Някой да има или да знае откъде мога да си взема тунинговани решетки /пчелна пита/ халоген + решетка броня?!
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Предполагам искаш решетки от Passat Alltrack ?
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Дали? Тая пчелна пита на алтрака ли се слагат? Аз си мислех, че съм мяркал тунинг решетки!
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Ако говориш за това няма шанс да ги сложиш на обикновената броня на Пасат
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Точно тва,да. Жалко щом не става за мене :( Яко стои!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 29 мар 2011 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте колеги,да ви попитам някой слагал ли е седалки от б8 на б7 за комби специално питам?
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте колеги, не мога да открия информация и затова пиша тук: Интересува ме 2.0 TDI (177 кс) мотора с код CFGC дали е с пиезо дюзи?
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Моя пасат е Comfortline и нямах осветление , нито инсталация за такова във вратите. Намерих готова инсталация и голямо разнообразие от плафони с най-различно лого и тип осветителни тела, избрах си такива с лого на VW в бяло .
Процедурата се оказа доста лесна и приятна , свалят се корите на вратите. Махат се декоративните светлоотразителни капачета.
Ето и съпоставка между старите и новите плафончета.
Така изглежда буксата разглобена и готова за прикачване на новите пинчета за инсталацията към плафоните.
Пиновете на предните врати лява и дясна са еднакви - положителен пин 18, отрицателен пин 19
Пиновете на задните врати са еднакви за лява и дясна също - положителен пин 6 , отрицателен пин 18
Процедурата се оказа доста лесна и приятна , свалят се корите на вратите. Махат се декоративните светлоотразителни капачета.
Ето и съпоставка между старите и новите плафончета.
Така изглежда буксата разглобена и готова за прикачване на новите пинчета за инсталацията към плафоните.
Пиновете на предните врати лява и дясна са еднакви - положителен пин 18, отрицателен пин 19
Пиновете на задните врати са еднакви за лява и дясна също - положителен пин 6 , отрицателен пин 18
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
следва кодиране на модулите във вратите, за да "пуснат" плюс и маса на съответните пинове
за левите врати се влиза в 42-група, като има падащо меню за предна и задна
влиза се в Long coding helper намирате полето с липсващата отметка на осветление на вратите Bit6, слагате тикчето,
и за предна и за задна врата излизате, Do it , yes, yes и воала, плафончето светва при отворена врата, и гасне като се затвори
за десните врати се влиза в 52 група, пак има падащо меню за задна и предна
Крайния ефекта.
за левите врати се влиза в 42-група, като има падащо меню за предна и задна
влиза се в Long coding helper намирате полето с липсващата отметка на осветление на вратите Bit6, слагате тикчето,
и за предна и за задна врата излизате, Do it , yes, yes и воала, плафончето светва при отворена врата, и гасне като се затвори
за десните врати се влиза в 52 група, пак има падащо меню за задна и предна
Крайния ефекта.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Светлини в краката добавих днес , пак плафони и инсталация, кодиране, най-приятното , е че се появи ново меню в борд компютъра, което позволява да се управляват, пускане, спиране, регулиране на силата на светене от 20 до 100% през 5%
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Поздравления за труда да снимаш, напишеш и качиш тук във форума
Само да те питам за задните плафони откъде прекара кабели и какви плафони купи? Аз имам заводско такова осветление, но само на шофьора и пасажера, а ми се иска и отзад да добавя
Само да те питам за задните плафони откъде прекара кабели и какви плафони купи? Аз имам заводско такова осветление, но само на шофьора и пасажера, а ми се иска и отзад да добавя
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
По пътя на оригиналната инсталация за седалките , от таблото по прага , на на предните седалки си и ма изрязани фабрични отвори за плафони, а самите плафони си ги имах мисля че от едно Q7 минути бяха дали. В Али Експрес има инсталация и плафони иначе за смешни суми.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Моите плафони ги поръчвах от Алито и ги прекарах както казва колегата по прага,даже тези дни ги ъпгрейдвах :) понеже тези,които бяха в комплекта вътре платката е с 1 диод,а си поръчах и монтирах с 3 диода.Честно казано няма смисъл от това дето направих ама нали трябва да се чопли нещо.Преди ги бях нагласил да светя на 40%,а сега на 20% (по-малко няма).
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 04 фев 2023 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
VWGT написа:аз да питам нещо за шофьорската врата.
От известно време се затваря по-трудно. Ключалката си хлопва ОК, но самото засилване на вратата го няма и трябва да помагаш със сила. Вратата се отваря и затваря на степени, и примерно при нормална работа, когато и помогнеш да прескочи последната степен на затваряне, сама се хлопва. Докато в момента аз трябва да я бутам чак до края, за да щракне ключалката (няма го свободното движение).
Гледах мехнизма, който е под пантата за тея степени, и не мога да разбера дали трябва да го обезмасля хубаво (почистя) или обратното, трябва да го гресирам с нещо? Другият вариант е ако това са някакви пластинки да са се разхалбили? Как да му въздействам, така че да си заработи нормално?
Здравейте, не мога да се справя с този мой проблем! Някой да ми помогне със съвети и насоки?
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Корозира оста на пантата, трябва хубаво пръскане с проникващ спрей. Маха се пластмасовата капачка на гайката, развива се гайката, пръска се хубаво и започваш да отваряш и затваряш вратата до крайните й положения. Пак пръскаш пак отваряш и затваряш , аз си играх 20 минути като луд, отдолу течеше ръждив препарат и го бършех със салфетки. Вратата в една н момент започва да се движи с лекота. Всичко е омазано с ръждив спрей. После последвах brake cleaner, да стане сухо и чисто навсякъде. Накрая смазах със специален проникващ спрей за панти, това го правих преди 2 или 3 години, от тогава нямам проблем. На един от служебните vw -ни шофьорската врата се затваряше много трудно докато не се скъса оста. Толкова беше ръждясала че беше станала наполовина по-тънка и се скърши.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 168 госта