Преди две седмици, колата ми отказа да запали на бензин, работеше само на газ. В началото си мислих, че сигурно е свършил бензина. Малко преди това ходих до Стара Загора, и ми беше свършила газта. Понеже бързах на магистралата не паднах под 140 на бензин. Нямаше никакъв проблем не е придърпвала и не е имала грижи с бензина до сега.
Заредих бензин и установих, че имам повече от достатъчно в резервоара.
Отидох при един селски майстор „разбирач”, той свали бушона на помпата № 18, измери го видя, че не е изгорял и го върна обратно.
Понеже бутилката на газта е върху капака на помпата. Пак смъкна бушона на помпата и с нещо като кламер направи мост от съседния бушон и подаде 12 волта. Помпата не се чу. И с него се разбрахме на следващият ден да му оставя колата. На връщане от майстора в купето се размириса на кабел, погледнах бушоните и установих, че поставеният от занаятчията нов бушон се топи и пуши. С клещи го отстраних.
Поставих оригиналния бушон, който бяхме оставили за резерва, но и той изгоря.
Въпроса ми е възможно ли е този мост между бушоните да е причинил по голяма вреда.



Проблем при работа на бензин
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: Проблем при работа на бензин
бушон ли е сменил или реле



-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем при работа на бензин
Само бушона, реле не е бутал, Пасата е Б3
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем при работа на бензин
след дълго и безрезултатно четене във форума отивам да смъкна релето /№18/ и да видя дали проблема с бушона не е от там. С мултицет ще видя на клемите на релето има ли някъде отечка след него
Не е много но пак е нещо
Не е много но пак е нещо
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем при работа на бензин
В момента помпата ти се опитва да блокира(ако вече не е)!Токът през нея е значителен ,но все още недостатъчен за да изгори бушона(за сега само го нагрява)!За сега не слагай друг бушон докато не се отстрани проблема(вероятно нова помпа
)!

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем при работа на бензин
Преди малко свалих и отворих релето за съжаление при него всичко е ок, продължавам напред по веригата към помпата, въпреки че не ми се иска де е тя.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем при работа на бензин
Сигурно си прав колега /pas1.8mi/, за напрежението, още повече че поставения бушон беше 30А, а по схема трябва да е 20А.
Иска ми се да се размина с някой прекъснал кабел, но сигурно няма да е това …
Остава въпроса на каква помпа да се спра ...
Иска ми се да се размина с някой прекъснал кабел, но сигурно няма да е това …

Остава въпроса на каква помпа да се спра ...
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем при работа на бензин
Пробвай с търсачката има доста писано за избор на бензинова помпа! 

- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Проблем при работа на бензин
Антон МАРКОВ написа:Преди две седмици, колата ми отказа да запали на бензин, работеше само на газ. В началото си мислих, че сигурно е свършил бензина. Малко преди това ходих до Стара Загора, и ми беше свършила газта. Понеже бързах на магистралата не паднах под 140 на бензин. Нямаше никакъв проблем не е придърпвала и не е имала грижи с бензина до сега.
Заредих бензин и установих, че имам повече от достатъчно в резервоара.
Отидох при един селски майстор „разбирач”, той свали бушона на помпата № 18, измери го видя, че не е изгорял и го върна обратно.
Понеже бутилката на газта е върху капака на помпата. Пак смъкна бушона на помпата и с нещо като кламер направи мост от съседния бушон и подаде 12 волта. Помпата не се чу. И с него се разбрахме на следващият ден да му оставя колата. На връщане от майстора в купето се размириса на кабел, погледнах бушоните и установих, че поставеният от занаятчията нов бушон се топи и пуши. С клещи го отстраних.
Поставих оригиналния бушон, който бяхме оставили за резерва, но и той изгоря.
Въпроса ми е възможно ли е този мост между бушоните да е причинил по голяма вреда.
Виж цялата темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=177760
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта