Заслужава ли си Пасат Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
rosen_shapshalov
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Заслужава ли си Пасат Б5

Мнениеот rosen_shapshalov » Пет 11 май 2007 12:30


Здравейте,доста птъти разглеждах форума и темите в него но не успях да намеря информацията която търса.Надявам се че няма да се разсърдите и предварително се извинавам за темата.Та значи решил съм да Ви ставам колега и аз искам да стана горд собственик на Пасат 5,но незнам точно на какъв мотор да се спра,нямам идея кой е добър,кой лош ,кой е много шумен,издържлив и т.н.Естествено и подръжката на автомобила.Скъпи ли са частите,шарнири накрайници и мн.др.С агренажен ремък ли са им моторите,има ли с верига.Колко парички трябват за ролк, ремък и смяна,Разхода им какъв е ?
Ето защо предлагам да намравим тази тема като едно кратко разюме на Пасат Б5.Благодаря на всички и безаварийно шофиране. :)




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 11 май 2007 18:19


Абе нещо не ти вярвам , че си търсил :wink:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=45900

Това беше само няколко поста след твоя!


vladi2k
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 04 май 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vladi2k » Пон 21 май 2007 17:06


Ако говориш за Пасат 5, а не В5 - колата е страхотна. Карам 1.9TDI и те уверявам, че по-мощна за България почти не трябва. Харчи малко - след като и свикнеш около 8 литра градско и около 5 извънградско (не говорим за каране с над 160 - 180). Но поддръжката се оказа скъпо удоволствие. Ролка на алтернатор - 150лв, смяна на всички ремъци (вкл. ангренажен и водна помпа) и масло към 1000лв. Но колата си ги заслужава!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 21 май 2007 17:13


vladi2k написа:Ако говориш за Пасат 5, а не В5 - колата е страхотна.


Интересно каква според теб е разликата между тези "две" коли ? :wink:


Потребителски аватар
lz1kka
Мнения: 295
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
Автомобил: Audi S7
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот lz1kka » Пон 21 май 2007 17:41


Stivi написа:
vladi2k написа:Ако говориш за Пасат 5, а не В5 - колата е страхотна.


Интересно каква според теб е разликата между тези "две" коли ? :wink:


Той колегата май не е в час каква кола кара :lol:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 21 май 2007 17:47


vladi2k написа: смяна на всички ремъци (вкл. ангренажен и водна помпа) и масло към 1000лв.

Е тука вече може да поспорим! При мен смяната на гореупоменатите излиза около 450-500лв без помпата!
Иначе си прав - колата си ги заслужава! До скоро карах Астра 96, но това жУотно няма нищо общо с оная плюнка ако мога така да се изразя!


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Пон 21 май 2007 23:13


trunner написа:
vladi2k написа: смяна на всички ремъци (вкл. ангренажен и водна помпа) и масло към 1000лв.

Е тука вече може да поспорим! При мен смяната на гореупоменатите излиза около 450-500лв без помпата!
Иначе си прав - колата си ги заслужава! До скоро карах Астра 96, но това жУотно няма нищо общо с оная плюнка ако мога така да се изразя!

Абсолютно съм съгласен и при мен е така смяната ми излезе 480 лв,при положение че само обтяжната ролка е 240 лв.Мнението ми е че е по-скъпо окачването.Все пак 8 носача на цени около 100-150 лв не са за пренебрегване.Водна помпа не съм сменял защото малко късно прочетох темите във форума.
Маслото ми в момента е CASTROL GTD10W40 е 72 лв с масления филтър от вносителя в Пловдив и 20% отстъпка.
Колата ми дава среден разход в момента 7-8 л/100.


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Вто 22 май 2007 5:52


Аз лично съм мн доволен от мойто TDI но колегата е прав поддружката е малко скъпа, особено когато дойде веме за ангренаж или да се ремонтира по предницата но колицата е удобна особено за дълъг път и сравнително надеждна. :) относно маслото аз я карам с Motul Specific 5-40W така ми казаха в сервиза не знам дали са ме пецакали :roll:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 22 май 2007 5:53


sasho_mf какъв е този разход - градско? При мен селско гори 6, градско - 8


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Заслужавали си Пасат Б5

Мнениеот bonano » Вто 22 май 2007 8:07


rosen_shapshalov написа:Здравейте,доста птъти разглеждах форума и темите в него но не успях да намеря информацията която търса.Надявам се че няма да се разсърдите и предварително се извинавам за темата.Та значи решил съм да Ви ставам колега и аз искам да стана горд собственик на Пасат 5,но незнам точно на какъв мотор да се спра,нямам идея кой е добър,кой лош ,кой е много шумен,издържлив и т.н.Естествено и подръжката на автомобила.Скъпи ли са частите,шарнири накрайници и мн.др.С агренажен ремък ли са им моторите,има ли с верига.Колко парички трябват за ролк, ремък и смяна,Разхода им какъв е ?
Ето защо предлагам да намравим тази тема като едно кратко разюме на Пасат Б5.Благодаря на всички и безаварийно шофиране. :)

Това е най-добрият автомобил, който можеш да вземеш.
Някои от горепосочените си имат плюсове, но:
Никоя друга не може да предложи в едно: (и то на тази цена)
-комфорта
-здравината
-удобството
-дизайна
-моторът( не е на последно място, а напротив) е едно от
най- силните места
А колата е направена, просто е мислено при проектирането й.
пп. мотора не гледай, а колко е запазена.


