


Passat B4 проблем с бутона на аварийните
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 14 юни 2016 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
Passat B4 проблем с бутона на аварийните
С две думи-капачето на бутона е счупено и аварийните нямат включване. Единственото, което намерих във форума е, че всичко около волана е капсуловано - т.е. смяна на бутона на аварийките заедно с лоста на мигачите. Идеята ми е (ако е възможно) някак си да шунтирам и да изнеса бутона някъде по таблото (на по-удобно място). Естествено приемам съвети и за безболезнено разглобяване и подмяна на бутона с лостовете. Забравих да спомена, че Пасаторът е 1.8 бензин, 107 кончета.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12128
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 проблем с бутона на аварийните
Става с външен бутон от транспортер, от голф мисля 4, от пасат 5, но трябва да се теглят кабели, преправки по бушониерата и не е никак просто. Аз го мислех, но се отказах и смених лоста за мигачите, става за 3 до 5 минути, няма нищо сложно. Лостове се намират от десетина до 20 лева, този за мигачите е отделен от този за чистачките и може да се смени само той
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B4 проблем с бутона на аварийните
Няма нищо трудно в разглобяването и подмяна на бутона с лостовете. Първо развиваш двата винта държащи двете части на пластмасата около волана, после разкачаш буксата за Еъгбега, ако имаш. Развиваш двата винта на Еърбега на волана, после внимателно го отделяш от волана, като гледаш да не опънеш прекалено кабела за еърбега. Откачаш буксата на еърбега. Развиваш гайката държаша волана, внимавай да го върнеш пак в същото полежение трябва да има белег с точка горе на пружинната пластина-шайба под гайката, когато гумите са направо и е заключен волана. После се развиват два винта държащи двата лоста заедно към конзолата. Освобождаваш буксата на ключа с мигачите, на който е и бутона за аварийните и после разделяш с изтегляне двата лоста.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта