Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Vw AVF
Мнения: 63
Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Vw AVF » Вто 15 ное 2022 11:59


Да, на мен този втория най-ми допадна (на първо четене), но ще изчакам най-вероятно да видя дали няма да излезе това, което търся :D
Благодаря за коментарите :beer




lucky_s
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 20:28
Автомобил: Пасат Б7
Двигател: CFF
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот lucky_s » Пон 28 ное 2022 15:14


Здравейте, предстои ми смяна на термостат и мисля да сменя и антифриза, можете ли да ми кажете колко литра събира системата и каква спецификация е. Сегашния е червен, розовее всъщност. Колата е Пасат Б7, 2.0 TDi, 140 к.с., 2012 г.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2112
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Petrolhead » Пон 28 ное 2022 18:08


DoH_KuXoT написа:След две седмици борба с една вибрация и виене най-после си реших проблема, споделям накрая защото минахме през много версии и исках да реша проблема , за да съм сигурен какво пиша, надявам се е полезно на някой.
От около година започна да се чува едно съвсем леко доловимо виене при скорост точно 100км/ч , при 97 няма при 103 няма, точно на 100км/ч отне ми време да го чуч и установя, защото рядко поддържам продължително точно тази скорост и не бях сигурен точно какво и дали чувам нещо притеснително. След като го хванах правих много време тестове на извънградските си пътувания и определено бях сигурен че се чува точно там. Виенето не е постоянно а периодично все едно вибрира телефон в жабката на автомобила, много слаба и глухо. Реших, че някой лагер ще да е и почнах да се заслушван на завой какво се случва и като че ли бях сигурен, че е десен лагер, вдигнахме автомобила на подемник, но той упорито се съпротивляваше на опитите ни да засилим колелата до 100км/в и да слушаме със слушалки какво се случва, все пак успяхме и майстора каза, че ако има за смяна лагер то определено е левия, каза, че се чува повече от десния, но според него и двата са в норма. Както и да е поръчах един FAG ляв, смених го и с разочарование установих , че няма никаква промяна. Междувременно реших да завъртя гумите с предни със задни, че са на 3 години и 45хил км , направихме нов баланс , направи ни впечатление че едната гума има едно много особено леко завиване на самите ивици на надлъжните канали , и решихме да видим какво ще стане след новия баланс и размяна. Качвам са да тествам, при което освен че , виенето вече се чуваше доста по-силно то се измести и в дясно , а набедената гума беше в ляво предна. Както и да е вече решихме че явно левия лагер е замлъкнал и сега вече отчетливо се чува десния, който аз бях набедил за виновник. Сменихме и десния лагер, докато работех по колата майстора дойде с идея да провери вътрешните карета, като хвана лек аксиален луфт в дясно вътрешно. Цената му е смешна и решихме да го сменим, тъкмо е удобно че полуоската е откачена. Сменихме и карето, което имаше абсолютно същия аксиален луфт като сваленото, минимален, но все пак го има и на двете карета. Сложихме едната задна гума отпред отново, набедената че е леко крива отзад и излизам да тествам, за да получа още по-голямо разочарование, че виенето не се е променило изобщо, но вече имам и стабилна вибрация от 45 до 55 км/ч , карах така няколко дни, междувременно си купих 5-та джанта същата като останалите, намерих и 6-та чисто нова неслагана на автомобил с чисто нов континентал 2011г , промяна нямаше и вчера започнах вече да слагам една от зимните ми гуми с джанти на произволни позиции отпред докато в един момент колата се успя, няма виене , няма тупкане , гледам гумата перфектно , почвам да я въртя и да я гледам обстойно и виждам нещо странно, вътрешния борд има вълнообразно износване , еди висок грайфер, един нисък, два високи , после 10 перфектни, после 1 нисък , втори нисък , три високи... гумата е на 4 години на 55хил км била е заедна, в един момент от цялото въртене се озова отпред и почнаха вибрациите, преди това само е спомагала да вие и вибрира в резонанс на 100км,ч купих две нови гуми, сложих ги отпред за проба и колата стана каквато си беше , равносметката е два лагера, едно каре, две джанти, 2 гуми , вече бях крайно смутен и притеснен дали не ме чака диференциал, кутия и т.н. Филм... за щастие с хепи енд 


аз малко започвам да се повтарям, ама това е положението
всяко виене, вибрация, трополене и тн звуци, ако се появяват при определена скорост, проблемът е в гумите или джантите. в 95% процента от случаите
силно препоръчвам да си правите балансите на машини за оптимизиран такъв. Машината натиска гумата при измерването и изкачат всякакви проблеми с нея.


Ivaylo_Bozhkov
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 01 дек 2022 18:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Ivaylo_Bozhkov » Пет 02 дек 2022 12:40


Здравейте колеги, от известно време имам проблем с падането на акумулатора и след проверка се оказа, че усилвателя за музиката има консумация от 300mA и когато колата не се кара няколко дни акумулатора е изтощен напълно. Дали някой е има същия проблем и дали може да дадете решение. Пропуснах да кажа, че колата е Пасат B7 4motion 170hp.

Благодаря.


Ferger22
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 02 дек 2022 14:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Ferger22 » Пет 02 дек 2022 14:51


Здравейте. Отскоро съм собственик на Пасат Б7, и ми направи впечатление че механизма на поставката за чаши между предните седалки сякаш е прецакан , понеже като се натисне,за да излезе пластмасата за по-малки чаши, цялата поставка изскача и ми остава в ръката. Някой сблъсквал ли се е с това?


milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот milenski_77 » Пет 02 дек 2022 16:03


Счупено ти едно зъбче, което ограничава хода. И при мен едната поставка е така. Според мен може да се оправи, но трябва да се свали цялата централна конзола, а на мен не ми се занимава.


tinkybg
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 22 юли 2022 16:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот tinkybg » Нед 04 дек 2022 17:37


Ferger22 написа:Здравейте. Отскоро съм собственик на Пасат Б7, и ми направи впечатление че механизма на поставката за чаши между предните седалки сякаш е прецакан , понеже като се натисне,за да излезе пластмасата за по-малки чаши, цялата поставка изскача и ми остава в ръката. Някой сблъсквал ли се е с това?


https://youtu.be/HvHq0BoMdBQ това дали няма да ти помогне?


Ferger22
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 02 дек 2022 14:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Ferger22 » Нед 04 дек 2022 18:50


Малко радикално решение :mhihi , но изглежда помага. тъй като при мен проблема е идентичен


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 04 дек 2022 19:22


Изглежда супер решение. Аз тази стойка за чаши я сменях преди време , защото моята нямаше щоричка , по-ниско ниво на оборудване Comfortline. Като знам какво разглобяване беше определено бих предпочел една рапидка с капаче!


ek7
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 10 окт 2022 23:29
Автомобил: CC
Двигател: CFGB - 2013

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот ek7 » Сря 07 дек 2022 12:03


Мен много ме дразни Auto-Hold, че много рязко отпуска и се получава много неприятно потегляне. В дадените документи има следната фунцкия, но в последната версия на VCDS не я намирам. Ще съм много благодарен, ако някой има идея как да се активира или промени.. В 03 ABS Module въобще не намирам опция свързано с Auto-Hold.

:k050 CC 2013, CFGB

Hill Hold Control
Description: Hill hold control (assist) is where the car will apply the brakes on a hill when stopped. It will occur if facing up hill with the car in a forward gear, or if facing downhill in reverse. Modifying this setting changes when the brakes release. You can also disable it completely.
To change the HHC setting:
Go to Adaptation in the ABS module
Choose "Hill Hold Control (HHC)"
Set new value to: 0 for normal (stock setting), 1 for early (start with low RPM's), or 2 for late (start with high RPM's and slipping clutch)
Pic tutorial: Hill Hold Control (HHC)
To disable HHC completely:
Uncheck bit 0 of byte 16 in ABS Brakes Long Coding Helper


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 07 дек 2022 16:24


аз няколко пъти го включвам и след няколко потегляния го изключвам, много дразни как потегля, при паркиране под наклон направо пречи...


Ferger22
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 02 дек 2022 14:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Ferger22 » Сря 07 дек 2022 20:53


Колеги, някой знае ли как може да се провери състоянието на дпф филтъра през ваг ком?


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот neo5 » Чет 15 дек 2022 16:25


DoH_KuXoT написа:аз няколко пъти го включвам и след няколко потегляния го изключвам, много дразни как потегля, при паркиране под наклон направо пречи...


Хм, странно колега, аз този проблем го нямам, съвсем леко си отпуска (все едно заклинено) спирачката, но се сещам, че на б6-цата същият проблем. Явно е някакво износване или да не зависи от това, с какви накладки си?! :surprised


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 16 дек 2022 10:10


То проблем чак не е , просто аз си правя синхронното потегляне много по-плавно от системата и не виждам смисъл от нея. Аз не помня ти ръчна или автоматична кутия беше ? Може при автоматика да е различно усещането. Но при мен усещането е че се опитвам тръгна, но някой ми държи рънчната и идеята да ми я пусне точно , когато трябва, но винаги се забавя да ми пусне ръчната :) не знам дали ми се разбира обяснението :)


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот VWGT » Пет 16 дек 2022 10:23


Аз много добре те разбирам и също не ползвам ауто-холд. Пробвал съм го 1-2 пъти и не е моята "екстра". И при ръчни, и при автоматик работи по един и същи гаден начин.
Ако си с ръчни скорости, и живееш в някакъв много хълмист град, с много светофари, моооже би има някакъв смисъл. Но за град като София с това постоянно тръгни-спри е мазохистично.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tdi fen и 58 госта