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Вто 22 май 2007 8:32


1. Иди на Горубляне, разгледай колите, седни в няколко различни модели, харесай си няколко...
2. Намери някой добър /потвърдено/ монтьор, ако трябва, плати му, за да ти каже точното състояние на колата, и евентуално какви ремонти, за колко пари има да се правят.
3. НЕ купувай кола със сериозни проблеми - неработещ климатик, тракащ двигател,проблем в скоростите, изтекли хидравлични рейки и т.н.
независимо, че всичко се ремонтира...
4. НЕ купувай кола с масло, което много отдавна не е сменявано - карана е до дупка....
5. НЕ купувай кола с раздрънкани тапицерии и изтрит волан и педали, нищо, че показва 96000км и има сервизна книжка...
6. Като цяло, пасатите са много по-добре направени и издържливи от другите европейски коли, а поддръжката е нормално да е по-скъпа, но по-нарядко са необходими ремонти.
7. След 2000г. в Европа качеството е ужасно по-ниско отколкото на малко по-старите коли.
8. Купи колата, в която се чувстваш най-добре! Стига да е запазена, разбира се
9. Климатика дали работи. над 90% от офертите са с изпуснали климатици, преебани комрпесори, спукани радиатори за фреона.
10. Маншони, кормилни рейки хидравлики. Колкото и да са ги измили и излизали колите по автокъщите като я подкараш за 1-2 кръгчета и я натиснеш веднага избива от някъде ако има проблеми. Но трябва да я гледаш на канал след това че от горе не се вижда.
11. Ако взимаш ABS гледай като спираш дали не се включва всеки път че и такава гледах.
12. Гледай дали е сменяна гарнитурата на главата. Познава се по това дали е яко хванала цвят като ръжда или седи лъскавка.
13. Гледай дали пуши макар че хитреците слагат гъсто масло ако двигателя е пътник и трудно ще разбереш дали пуши от 1-но кръгче. Гледай маслото дали е черно. Макар че ако са го сменили и колата си седи само на паркинга пак не се познава.
14. Гледай по изтъркването на педалите и волана и други неща от салона колко са износени и по това можеш да разбереш много бързо че колата не е на "моряк дето я е карал само 30к км и е седяла в гараж" То по тая логика цяла европа са моряци ако слушаш горублянските измамници
15. Гледай по инжекциона (ако взимаш кола с инжекцион то и от 90-та година насам никой не произвежда карбураторни) дали не е отварян. - това значи че някой е ръчкал по него дето не му е работа. Имах една такава го бяха лепили после отгоре пластмасивите капаци с някакво червено лепило. Ако е ходила на истински сервиз там не ги къртят и вандалстват и такива намеси няма да видиш.
16. Гледай предна броня радиатор задна броня дали е фраскана, имали ксенон и ако има разлика в светлените им също е сериозно. Непременно я закарай да я видят дали купето не е усуквано то удари.
17. абе има още 100 неща но най добре е да си вземеш приятел дето разбира.
18. Ако не са навити да я закараш до някой сервиз с техен човек за оглед - ХИЧ не я гледай директно пропускаш колата като оферта.
19. Не се подлъгвай по ниска цена. Замисли се да вземеш кола която вече е регистрирана и карана тука но добре поддържана, е от ти едни 300 кинта икономия и някакъв процент сигурност че колата не я издирва интерпол
И т.н.
надявам се да съм ти бил полезен.


Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raziel » Вто 22 май 2007 8:46


Съгласен съм с колегата, друг автомобил с толкова добро отношение цена качество няма да намериш.
А скъпо не скъпа подръжка, - ти няма сменяш всеки месец Водна помпа или носачи. Като се замислиш, не е чак толкова скъпо, защото ако колата е читава и си я гледаш добре, само сипваш бензин и всичко е на 6, и ходиш си сменяш масло и филтри на нужните километри.
А 1500лв за носачи се преживяват ако се случва на 2 годин веднъж.
Късмет и дано намериш нещо читаво. Аз моита е взех за 14к от Горубляне след 2 месечно обикаляне. Но съм много много доволен.
И си купи 1.8Т - това е най добрият мотор на VAG.


Потребителски аватар
lz1kka
Мнения: 295
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
Автомобил: Audi S7
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот lz1kka » Вто 22 май 2007 8:58


От Пасат Б5,5 съм адски доволен. Единственото което ме притеснява е космически високия разход, но това е разбираемо понеже двигателят е 2000 кубика, бензин. Колата я взехме на 60 000 километра горе долу а сега е вече на 110 000. Да чукам на дърво до сега в сервиз не е влизала освен за цялосно обслужване! Оказа се адски сполучлива и здрава! Пласмасите започнаха малко да и тракат, но това е разбираемо... Все пак е Пасат :) Един от основните недостатъци според мен е че седалките са много неудобни (лично мое мнение).

Абе като се има предвид колко им паднаха цените и на тях направо тичай да купуваш! Ако попаднеш на качествена бройка ти гарантирам, че няма да съжаляваш!


Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raziel » Вто 22 май 2007 9:03


Какво значи космически. Аз съм с 1.8Т и над 12 градско не ми скача.
София - Пловдив средна скорост 140-150 - 7.1л ми е разхода
А седалките са супер удобни, обгръща те и разполагаш с хиляди врътки си нагласяш всичко. :)


Потребителски аватар
lz1kka
Мнения: 295
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
Автомобил: Audi S7
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот lz1kka » Вто 22 май 2007 9:39


Космически разход за мен очначава към 13л градско и към 11 извънградско :) Седалките верно, че имат много врътки но все пак не са ми удобни ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта