Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 275
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот deodriver » Съб 04 дек 2021 19:09


McLane написа:Оня ден имаше такава при моя майстор .Механизма за вратата на багажника се беше прецакал .....няма начин за ремонт .Нов цена 1420 :scare3


Сигурно си с ел.багажник?




Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот McLane » Съб 04 дек 2021 19:14


А аз не ,аз само бех на посещение понеже ми е приятел .Псуваше нещо ,а собственика на пасата гледаше като натровен с гъби като му казаха цената :11 .Аз съм аскет, за мен единствената екстра е климатик-климатроник ,всичко друго е суета :icon_lol


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Netasq » Пон 06 дек 2021 15:27


McLane написа:А аз не ,аз само бех на посещение понеже ми е приятел .Псуваше нещо ,а собственика на пасата гледаше като натровен с гъби като му казаха цената :11 .Аз съм аскет, за мен единствената екстра е климатик-климатроник ,всичко друго е суета :icon_lol



Както знаем, българинът обича да кара коли на лизинг, които обикновено не са му по джоба и се почва - я пестене от гуми, я от нещо друго. Нормално е среден клас автомобил, макар и на близо 10 години да иска своето. VW отдавна се приближва повече до премиум, отколкото до нисък клас марки. Не може да си купиш кола за 30 000 лв. и да не можеш да дадеш 2-3000лв. като изпатка нещо.


GoldFinger
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 23 юли 2011 19:35
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFGC
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот GoldFinger » Пон 06 дек 2021 16:30


Здравейте, малко тъп въпрос, надявам се да ме извините. Предният ми изход за 12 V (запалката), не ми работи. Искам да попитам така ли трябва да изглежда отвътре? Тъй като проверих предпазител 41-42 и са здрави.
Прикачени файлове
466B080B-996C-4AF5-B9F6-63BC864F645F.jpeg


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 06 дек 2021 20:33


Така трябва да изглежда, просто от ръгане и постоянно ползване със зарядни за телефони, камери и т.н.т страничните пластини омекват и вече не контактуват. Трябва да се дръпнат малко навътре примерно с тънка отвертка с намотано тиксо на нея за да не даде на късо и да отиде бушона


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Vasseto » Пон 06 дек 2021 21:24


К.Одаджийски написа:... с намотано тиксо на нея за да не даде на късо и да отиде бушона


Ако не е на контакт или запалена няма нужда от "намотанот тиксо" при този модел.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 07 дек 2021 0:20


Ами възможно е, но не всички коли спират захранването на пауър аутлетите като са с изваден ключ, моята спира всички захранвания, но за конкретно този пасат не бях сигурен какво е положението


lucky_s
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 20:28
Автомобил: Пасат Б7
Двигател: CFF
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот lucky_s » Съб 25 дек 2021 16:30


Честита Коледа, здраве и късмет на всички и много щастливи и уютни семейни дни.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 31 дек 2021 13:20


Отдавна не съм писал , не остава много време напоследък за ръчкане. Но да затворим годината поне с нещо споделено. :)
Последните занимавка с колата бяха смяна на надлъжните релси на тавана (рейлинги) от черни матове с такива от Highline алуминиеви с пиано лак елементи.
Разглобява се целия таван отвътре, трябва да падне тапицерията. Махат се , сенниците, плафоните, дръжките, предни, средни и задни колонки, лайстната на тавана при вратата на багажника, откачат се еърбеците отпред. След това има 6 метални скоби с стабилни гайки и шпилки. Около 3 часа ми отне, но разликата ми допада и направих нещо, което допълва списъка с неща , които исках да направя още като купих автомобила преди 4 години.
Другото по-специфично нещо, което правя за първи път на тази кола в смазване на оста на вентилатора на парното. От известно време започна едно леко просвирване като щурче скрито в таблото на най-ниската степен. Моторчето се сваля лесно , за целта се сваля жабката , 4 торкса размер 15 отгоре два отдолу, и с леко разклащане и дърпане се маха цялата жабка , като се внимава за кабелите на плафона, копчето за еърбег-а и маркуча за студения въздух от климатика за охлаждането й. След това се откача буксата на моторчето за парното , намирате едно чопче , което законтря и не позволява завъртането му и с леко завъртане моторчето е свалено. Оста му е видима и с някакъв смазващ и дълбокопроникващ спрей се пръска леко, след това се върти на ръка, пак се пръска, накрая забърсах всичко да е чисто, издухах на сгъстен въздух и стана едно огромно черно петно все едно чистя компютър , който не е чистен последните 5 години :Mr Green Fun Всичко по-обратния ред и воала, няма го прискърцването.
Монтирах и модул, който автоматично изключва старт/стопа 3 секунди след даване на контакт и се родих, 4 години изключвам безумната "екстра" ръчно , трябваха ми 2 седмици да се отърся от навика да натискам копчето след запалване на ДВГ. Хубавото на модула , е че когато имам нужда да активирам системата с едно натискане си работи вече. няма смущения, няма грешки, нито каквито и да било странични ефекти.
Мисля, че бях писал , че смених и крушките за мъгла с лед , който най-после не набива грешки при никакви обстоятелства.
Преди няколко месеца смених и задните пружини, защото при рутинна смяна на гуми забелязах , че задна лява има отчупена навивка, много лесно се сменят, буквало 20 минути за двете пружини. Вдига се колелото във въздуха, развива се един болн на носача към шенкела, с хидравличен крик предварително е подпрян носача да не се изстреля рязко от силата на пружината, леко се отпуска още крика 4-6 см и пружината вече е свободна, слагаме новата, с крика натискаме носача обратно, болта на място и готово.

Весели посрещане на новата година на всички и бъдете здрави! За тази година толкова, другата каквото сабя покаже :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 31 дек 2021 14:42


Тоя болт на носача ако е през лагерна втулка можеш да го стегнеш всякак, но ако е през гумен тампон стягането задължително в работно положение


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 31 дек 2021 14:58


Това е закон :beer


Потребителски аватар
svenn1
Мнения: 98
Регистриран на: Вто 02 окт 2018 16:09
Автомобил: VW Passat B7
Двигател: CFGC

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот svenn1 » Вто 18 яну 2022 15:52


DoH_KuXoT написа: Монтирах и модул, който автоматично изключва старт/стопа 3 секунди след даване на контакт и се родих, 4 години изключвам безумната "екстра" ръчно , трябваха ми 2 седмици да се отърся от навика да натискам копчето след запалване на ДВГ. Хубавото на модула , е че когато имам нужда да активирам системата с едно натискане си работи вече. няма смущения, няма грешки, нито каквито и да било странични ефекти.


Може ли малко повече инфо за този модул? От къде е? Колко пари?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4244
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот tdi fen » Вто 18 яну 2022 16:05


AliExpress ?


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот fur1ous » Вто 18 яну 2022 16:09


Достатъчно е да се върже едно закъснително реле на копчето. Върши точно същата работа, след точно толкова секунди колкото му зададете.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4244
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот tdi fen » Вто 18 яну 2022 16:36





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта