начин вече на няколко коли на приятели съм хванал бързо, точно и категорично проблем с дърпане на въздух.
Само да не забравите накрая да махнете найлона след дебитомера че ще стане беля.
Пак казвам не съм открил топлата вода нито е нещо специално или свръх, но е логично и върши работа.
Разкачате маркуча след дебитомера. Слагате му дебела найлонова торбичка (да кажем от кауфланд или подобно) и отново поставяте маркуча на дебитомера и го стягате със скобата, като се уверите че найлона е здрав и не пропуска въздух. След това за колите с ГИ които имат сложен МАП датчик най-вероятно има монтиран щуцер на всмукателните тръби. Откачате маркуча от този щуцер и поставяте ръчна вакуум помпичка (аз изполвам една която съм си купил за 40-50 лева) и понапомвате. Трябва да имате в предвит че следсвие създадения вакуум гофрирания маркуч малко се свива. Ако помпичката (която е с манометър) задържи вакуума за няколко минути и не пада стрелката значи нямате пропуск в системата, ако ли не се заслушвате от къде свисти докато дърпа въздух. Ако нямате помпичка и най-вероятно нямате не е нужно да давате пари за нея. Поставете в щуцера маркуч в който вие с уста да "духате" (а не "смучете" защото в всмукателния колектор е пълно с маслени и бензинови пари, които не са най-полезното нещо за вдишване) и при пропуск в системата ще чуете от къде излиза въздуха.
Ако колата няма ГИ или пък няма въпросния щуцер извадете някой маркуч около доселовата клапа, запушете го с нещо подходящо, може и с пръст и поставете маркуча за вакуум помпата или за устата в съответния вече свободен щуцер. При този вариант трябва да проверите по протежение на откачения маркуч дали няма спукано или сцепено като "духнете" и в него. Ако нямате пропуск в системата можете в момента на надуване да извадите щеката за масло и да видите какво се случва и защо скъсана картерна вентилация "ебава работата" на двигателя.
Така направен теста ви гарантира че сте локализирали пропуска на въздух защото все пак всмукателния тракт трябва да бъде затворена система, в която постъпва въздух единствено след въздушния филтър.
По този начин вече на няколко коли на приятели съм хванал бързо, точно и категорично проблем с дърпане на въздух.
Само да не забравите накрая да махнете найлона след дебитомера че ще стане беля.
Пак казвам не съм открил топлата вода нито е нещо специално или свръх, но е логично и върши работа.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Интересно не го ли испуска към цилиндрите и ауспуха като се падне някой клапън в отворено положение... А то е много вероятно 

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 08 сеп 2016 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
Хитро колега , утре ще го пробвам , благодаря на всички за полезните съвети . Ако има развитие на проблема към подобрение ще пиша , още един път БЛАГОДАРЯ .
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 08 сеп 2016 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: RE: Re: Passat B5.5 2.0 azm прекъсване
motobikera написа:Хитро колега , утре ще го пробвам , благодаря на всички за полезните съвети . Ако има развитие на проблема към подобрение ще пиша , още един път БЛАГОДАРЯ .
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Разбра се от къде идва прекъсването при рязко подаване на газ по време на движение - от МАХОВИКА. Той е виновника .
Изпратено от моят GT-I9060 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 56 госта