Passat B4 проблем с бутона на аварийните

Техническа и сервизна информация за Passat
burning soul
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 14 юни 2016 20:12
Автомобил:
Двигател:

Passat B4 проблем с бутона на аварийните

Мнениеот burning soul » Вто 30 май 2017 21:51


С две думи-капачето на бутона е счупено и аварийните нямат включване. Единственото, което намерих във форума е, че всичко около волана е капсуловано - т.е. смяна на бутона на аварийките заедно с лоста на мигачите. Идеята ми е (ако е възможно) някак си да шунтирам и да изнеса бутона някъде по таблото (на по-удобно място). Естествено приемам съвети и за безболезнено разглобяване и подмяна на бутона с лостовете. Забравих да спомена, че Пасаторът е 1.8 бензин, 107 кончета.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12128
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B4 проблем с бутона на аварийните

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 31 май 2017 20:22


Става с външен бутон от транспортер, от голф мисля 4, от пасат 5, но трябва да се теглят кабели, преправки по бушониерата и не е никак просто. Аз го мислех, но се отказах и смених лоста за мигачите, става за 3 до 5 минути, няма нищо сложно. Лостове се намират от десетина до 20 лева, този за мигачите е отделен от този за чистачките и може да се смени само той


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B4 проблем с бутона на аварийните

Мнениеот vladtod® » Чет 01 юни 2017 11:17




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B4 проблем с бутона на аварийните

Мнениеот Dpop » Пет 02 юни 2017 13:41


Няма нищо трудно в разглобяването и подмяна на бутона с лостовете. Първо развиваш двата винта държащи двете части на пластмасата около волана, после разкачаш буксата за Еъгбега, ако имаш. Развиваш двата винта на Еърбега на волана, после внимателно го отделяш от волана, като гледаш да не опънеш прекалено кабела за еърбега. Откачаш буксата на еърбега. Развиваш гайката държаша волана, внимавай да го върнеш пак в същото полежение трябва да има белег с точка горе на пружинната пластина-шайба под гайката, когато гумите са направо и е заключен волана. После се развиват два винта държащи двата лоста заедно към конзолата. Освобождаваш буксата на ключа с мигачите, на който е и бутона за аварийните и после разделяш с изтегляне двата лоста.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта