Здравейте , проблемът е следния : когато се включат фаровете стрелките почват да показват , каквото си поискат . Понякога като въртиш врътката за регулиране на светлината в таблото най-често когато е на минимум се оправя. Показва ,че температурата е висока и няма гориво . И при запалване на светлините винаги се включва на дълги.
B4 1.9 TDI 1Z 94г.

Passat b4 табло стрелките показват каквото си искат при включени фарове
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Табло на Passat b4
С огромна степен на вероятност - спукани спойки по буксата на таблото и в резултат липсващи маси.
Сваляш, разглабяш и с един поялник де що видиш спойка я повтаряш
Особено внимание обърни на куплунга и на стабилизаторчето на напрежение в таблото.
Сваляш, разглабяш и с един поялник де що видиш спойка я повтаряш

Особено внимание обърни на куплунга и на стабилизаторчето на напрежение в таблото.
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Табло на Passat b4
Дам, взимаш една лупа и внимателно оглеждаш за пукнати спойки! Ама не преповтаря спойките само с тяхния си калай! Той е вече стар, над 15г и не стават хубави нови спойки. Купи си хубав калай и със него вкарай мъничко свеж калай в стария.
Успех
Успех

- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Табло на Passat b4
Сваляш, разглобяваш и с един поялник де що видиш спойка я повтаряш
Това е истината.

- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Табло на Passat b4
swissmad написа:Сваляш, разглобяваш и с един поялник де що видиш спойка я повтаряш
Това е истината.
Не е точно така!!! За такава абсолютна намеса ( особенно по крачетата и пътечките свързани с извод от интеграла) си трябва професионален поялник!!! С обикновен поялник от пазара има вероятност да изтрескаш някой заряд по интегралите и да ги умъртвиш окончателно!
Най-сигурно е с обикноовен поялник да се работи, като се нагрее хубаво, да се изключва преди да се работи по платката, така се правят цикли докато се препои каквото трябва.
А още по-добре е да се работи с професионална пялна станция, понеже тези табла не са хич евтинки

Успех на колегата

- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: Табло на Passat b4
Това е по на майка ми специалността - в началото на другата седмица ще го свалим докато тя е на работа и ще ви кажа след 1 ден резултата. (майка ми работи в фирма за платки правят платки за кафе машини БОШ и други подобни схеми и интеграли.(и се пак си е жена...))



- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Табло на Passat b4
Колеги, с риск да се натрапя в темата искам и аз съвет, какво да правя! И аз имам проблем с таблото.
Пасата ми е Б4 1.8 1993 год. Таблото ми лъже с 4 - 5 градуса. Зимата патих с фалшиви термостати, с високи температури. Темата ми беше станала като роман. Термостата е оригинален, датчика на тройника също. И температурата на таблото си стой твърдо на 94 - 95 градуса. Диагностиката показва 89 - 90, а и меренето с термометар с инфрачервен лъч отчита 89 - 90 градуса. Значи таблото ми показва с 4 - 5 градуса отгоре. Какво да правя? Да го сменям, или някой ги "лекува" тези табла
Пасата ми е Б4 1.8 1993 год. Таблото ми лъже с 4 - 5 градуса. Зимата патих с фалшиви термостати, с високи температури. Темата ми беше станала като роман. Термостата е оригинален, датчика на тройника също. И температурата на таблото си стой твърдо на 94 - 95 градуса. Диагностиката показва 89 - 90, а и меренето с термометар с инфрачервен лъч отчита 89 - 90 градуса. Значи таблото ми показва с 4 - 5 градуса отгоре. Какво да правя? Да го сменям, или някой ги "лекува" тези табла

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Табло на Passat b4
milen_1975 написа:Колеги, с риск да се натрапя в темата искам и аз съвет, какво да правя! И аз имам проблем с таблото.
Пасата ми е Б4 1.8 1993 год. Таблото ми лъже с 4 - 5 градуса. Зимата патих с фалшиви термостати, с високи температури. Темата ми беше станала като роман. Термостата е оригинален, датчика на тройника също. И температурата на таблото си стой твърдо на 94 - 95 градуса. Диагностиката показва 89 - 90, а и меренето с термометар с инфрачервен лъч отчита 89 - 90 градуса. Значи таблото ми показва с 4 - 5 градуса отгоре. Какво да правя? Да го сменям, или някой ги "лекува" тези табла
Изгоряло съпротивление,и при мен е същото....единия вариант е да го търсиш по таблото,другия-на една от жиците в коша(не се сещам коя)да вържеш съпротивлението,купуваш 5-6бр.съпротивления и почваш да пробваш с кое ще се оправи,абе занимавка си е ......мен това ме спря,и си карам така,не ми пречи!Има инфо в форума потърси!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Табло на Passat b4
milen_1975 написа:Колеги, с риск да се натрапя в темата искам и аз съвет, какво да правя! И аз имам проблем с таблото.
Пасата ми е Б4 1.8 1993 год. Таблото ми лъже с 4 - 5 градуса. Зимата патих с фалшиви термостати, с високи температури. Темата ми беше станала като роман. Термостата е оригинален, датчика на тройника също. И температурата на таблото си стой твърдо на 94 - 95 градуса. Диагностиката показва 89 - 90, а и меренето с термометар с инфрачервен лъч отчита 89 - 90 градуса. Значи таблото ми показва с 4 - 5 градуса отгоре. Какво да правя? Да го сменям, или някой ги "лекува" тези табла
Системата се настройва!Трябва да свалиш таблото обаче!
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: Табло на Passat b4
Е, ясно е, че не мога, аз да го настроя или да му напасвам съпротивления! За това питам, кой може...




- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Табло на Passat b4
За мен 5 градуса отгоре или отдолу , ако са твърди по цялата скала не биха били проблем. Просто ще си вадя или добавям на ум и няма да си "търся белята"
.

- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: Табло на Passat b4
Презапоихме таблото . Ефект нулев , нов ключ за фарове с усилване и намаляване на светлината пак ефект нулев.
- Passat_B3_89
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 20:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montana
Re: Табло на Passat b4
Аз мога да ти дам съвет прегледай за късо някъде най-често се появява в снопа с кабели на багажника който е на самият капак на багажника махни изолацията и го прегледай хубаво ако не е от там е от друго място но ти гарантирам че е късо на кабелите на фаровете ... 100% гаранция 

Re: Табло на Passat b4
Накрая как да оправя таблото като пусна фарове да не спира да работи ще помогне ли някои
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: Табло на Passat b4
Да ползвам темата на колегата как да разглобя таблото на В4 за да стигна до буксата с кабелите да я презапоя свалях го но незнам как да махна оборотомера, мига ми лампата на антифриза и след като направих мост на буксата на казанчето пак мига когато си иска след сваляне и пръскане на буксата не го прави две седмици и пак започна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 36 госта