Проблем с Климатроник на Пасат 5 - error 792

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с Климатроник на Пасат 5 - error 792

Мнениеот raziel » Пон 21 май 2007 20:41


Здравейте колеги,

Тази сутрин като си запалих колата и климатроника ми почна да мига като луд, и така за 15сек, след тва си показа всичко но не охлажда и не топли смао си духа:)
От тази статия: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=47053 си извадих кода на грешката и значението му а тя е:

318(HEX) = 712 (Dec) = Air conditioner Pressure switch F129

Някои има ли си идея какво е това.

Защото климатроника ми си работише без проблеми в 7 сутринта и в 9 вече не. :(


Update:

И понеже интернета е велика сила:)
Това намерих за съответния switch:
http://www.wavenetmx.net/locationf129.pdf
Но на мен лично нищо не ми говори:)
Утре ще посетя този майстор Митко които го хвалят за климатрониците надявам се да не ми одерът кожата :)
А някои да си има на идея тези картинки този "ключ" къде се намират и виждат ли се като дигна капака :)

А може ли просто да ми е изтървал фреон и да няма достатъчно налягане?
--------------




bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Пон 21 май 2007 21:22


Ако правилно съм разбрал местоположението, да не би да се е наквасил хубаво с водица и да дава грешно инфо.


Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raziel » Пон 21 май 2007 21:36


къде се намира някъде горе близо до капака ли?
Да не е някъде доло под двигателя 4е преди 3 дена ми падна кората под двигателя и още не съм я сменил и от там да е влязло вода....?


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Пон 21 май 2007 23:16


Пак казвам ако правилно се ориентирам и не греша това нещо трябва да се намира отпред в дясно ниско долу. позиция 23

Изображение


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Вто 22 май 2007 8:10


изтървал си фреона колега, за това ти дава тази грешка, аз имах същия проблем


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Вто 22 май 2007 9:06


Господин немец го е измислил много добре но гоподин Италианец който е писал софта се е понаакал
Наистина това си е софтуерна недомислица при повечето с климатроник


Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raziel » Вто 22 май 2007 9:09


:)
В описанието на Ауди пише че това най-често се дължи на липса на налягане, което значи че нема фреон:)
Сега ще отскоча до маистора да видим кво ще каже :)


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Вто 22 май 2007 9:19


Айде и аз да се намеся за малко и да внеса някои уточнения .Климатик и Климатроник каква е разликата практически никаква освен че Климатроника се управлява от електронен блок който управлява и клапите за въздуха и температурата иначе като хладилни инсталации практически нямат никаква разлика.
От къде ми идва топлото и от къде студеното в колата
Такаа тука е хубаво да се отбележи че независимо дали сте с климатик или климатроник топлото винаги идва от водната инсталация на колата няма автомобил на който топлото да му идва от хладилната инсталация на климатика или климатроника (преди малко се скъсах да обяснявам на един че дори и да му сипя фреон в климатика няма да започне да му духа топло и да търси проблема някъде другаде ама той не та не нямам фреон за това нямам парно сипи та сипи е сипаха му пак няма парно )
Климатика , Климатроника през зимният период се включва веднъж седмично за около 5 минути да поработи в режим студено сега е момента да обясня защо ами защото фреоновото масло е така направено че когато работи климатика то се разпрашава и циркулира навсякъде из инсталацията и обмазва детаилите които се нуждаят от смазване ( Осевият уплътнител на компресора, силиконовите о пръстенчета на холендровите връзки и ТРВ-то #Термо регулиращият вентил#) ако не пускате климатика през зимата да поработва по малко е твърде вероятно да не успеете да го пуснете и през лятото защото най вероятно фреона ще е изтекъл .
Изводите ги оставям на вас надявам се да съм бил полезен.


Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raziel » Вто 22 май 2007 9:25


Мерси за инфото.
Може и в това да е причината, макар че аз го пускам от време на време през зимата, най- често по погрешка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта