Passat B6 2.0 TFSI - Проблем със съединител или скоростна кутия ( ръчна ) ?!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
geshat
Мнения: 103
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR 2006
Местоположение: sofia

Re: Passat B6 2.0 TFSI - Проблем със съединител или скоростна кутия ( ръчна ) ?!

Мнениеот geshat » Пон 05 юли 2021 17:56


Скапана работа! Друг майстор (собственик на пасат б7) ми каза, че симптома при подаване и отнемане на газта и съответно пропадане и вдървяване на съединителя е 100 % аксиален луфт на първичния вал на скоростната кутия и гарантирано вкопаване в кожуха на самата кутия. Смущаващото е, че в София и региона е търсил втора ръка скоростна кутия и от 5 бр обяви и петте били с аксиален луфт. Сега ще ходя при майстор на скоростни кутии за този проблем, преди да е отищъл новия комплект съединител и кой знае още какво... Баси безумието с тия пасати. Нямало ли е инженери преди 15 години, че такива лаишки повреди: маслена помпа мачка шестограм, валовете в скоростната кутия се разхождат неудържимо, та ще пробият кутията... И не говорим за гробници на над 300 хил км, а за реални 150хил...


UPDATE 15,07,2021г : Взех си колата от майстора на скоростни кутии и съм очарован. Колата има плавен съединител, няма никакви признаци на ритане и внезапно зацепване. Няма вдървяване и хлътване при подаване на газ и отнемане на газта. Майстора каза, че тези кутии имат проблем с лагера на първичния вал в срещуположния край на съединителя, който започва да се върти между външния пръстен на лагера и корпуса на кутията и да яде корпуса. Показа ми как зъбните колела от различните валове са започнали да се трият челно едно с друго, заради луфта. Също така обеща ремонта да изкара 100хил километра, пък ще видим... За сега колата е супер.




Талип
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 13 дек 2021 21:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TFSI - Проблем със съединител или скоростна кутия ( ръчна ) ?!

Мнениеот Талип » Вто 14 дек 2021 18:04


Здравите колеги някои имали идея ка се сменя гасител на вибраците и нещо такова което се намира междо двете помпи на съидинителя на пасат б6 .И дали от това педала на съидинителя е по меки и не се връща в горно положение


Потребителски аватар
geshat
Мнения: 103
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR 2006
Местоположение: sofia

Re: Passat B6 2.0 TFSI - Проблем със съединител или скоростна кутия ( ръчна ) ?!

Мнениеот geshat » Пон 18 апр 2022 21:09


привет! гасителя между двете помпи го поръчвах в пристъп на отчаяние, преди да отида на ремонт на скоростната кутия. 125 лв беше в края на 2021г и пристигна само един хидравличен маркуч между двете помпи на съединителя, без самият гасител на вибрации. След кратка разправия се оказа, че VW са модифицирали въпросният маркуч с гасителя няколко пъти и накрая са премахнали гасителя изобщо и затова пристигна само маркуч. Дефакто вече не може да го поръчваш, защото може и без него, според производителя, а и според мен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта