Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 23 авг 2010 20:28
- Автомобил: Пасат Б7
- Двигател: CFF
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Нямам памет на седалките. Или поне аз не знам. Няма копчета с номера, ако това е паметта
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Пробно затъмних емблемата с фолио за стопове , миналата седмица пък DMP folio ми затъмниха стоповете
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
След две седмици борба с една вибрация и виене най-после си реших проблема, споделям накрая защото минахме през много версии и исках да реша проблема , за да съм сигурен какво пиша, надявам се е полезно на някой.
От около година започна да се чува едно съвсем леко доловимо виене при скорост точно 100км/ч , при 97 няма при 103 няма, точно на 100км/ч отне ми време да го чуч и установя, защото рядко поддържам продължително точно тази скорост и не бях сигурен точно какво и дали чувам нещо притеснително. След като го хванах правих много време тестове на извънградските си пътувания и определено бях сигурен че се чува точно там. Виенето не е постоянно а периодично все едно вибрира телефон в жабката на автомобила, много слаба и глухо. Реших, че някой лагер ще да е и почнах да се заслушван на завой какво се случва и като че ли бях сигурен, че е десен лагер, вдигнахме автомобила на подемник, но той упорито се съпротивляваше на опитите ни да засилим колелата до 100км/в и да слушаме със слушалки какво се случва, все пак успяхме и майстора каза, че ако има за смяна лагер то определено е левия, каза, че се чува повече от десния, но според него и двата са в норма. Както и да е поръчах един FAG ляв, смених го и с разочарование установих , че няма никаква промяна. Междувременно реших да завъртя гумите с предни със задни, че са на 3 години и 45хил км , направихме нов баланс , направи ни впечатление че едната гума има едно много особено леко завиване на самите ивици на надлъжните канали , и решихме да видим какво ще стане след новия баланс и размяна. Качвам са да тествам, при което освен че , виенето вече се чуваше доста по-силно то се измести и в дясно , а набедената гума беше в ляво предна. Както и да е вече решихме че явно левия лагер е замлъкнал и сега вече отчетливо се чува десния, който аз бях набедил за виновник. Сменихме и десния лагер, докато работех по колата майстора дойде с идея да провери вътрешните карета, като хвана лек аксиален луфт в дясно вътрешно. Цената му е смешна и решихме да го сменим, тъкмо е удобно че полуоската е откачена. Сменихме и карето, което имаше абсолютно същия аксиален луфт като сваленото, минимален, но все пак го има и на двете карета. Сложихме едната задна гума отпред отново, набедената че е леко крива отзад и излизам да тествам, за да получа още по-голямо разочарование, че виенето не се е променило изобщо, но вече имам и стабилна вибрация от 45 до 55 км/ч , карах така няколко дни, междувременно си купих 5-та джанта същата като останалите, намерих и 6-та чисто нова неслагана на автомобил с чисто нов континентал 2011г , промяна нямаше и вчера започнах вече да слагам една от зимните ми гуми с джанти на произволни позиции отпред докато в един момент колата се успя, няма виене , няма тупкане , гледам гумата перфектно , почвам да я въртя и да я гледам обстойно и виждам нещо странно, вътрешния борд има вълнообразно износване , еди висок грайфер, един нисък, два високи , после 10 перфектни, после 1 нисък , втори нисък , три високи... гумата е на 4 години на 55хил км била е заедна, в един момент от цялото въртене се озова отпред и почнаха вибрациите, преди това само е спомагала да вие и вибрира в резонанс на 100км,ч купих две нови гуми, сложих ги отпред за проба и колата стана каквато си беше , равносметката е два лагера, едно каре, две джанти, 2 гуми , вече бях крайно смутен и притеснен дали не ме чака диференциал, кутия и т.н. Филм... за щастие с хепи енд
От около година започна да се чува едно съвсем леко доловимо виене при скорост точно 100км/ч , при 97 няма при 103 няма, точно на 100км/ч отне ми време да го чуч и установя, защото рядко поддържам продължително точно тази скорост и не бях сигурен точно какво и дали чувам нещо притеснително. След като го хванах правих много време тестове на извънградските си пътувания и определено бях сигурен че се чува точно там. Виенето не е постоянно а периодично все едно вибрира телефон в жабката на автомобила, много слаба и глухо. Реших, че някой лагер ще да е и почнах да се заслушван на завой какво се случва и като че ли бях сигурен, че е десен лагер, вдигнахме автомобила на подемник, но той упорито се съпротивляваше на опитите ни да засилим колелата до 100км/в и да слушаме със слушалки какво се случва, все пак успяхме и майстора каза, че ако има за смяна лагер то определено е левия, каза, че се чува повече от десния, но според него и двата са в норма. Както и да е поръчах един FAG ляв, смених го и с разочарование установих , че няма никаква промяна. Междувременно реших да завъртя гумите с предни със задни, че са на 3 години и 45хил км , направихме нов баланс , направи ни впечатление че едната гума има едно много особено леко завиване на самите ивици на надлъжните канали , и решихме да видим какво ще стане след новия баланс и размяна. Качвам са да тествам, при което освен че , виенето вече се чуваше доста по-силно то се измести и в дясно , а набедената гума беше в ляво предна. Както и да е вече решихме че явно левия лагер е замлъкнал и сега вече отчетливо се чува десния, който аз бях набедил за виновник. Сменихме и десния лагер, докато работех по колата майстора дойде с идея да провери вътрешните карета, като хвана лек аксиален луфт в дясно вътрешно. Цената му е смешна и решихме да го сменим, тъкмо е удобно че полуоската е откачена. Сменихме и карето, което имаше абсолютно същия аксиален луфт като сваленото, минимален, но все пак го има и на двете карета. Сложихме едната задна гума отпред отново, набедената че е леко крива отзад и излизам да тествам, за да получа още по-голямо разочарование, че виенето не се е променило изобщо, но вече имам и стабилна вибрация от 45 до 55 км/ч , карах така няколко дни, междувременно си купих 5-та джанта същата като останалите, намерих и 6-та чисто нова неслагана на автомобил с чисто нов континентал 2011г , промяна нямаше и вчера започнах вече да слагам една от зимните ми гуми с джанти на произволни позиции отпред докато в един момент колата се успя, няма виене , няма тупкане , гледам гумата перфектно , почвам да я въртя и да я гледам обстойно и виждам нещо странно, вътрешния борд има вълнообразно износване , еди висок грайфер, един нисък, два високи , после 10 перфектни, после 1 нисък , втори нисък , три високи... гумата е на 4 години на 55хил км била е заедна, в един момент от цялото въртене се озова отпред и почнаха вибрациите, преди това само е спомагала да вие и вибрира в резонанс на 100км,ч купих две нови гуми, сложих ги отпред за проба и колата стана каквато си беше , равносметката е два лагера, едно каре, две джанти, 2 гуми , вече бях крайно смутен и притеснен дали не ме чака диференциал, кутия и т.н. Филм... за щастие с хепи енд
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Каква марка са гумите?Имах подобен случай с втора употреба гуми на мой добър приятел.Неговите също бяха задни и при 180-190км/ч тресеше цялата кола.Едвам ги хванах на баланса,че са се изкривили вълнообразно.На око нищо,но в момента на допир с ръка се усещаха вълните.Повече втора употреба гуми не си купува и под 1к/2к. за гуми не пада,според зависи за коя кола са.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Китайски sunfull, взех пак същите, към гумите нямам забележка, тихи са, износват се , на мокро се представят отлично меки са дори след 4 години експлоатация, за цената си нямат аналог, отдавам износването на претоварване няколко пъти на дълги разстояния, като тази гума имаше рапидка и за едно пътуване София Бургас беше спаднала на 1.7бара и я видях чак като стигнах та като нищо и аз да съм й помогнал да се съсипе. Мога само да гадая, може и дефект да е имала но мисля, че щеше да се прояви доста по-рано
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Понеже темата е за "Пасат б7"-питам тук:
Някой има ли инфо за сервизните интервали на Пасат б7, 2013 г, 2,0 дизел, CFFB мотор? Не говоря само за масло и филтри, а за ролки, ремъци, всякакви проверки, ....... Въобще, какво препоръчват от VW!
Някой има ли инфо за сервизните интервали на Пасат б7, 2013 г, 2,0 дизел, CFFB мотор? Не говоря само за масло и филтри, а за ролки, ремъци, всякакви проверки, ....... Въобще, какво препоръчват от VW!
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
здравейте колеги, имам малко неприятен проблем, при завъртне на волана, в която и да е посока се чува и усеща едно препукване, всеедно завиваш върху чакъл. имам големи съмнения, че е рейката, така че дали ще може да ми препоръчате сервиз за рециклаж на рейки и да ме ориантирате колко ще ми бъде присъдата, защото нова я гледах от 900 лева нагоре. Благодаря !
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Има голяма вероятност това пукане при завиване на място да е Макферсонните опори и аксиалните лагери в тях. Комплект опора+лагер е около 70-80лв. Трябват 2 комплекта.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 22 апр 2022 13:41
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Привет колеги имим един проблем . Днес на колонката за зареждане не можах да си отворя резервлара . Интересното е , че опитах да отключа и заключа колата и пак капачката остана заключена . Някой сблъсквали се е с този проблем и ако може да разкаже как го е оправил . Едно е ясно за смяна на машинката . Само как да отворя и да стигна до нея. Мерси предварително .
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Махаш кората в дясно и имаш достъп.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 22 апр 2022 13:41
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Превет и мерси за информацията .
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте бъдещи колеги! В търсене съм на дизелов Alltrack и съм малко напрегнат понеже си падам малко педант и искам да бъде с определени екстри, но трудно излизат подобни читави екземпляри... И имам следните въпроси:
1. да попитам дали LED стоповете са plug@play или има някакви особености?
2 Същото ме интересува и за таблото с цветен фис дисплей, понеже в момента съм с А3 8П и в таблото се намира имобилайзера и е малко тегава смяната.
3-то, което много ме мъчи е че халогенните фарове (обикновените, без ксенон и дневни) не ми допадат изобщо, а за тях знам че ретрофита е сложен понеже имат нужда от допълнителни модули и кантари за нивелацията, та има ли някакви алтернативни краасиви и светещи фарове, които могат да се монтират по-лесно? Или на халогенните някой да е вграждал лупи, ако може да качи снимки?
Благодаря предварително :)
1. да попитам дали LED стоповете са plug@play или има някакви особености?
2 Същото ме интересува и за таблото с цветен фис дисплей, понеже в момента съм с А3 8П и в таблото се намира имобилайзера и е малко тегава смяната.
3-то, което много ме мъчи е че халогенните фарове (обикновените, без ксенон и дневни) не ми допадат изобщо, а за тях знам че ретрофита е сложен понеже имат нужда от допълнителни модули и кантари за нивелацията, та има ли някакви алтернативни краасиви и светещи фарове, които могат да се монтират по-лесно? Или на халогенните някой да е вграждал лупи, ако може да качи снимки?
Благодаря предварително :)
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Че къде го намери този алтрак без лед и ксенон?!
Карал съм Б7 халоген с лед крушка, ако е добра крушката, добре свети. Това е най-доброто, което успях да постигна.
Стоповете не са plug&play. Трябва да се пипа по инсталацията, но съм забравил подробности.
По-добре си потърси кола с оригинална инсталация.
Карал съм Б7 халоген с лед крушка, ако е добра крушката, добре свети. Това е най-доброто, което успях да постигна.
Стоповете не са plug&play. Трябва да се пипа по инсталацията, но съм забравил подробности.
По-добре си потърси кола с оригинална инсталация.
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
И аз се учудвам, но има доста без ксенон и лед стопове... Явно чакане му е майката.. :D
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
1- стоповете не са лесни, инсталацията е друга, модули , кодировки...
2-таблото също е специфично и обвързано с много неща
3-аз направих смяна с афтърмаркет фарове за 600лв преди 3 години някъде като ги взех от човек , който беше внесъл 4-5 комплекта които са плъг енд плей, по-нищо не се познава, че са алтернатива освен по това, че нямат модули и гнездото зад лупата е за H7 крушка , на чието място съм сложил Led и светят брутално като Bi-Led. Преминаване към оригинален ксенон се приготви 3 бона минимум и то с мноооого игра , с която няма да се справиш сам. Модули, инсталации, нивомери отпред и отзад, кодиране , аз имах фарове и след 2 месеца играчка се отказах и ги продадох.
п.с. VWGT , това , че е Alltrack не значи, че има всички екстри ;) Покрай мен замина R-line истински по рама с обикновени фарове и стопове, дори хром пакет нямаше пълен, парктроници също липсваха, иначе панорама , 4х4 , ел.теглич и багажник та има всякакви комбинации
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11662802010870532&slink=qbtfq6
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11657706460676858&slink=qbtfq6
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11662725949432837&slink=qbtfq6
2-таблото също е специфично и обвързано с много неща
3-аз направих смяна с афтърмаркет фарове за 600лв преди 3 години някъде като ги взех от човек , който беше внесъл 4-5 комплекта които са плъг енд плей, по-нищо не се познава, че са алтернатива освен по това, че нямат модули и гнездото зад лупата е за H7 крушка , на чието място съм сложил Led и светят брутално като Bi-Led. Преминаване към оригинален ксенон се приготви 3 бона минимум и то с мноооого игра , с която няма да се справиш сам. Модули, инсталации, нивомери отпред и отзад, кодиране , аз имах фарове и след 2 месеца играчка се отказах и ги продадох.
п.с. VWGT , това , че е Alltrack не значи, че има всички екстри ;) Покрай мен замина R-line истински по рама с обикновени фарове и стопове, дори хром пакет нямаше пълен, парктроници също липсваха, иначе панорама , 4х4 , ел.теглич и багажник та има всякакви комбинации
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11662802010870532&slink=qbtfq6
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11657706460676858&slink=qbtfq6
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11662725949432837&slink=qbtfq6
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 169 госта