Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Колеги, има ли някаква често срещана причина да не работи бутона за изваждане на автоматичния теглич при Пасат В7 комби? Благодаря!
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Да има. 2 ключета в самия теглич. Моя е в прибрано положение но го полазва че е на не закопчано положение и бутона на реботи в тази ситуация. Скоро като ми остане време ще сваля бронята и после теглича за да ги видя тези ключета.
- pacoboy
- Мнения: 2698
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Ако не е прибран хубаво теглича, смисъл да щракне, няма да се отвори никога с бутона.
Моя като го прибера само с бутона без да го натисна с ръка не иска да се отвори, същото е и с излизането.
Друг вариант ... бушон да е заминал.
Моя като го прибера само с бутона без да го натисна с ръка не иска да се отвори, същото е и с излизането.
Друг вариант ... бушон да е заминал.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Благодаря ви за насоките колеги! Ще започна от най-лесното,а ако не-ще търся кой предпазител е и къде се намира.
- nasko_ruse
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Вежди на фаровете от Алиекспрес 20 лв.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
добре стои, има и вертикални спойлери за задното стъкло, още им се чудя дали да не си викна едни :) даже мисля, че са на един и същ търговец
- nasko_ruse
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Гледах ги и аз ама не съм убеден дали ще Ми хареса.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Може ли линк към търговеца да ги видя тези спойлери И да попитам нещо ако на някой му се е случвало или да даде насока.Вече втори път за около месец ми се случва да не мога да отключа колата от дистанционното.Първият път при натискане на бутона за оключване нищо не ставаше,само мигаше диода на дистанционното,при опит да заключа си цъкаха машинките,но на отключване нищо,тогава поне копчето за багажника дето е средното работеше и влязох от там.Вторият път беше преди два дни,но тогава нищо не искаше да захапе(отново диода на дистанционното светкаше при натискане на бутоните),та изкарах малкия пластмасов ключ и опитах с него,но в посока отключване нищо не ставаше,а в посока заключване пак цъкаха машинките,след 2-3 опита опитах с дистанционното и се оключи и смених батерията за всеки случан,но не ми се вярва да е от нея.Някой да е имал подобни грижи или да знае какви могат да са причините,понеже е много кофти да се случи някъде,където може и да няма кой да помогне.Тя цялата кола реално има само една ключалка и с тоя пластмасов ключ хич не ми се напъваше.
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Някой знае ли дали ксеноновите фарове на б7-цата се разглобяват, или стъклото е залепено за корпуса и се изисква нагряване, ръчкане и тн.? Питам, че не ми се разглобява преди да знам че може. Върти ми се в главата една идейка за Demon Eyes. Мисля, че ще се получи ефектно в комбинация с ЛЕД дневните. Ама ако има шанс да счупя нещо мъчейки се да ги отлепя и тн., при положение че не е имало замисъл да се отварят при проектирането им.. мерака ми минава.
Така го ядох с фаровете на Полото 9н3 на жената. Цяла вечер седях пред фурната, чакайки ги да "омекнат" за да ги отлепя (тогава нямах пистолет за горещ въздух) и накрая като омекна смолата, установих че отделно има и някакви метални "пирони", с които стъклото е захванато към корпуса на фара и умрях от яд. Нямаше сваляне. Ксеноновия ми Кит с лупи така и си остана в кашончето.
Та ако някой е чувал, виждал или гледал клипчета нека да сподели разглобяват ли се. Ако е гледал клипчета и тях да сподели. :) В тубата не намерих за ксенон фаровете нищо.
Така го ядох с фаровете на Полото 9н3 на жената. Цяла вечер седях пред фурната, чакайки ги да "омекнат" за да ги отлепя (тогава нямах пистолет за горещ въздух) и накрая като омекна смолата, установих че отделно има и някакви метални "пирони", с които стъклото е захванато към корпуса на фара и умрях от яд. Нямаше сваляне. Ксеноновия ми Кит с лупи така и си остана в кашончето.
Та ако някой е чувал, виждал или гледал клипчета нека да сподели разглобяват ли се. Ако е гледал клипчета и тях да сподели. :) В тубата не намерих за ксенон фаровете нищо.
- nasko_ruse
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
От къде е купена помпата. Гледам върши работа.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Има ги на доста места, тази е от практикер 42лв , и в лидъл съм виждал, в али експрес има около 30лв но трябва да се гледа да е фрии шипинг, че доставката е грубо 7-9 долара и няма смисъл, преди време викнах една и така и не дойде и ми върнаха парите. Бях скептичен като цяло взех я за проба с идеята, ако не се представи добре да си сменя по класическия начин. Обаче след като видях колко масло източих останах очарован. От чашката на филтъра дръпнах масло, което няма как да изтече само , през капачката за наливане пъхнах и от някъде дръпнах около 200-300 мл, принципно Service fill се води 4.3л и повече от 4,2-4,3 никога не съм успявал да побера, защото отиваше над максимума, сега съм сипал 4.4 и съм на средата между мин и макс на пръчката, което означава, че съм източил доста повече масло от стандартното източване през пробката. Отделно при смяната на горивния филтър отново ползвах помпата , за да източа цялата нафта от капачката преди да извадя филтъра за да не оливам с гориво, после почистих капачката до сухо дъно. 15мин смяна масло с филтри, досега не съм правил, без капака омазано. Повече време ми отне процедурата за обезвъздушшаване на горивния филтър с VCDS и зануляване на инспекциите в компа :)
Заслужава си всеки лев :)
Заслужава си всеки лев :)
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Напълно съм съгласен! Веднага след като купих Пасата купих ето тази помпа https://profi.bg/art/pompa-za-maslo-nafta-dizel-ap12-1 и също съм много доволен. Цената в Германия и доставка с Габко ми дойде по евтина отколкото в Бг. И от тогава - 5 години масла и филтри сам. Обслужил съм дори и някой приятели.
- pacoboy
- Мнения: 2698
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Относно помпата, не е ли по-добре да се точи отдолу маслото, за да изтече ако има нещо или да се изчисти пробката ако има стружки някакви. Иначе наистина е по практично и чисто така.
Питам понеже съм чувал мнение всякакви, според вас може ли да вреди това източване на маслото с помпа? Благодаря.
Питам понеже съм чувал мнение всякакви, според вас може ли да вреди това източване на маслото с помпа? Благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта