Виско перка за охлаждане на водната с - ма
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Виско перка за охлаждане на водната с - ма
Виско перка эа охлаждане на В5 , 74кw, как действа-проверка.Благодаря!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Значи чел съм за дизеловите Б5 (не знам дали са същите и на бензиновите). Има две възможности - или да е заклинила и винаги да върти перката (май по-често това се случва), или да буксува. Перката винаги се върти (увлича) - никога няма да видиш перката неподвижна при работещ двигател (става въпрос за изправен вискосъединител). Проверката се прави така - оставяш двигателя да работи на празен ход (добре е да е скоро след запалване - да не е сработил вискосъединителя), натискаш леко с пръст по периферията, и трябва да можеш да я спреш. ВНИМАНИЕ ! Не прекалявай с усилието - ако след сравнително лек натиск не успееш да я спреш, по-добре престани ! Иначе може да ти запари на пръста и да го претриеш. Ако се опасяваш за пръста си, може да опиташ с някакви ръкавици. Другия вариант е с някакъв вестник, сгънат на няколко пъти (е, не много дебело !), да го мушнеш в лопатките. Пак трябва да можеш да го спреш. Напомням че винаги е необходимо внимание - има въртящи се части, да не стане някоя беля !
Ако те съмняват възможностите ти, помоли някой по-опитен.
Успех !
Ако те съмняват възможностите ти, помоли някой по-опитен.
Успех !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта