НАСТРОЙКА НА ЪГЪЛА НА ЗАПАЛВАНЕ ПРИ ГАЗ,НЕОБХОДИМО ЛИ Е?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 05 апр 2005 17:48


Напълно си прав JOE с единствената корекция че емулатора си дава твърдо 1В (съществуват и на 5В, но не са за нашите двигатели) без да има никакви отклониения. Тази стойност трябва да се възприема от ECU-то като идеалната смес, но се пренебрегват показанията на останалите датчици и от там идва проблема.




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 05 апр 2005 20:22


Ок, разбрах за емулатора и за аванс коректора, но още се двоумя какво да правя - да го слагам ли или не, защото има доста разнозначни отговори.
HF - искам да те попитам, след като твоето пасатче е коригиран ъгъла на запалване за газ, на бензин чука ли ти аванса и ако да - много или едвам доловимо?


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Вто 05 апр 2005 20:29


Нямаше чукане, просто на бенз усещаш че няма мощност и се колебаят оборотите, поради което колата я карах изключително на газ. Обаче не съм го карал отдавна (дал съм я на баща ми - той не се оплаква) и нямам актуална информация.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 05 апр 2005 20:35


Е стига де, при мен бая потраква когато ускорявам и то на по големите скорости - особено на четвърта и пета скорост. Но пък определено се усеща че мощността се вдига на газ. когато се промени ъгъла с около 2 градуса.


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Съб 30 апр 2005 21:06


Пасат 1.8 моно RP двигател
Ламда сонда с един извод при нормална работа ( неина и на мотора ) дава напрежение от порядъка 0.1-0.9 V в зависимост от количеството кислород в изгорелите газове. При богата горивна смес - 0.9V. Нормална горивна смес ~ 0.5V. Когато колата работи на газ без симулатор управлението на впръскването се стреми да подъргжа стойност 0.5 като намалява или увеличава количеството на впръскания бензин - само дето в случая количеството гориво се дозира от изпарителя. В резултат в компютъра се натрупва грешка. Простите имитатори на ламда сонда ( повечето такива ) прекъсват сигнала от истинската сонда към компютъра и през едно съпротивление подават маса към компютъра. Той ( предполагам) отчита това като дефектна ламда сонда и минава в режим на управление на двигателя без нея. Управлението е програмирано така, че когато една грешка не се повтори при осем пускания на
двигателя , тя се нулира . Грешката от ламда сонда се нулира като се откачи акумулатора за няколко минути.
Лично аз си направих имитатор на ламда сонда , който подава на компютъра стабилизирано напрежение 0.516V . Докато работеше сондата нямах проблем - натрупа ли се грешка в компютъра - минавам на бензин и постепенно ламда сондата изчиства грешката. От две години сондата не работи ( " майстори" ми правиха ауспусите ) и с моята система в града имам разход 13/100 а извън градско 9/100 газ. На бензин е много , ама много зле. Само сутрин паля на бензин , когато първите две- три минуни двигателя се управлява без да се взема сигнал от ламда сондата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта