


Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Здравейте. Търсих информация но не успях да открия , затова се надявам на Вашата помощ. Досега винаги съм намирал инфото което ми е трябвало във форума и винаги помага . Сега нц... Проблема е следния : Пасат Б6 2007 . Имам изгорял 50А бушон на главната бушониера до батерията. Когато го свържа охладителната перка почва да върти постоянно и не спира дори на загасена кола. Със проба изключи този датчик ...пробвай , следващия .... пробвай . накрая стигнах до управлението на перката ... Смених го и проблема изчезна НО.... моята перка е 1K0959455N , а новата същата само <ЕА> накрая а не <N> Разликата била че <N> e 300w ,а <EA> 220W. Та понеже имам под ръка 220w дали някой знае дали ще мога да ги заменя. Благодаря.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Пасата с дизелов двигател ли е?
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Замислих се над следното, нали дизеловия двигател отделя доста повече топлина от бензиновия, даже някой такива си имат и по-голям радиатор. Да не би да му трябва 300 W моторче на перката за да успява да охлажда добре, което да не може да се постигне с 220 W...
Не претендирам, че е така, само си разсъждавам.
Не претендирам, че е така, само си разсъждавам.
Re: Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Ти си втория който го казва .Направи ми обаче впечатление че 220в. има в доста дизели. Тази моята 220в е от същия пасат само че 1.9тди. А се оказа че има няколко разновидности ...не само N и ЕА. / които букви идея нямам какво точно значат /
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Аз правилно написах, че само си разсъждавам, оказва се точно обратното, сега ме опроверга приятел от Клуба.
Дизела има по-голямо КПД и по-голяма част от енергията се превръща в работа, съответно отделя по-малко топлина.
Т.е. би следвало по-мощната перка да е за бензинов двигател.
Дизела има по-голямо КПД и по-голяма част от енергията се превръща в работа, съответно отделя по-малко топлина.
Т.е. би следвало по-мощната перка да е за бензинов двигател.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Да, така е. Дизелите загряват значително по-малко (даже на празен ход 'ич! )
Така, че, принципно, достатъчен би бил и по-слаб вентилатор, отколкото на подобен бензинов.
Защо се монтират вентилатори с различна мощност - не зная.
Много вероятно е свързано с региона, за който е произведена колата, както и двигател и ниво на оборудване.
Така, че, принципно, достатъчен би бил и по-слаб вентилатор, отколкото на подобен бензинов.
Защо се монтират вентилатори с различна мощност - не зная.
Много вероятно е свързано с региона, за който е произведена колата, както и двигател и ниво на оборудване.
Re: Проблем перка охлаждане Б6... съвместимост
Проблема е решен. Намерих друга перка , същия номер. Явно има разлика, защото гледайки цената за 220в и 300в (говоря за нова ) разликата не е малка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта