Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Инсталирано, окабелено и прекодирано дясно огледало със затъмняване и накланяне при включване на задна скорост.
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте колеги,
Колата е Б7 с РНС510, и скоро подмених ВТ модула от 3C8 035 730 B на 3C8 035 730 D. По постовете във нет-а, подмяната е плъг енд плей което и направих, НО се натъкнах на проблем и евентуално някой ако може да даде идея или помогне ще съм благодарен :)
Проблема е следният - двата модула поддържат Remote SIM access (ВТ поема изцяло контрола в/у телефона като мрежа и смс), "В" модула работи в режима без никакви проблеми, докато новият "D" като го превключа в Remote SIM access режим, тръгва и след 5 секунди прекъсва и губи мрежа (може да се види на снимките). Единствената разлика м/у двата модула освен год. на производството 2011 "В" и 2013 "D" е и че "D" поддържа WiFi. Телефона е Самсунг с22+ с двоен СИМ който поддържа Remote SIM access.
Опитах се да прекодирам ВТ модула, но пак същото, върже се и разкачи след 5 сек. време. Ако ползвам ВТ с телефона в нормален режим, няма проблеми.
Идеи, насоки се добре дошли, благодаря предварително.
Update: Функцията Remote SIM Access работи само и единствено със едно симови смартфони които поддържат тази,функция. Самсумг С серията с един СИМ е такава.
Хубава седмица на всички.
Колата е Б7 с РНС510, и скоро подмених ВТ модула от 3C8 035 730 B на 3C8 035 730 D. По постовете във нет-а, подмяната е плъг енд плей което и направих, НО се натъкнах на проблем и евентуално някой ако може да даде идея или помогне ще съм благодарен :)
Проблема е следният - двата модула поддържат Remote SIM access (ВТ поема изцяло контрола в/у телефона като мрежа и смс), "В" модула работи в режима без никакви проблеми, докато новият "D" като го превключа в Remote SIM access режим, тръгва и след 5 секунди прекъсва и губи мрежа (може да се види на снимките). Единствената разлика м/у двата модула освен год. на производството 2011 "В" и 2013 "D" е и че "D" поддържа WiFi. Телефона е Самсунг с22+ с двоен СИМ който поддържа Remote SIM access.
Опитах се да прекодирам ВТ модула, но пак същото, върже се и разкачи след 5 сек. време. Ако ползвам ВТ с телефона в нормален режим, няма проблеми.
Идеи, насоки се добре дошли, благодаря предварително.
Update: Функцията Remote SIM Access работи само и единствено със едно симови смартфони които поддържат тази,функция. Самсумг С серията с един СИМ е такава.
Хубава седмица на всички.
Последна промяна от bobi_robi на Пон 25 юли 2022 7:11, променено общо 1 път.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте!
Колата ми е Пасат 7, CFFB мотор, и вече на 200000 км. Знам, че трябва да сменям ролки, ремъци, водна помпа, антифриз, ......!
1. Какво точно е "задължително" да се смени - термостата "задължително", или "препоръчително" се сменя?
2. Каква е разликата(в пари) между "оригинални" и "алтернативни" части?
3. Някой сменял ли е в официален сервиз, по програмата "4+"? Колко излиза "части" и колко "труд"?
Друго особено има ли?
Благодаря!
Колата ми е Пасат 7, CFFB мотор, и вече на 200000 км. Знам, че трябва да сменям ролки, ремъци, водна помпа, антифриз, ......!
1. Какво точно е "задължително" да се смени - термостата "задължително", или "препоръчително" се сменя?
2. Каква е разликата(в пари) между "оригинални" и "алтернативни" части?
3. Някой сменял ли е в официален сервиз, по програмата "4+"? Колко излиза "части" и колко "труд"?
Друго особено има ли?
Благодаря!
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
CARDI написа:Здравейте!
Колата ми е Пасат 7, CFFB мотор, и вече на 200000 км. Знам, че трябва да сменям ролки, ремъци, водна помпа, антифриз, ......!
1. Какво точно е "задължително" да се смени - термостата "задължително", или "препоръчително" се сменя?
2. Каква е разликата(в пари) между "оригинални" и "алтернативни" части?
3. Някой сменял ли е в официален сервиз, по програмата "4+"? Колко излиза "части" и колко "труд"?
Друго особено има ли?
Благодаря!
аз взех пасата на 198 хил и смених ангренаж -к-кт с водна помпа и всичките му ролки, + пистов ремък и ролките , без тази на алтернатора, сега съм на 250хил и мисля след 20 хил да повтора процедурата. Замених ОЕ ремък VW - Contitech с Афтермаркет Contitech к-кт. Пистовия сложих Gates , с ролки SKF, мислех да сменям и ремъка на маслената помпа който е в картера, но го оставих сега за следващия ангренаж. Термостат не съм пипал , работи си нормално, антифриз не съм пипал, не мисля и да пипам докато е бистър като сълза и не го губи. Разлика в пари трудно да се каже, защото зависи какви остъпки ползваш и т.н. Смени ми ги мой майстор познат от Дебнево, който жив и здрав ще ползвам относво при следващата смяна.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Цени за двигател CFGC от Октомври 2021:
Ангренажен комплект Contitech афтърмаркет + водна помпа - 422лв.
Смяна ангренажен комплект+водна помпа - 150лв.
Пистов ремък Contitech + обтяжна ролка - 124лв.
Смяна на пистов ремък и обтяжна ролка - 40лв
Антифриз Cartechnic - 47лв
Аз смених ангренажа на 150 хиляди понеже, обикновено водните помпи на тези пасати не издържат до 210 хиляди, както беше и в моя случай - беше протекла.
Мисля да повторя след 60-70 хиляди отново, въпреки, че в сайта на Contitech за ангренажния комплект пише следното "Contitech recommends changing the belt every 120 000km if in doubt", но всеки си решава.
Понеже имах проблем с ниска температура на антифриза зимата се наложи да сменя и двата термостата, основния и този към скоростната кутия. Там цените са както следва:
Термостат за скоростна кутия афтърмаркет MAHLE, но беше с изтрито лого и оригинален сериен номер на vw, тъй като за първоначално вграждане е същия - 60лв термостат + труд
Основен термостат, отново MAHLE, пак с изтрито лого и сериен номер - 150лв термостат + труд
Това е от мен, дано съм бил полезен.
Ангренажен комплект Contitech афтърмаркет + водна помпа - 422лв.
Смяна ангренажен комплект+водна помпа - 150лв.
Пистов ремък Contitech + обтяжна ролка - 124лв.
Смяна на пистов ремък и обтяжна ролка - 40лв
Антифриз Cartechnic - 47лв
Аз смених ангренажа на 150 хиляди понеже, обикновено водните помпи на тези пасати не издържат до 210 хиляди, както беше и в моя случай - беше протекла.
Мисля да повторя след 60-70 хиляди отново, въпреки, че в сайта на Contitech за ангренажния комплект пише следното "Contitech recommends changing the belt every 120 000km if in doubt", но всеки си решава.
Понеже имах проблем с ниска температура на антифриза зимата се наложи да сменя и двата термостата, основния и този към скоростната кутия. Там цените са както следва:
Термостат за скоростна кутия афтърмаркет MAHLE, но беше с изтрито лого и оригинален сериен номер на vw, тъй като за първоначално вграждане е същия - 60лв термостат + труд
Основен термостат, отново MAHLE, пак с изтрито лого и сериен номер - 150лв термостат + труд
Това е от мен, дано съм бил полезен.
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Тези цени от официален сервиз ли са?
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Не е официален сервиз на VW, но правят доста автомобили от VAG групата.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Колеги, от скоро време в ясен слънчев ден и ключ на фаровете на Ауто, късите светлини /съответно и габарити отзад/ на моя Паско светят. Още не съм го гледал с VCDS, не че чак толкова разбирам, но мислех да хвърля едно око. Някой да е имал подобен проблем, или нещо да сподели за сензора и неговата диагностика?
РЕШЕНО:
При пълно сканиране с VCDS разгледах грешките и имаше тази която ме озадачи:
02745 - Bulb for Daytime Running Light; Left
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Естествено, дневната светлина си работеше и след като изтрих тази грешка, проблема изчезна. Явно контролера, след като е решил че има изгоряла крушка на дневните, при положение на ключ фарове на Ауто, контролера пуска късите винаги без да се интересува от сензора за светлина. За мен остана непонятно, как контролера е решил, че крушката е изгоряла, единствено което ми идва на ум е, че може би поради големите жеги малко да е мръднало съпротивлението на нажежаемата жичка на крушката и контролера го е отчел като FAULT. За информация, тези крушки никога не са сменяни от мен, имам колата от 8г.
РЕШЕНО:
При пълно сканиране с VCDS разгледах грешките и имаше тази която ме озадачи:
02745 - Bulb for Daytime Running Light; Left
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Естествено, дневната светлина си работеше и след като изтрих тази грешка, проблема изчезна. Явно контролера, след като е решил че има изгоряла крушка на дневните, при положение на ключ фарове на Ауто, контролера пуска късите винаги без да се интересува от сензора за светлина. За мен остана непонятно, как контролера е решил, че крушката е изгоряла, единствено което ми идва на ум е, че може би поради големите жеги малко да е мръднало съпротивлението на нажежаемата жичка на крушката и контролера го е отчел като FAULT. За информация, тези крушки никога не са сменяни от мен, имам колата от 8г.
Последна промяна от Krasi на Съб 06 авг 2022 9:29, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Krasi написа:Колеги, от скоро време в ясен слънчев ден и ключ на фаровете на Ауто, късите светлини /съответно и габарити отзад/ на моя Паско светят. Още не съм го гледал с VCDS, не че чак толкова разбирам, но мислех да хвърля едно око. Някой да е имал подобен проблем, или нещо да сподели за сензора и неговата диагностика?
Мен ме дразнеше, че светка фаровете при леко смрачаване и намерих при "братушките" обяснение как да промениш чувствителността на светлинния сензор. Сложих я на най-ниската чувствителност, която ми разреши (не помня вече цифрата но мисля че беше 15). Сега пали фаровете доста по-късно и така ме устройва. Недостатъка е, че таблото изгасва преди да се включат фаровете. Но ако се поиграе със стойностите може би ще се намери точната стойност при която да се включат фаровете преди таблото да е изгаснало.
Прилагам снимка с настройките на сензора.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 20:28
- Автомобил: Пасат Б7
- Двигател: CFF
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте имам две чуденки, не са нещо кой знае какво, ама ми стана интересно.
1. Направи ми впечетление, че втория ключ които имам все едно е с някакви други настройки, като отключа колата отключва само шофьорската врата и при каране е с дуги настройки на таблото относно показвани стойност. Примерно показва повече данни отколкото съм си нагласил на таблото.
2. Забелязвам, че таблото ту е осветено през деня, ту става едно тъмно и само стрелките на километража и оборотомера светят в червено, не знам кога и как превключва. Не е при запалване на фаровете, прави го на дневни когато карам.
1. Направи ми впечетление, че втория ключ които имам все едно е с някакви други настройки, като отключа колата отключва само шофьорската врата и при каране е с дуги настройки на таблото относно показвани стойност. Примерно показва повече данни отколкото съм си нагласил на таблото.
2. Забелязвам, че таблото ту е осветено през деня, ту става едно тъмно и само стрелките на километража и оборотомера светят в червено, не знам кога и как превключва. Не е при запалване на фаровете, прави го на дневни когато карам.
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
- Автомобил: cc
- Двигател:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
За първото можеш лесно да го промениш в настройките в менюто. Слагаш/махаш тикчетата и си готов.
За второто вероятно сензорите ти за свелина се включват/изключват. И при мен се случва понякога, но рядко обръщам внимание. Това май се контролираше от врътките в ляво от волата.
За второто вероятно сензорите ти за свелина се включват/изключват. И при мен се случва понякога, но рядко обръщам внимание. Това май се контролираше от врътките в ляво от волата.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Това е интересно, да не би да имаш и памет на седалките?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта