Нямаше ли зададен и някакъв пробег също?
Въпрос относно събраното твърдо количество в DPF: при мен онзи ден от 198ml стана на 210ml. В изкачащите помощни съобщения на VCDS казва, че за стойности над 175ml трябва да се подмени DPF филтъра. Значи ли това, че скоро ме очаква сваляне и пране на DPF-a?
Нямам проблеми със регенерациите - стойностите се свалят винаги до 4.8 (специфично количество) и 0.0 (действително количество). С новия софт съм.
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги , а какви са симптомите напзадръстен dpf? Нов ли се купува или се пере и къде се извършва това?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
dispatch написа:Нямаше ли зададен и някакъв пробег също?
Въпрос относно събраното твърдо количество в DPF: при мен онзи ден от 198ml стана на 210ml. В изкачащите помощни съобщения на VCDS казва, че за стойности над 175ml трябва да се подмени DPF филтъра. Значи ли това, че скоро ме очаква сваляне и пране на DPF-a?
Нямам проблеми със регенерациите - стойностите се свалят винаги до 4.8 (специфично количество) и 0.0 (действително количество). С новия софт съм.
аз само с елм327 гледам регенерациите, не ми се занимава с VAG COM-a , нямам милилитри никъде. Oil Ash e пепелта, която се трупа необратимо, но тя е в грамове и проценти. При мен е почти 80% , вече 20хил км е мръднала с 1-2% като е някъде към 57грама.
Аз вчера си смених един тампон на десния носач, возя си го от половин година и все не остава време. За 30 минути на крик пред блока стана. Като избих и набих само тампона, без да сменям конзолата. Сложих Лемфьордер, ползва се само ключ 18 и 16 , като е хубаво да имате течен сапун за набиване на новия тампон към оста на носача, че новия е доста плътен и не ми се получи без сапун да се плъзне. Сега се оказа, че десния е тропал бая и след като го смених почнах да чувам да тропка леко и левия и тия дни ще сменя и него.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
здравейте ,
security access key някой да знае за Engine и Parking brake.
Passat b7 CDGA код на двигателя.
security access key някой да знае за Engine и Parking brake.
Passat b7 CDGA код на двигателя.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колега Кихот, тези големите тампони отзад на носача ли си сменил пред блока? Доста интересно, браво. Аз ги сменях и двата на моя в сервиз мислейки, че се налага спец. оборудване за целта. Понеже те са консуматив на тези коли, следващата смяна и аз ще се пробвам сам. Има ли нещо специфично освен сапуна? Може ли цена за Леми тампони на лично?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Да задните тампони. Нищо специфично няма. Махаш колелото, развиваш трите болта, леко натискаш носача надолу, понеже той си стои натиснат нагоре леко и не си променя положението след развиване на болтовете, а за да изкараш тампона от оста на носача трябва леко да се отдели от предния мост. След това на ръка с леки разклащания тампона си излиза. Новия по обратния ред , но не ползвай масло или грес защото може да повредиш гумата. Доколкото знам се ползва специална смазка, но и сапунчето свърши работа. След това стяаш болтовете на ръка да си сигурен, че тръдват правилно, защото все пак предния мост е алуминиев и последното нещо , което се иска е да повлече резба. Принципно пише да се стегне при нормално положение на колелото, не висящо на крик, но не мисля, че е проблем, защото той реално си е стационарен и носача мърда вътре, не е стационарен към носача и предния мост едновременно, за да го посучеш неправилно, както се случва на B5.5 например. Цената на лемфьордер беше почти 20лв за брой, поне аз на толкова ги взех.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 28 ное 2011 19:51
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте колеги,
първо искам да ви поздравя за чудесната тема от която научих много неща, докато чета тези 114 страници. Въпреки информацията в нея искам да повдигна един въпрос (отново), ако е удобно. Моля за вашето мнение по въпроса с ангренажният ремък (и прилежащите пистов и водна помпа): на колко километра се сменя и по-важното за мен на какъв интервал от време, тъй като колата е на 130х.км., но вече е на 6 години и ремък не е сменян? Също така ме интересува каква е разликата в качеството и цената на оригиналните части и заместващите?
Поздрави.
първо искам да ви поздравя за чудесната тема от която научих много неща, докато чета тези 114 страници. Въпреки информацията в нея искам да повдигна един въпрос (отново), ако е удобно. Моля за вашето мнение по въпроса с ангренажният ремък (и прилежащите пистов и водна помпа): на колко километра се сменя и по-важното за мен на какъв интервал от време, тъй като колата е на 130х.км., но вече е на 6 години и ремък не е сменян? Също така ме интересува каква е разликата в качеството и цената на оригиналните части и заместващите?
Поздрави.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
Аз имам два проблема с пасата (1.6 ТДИ) комби.
Първият, който като че ли е от по-скоро. Когато шофирам колата по идеален гладък асфалт се усеща лашкане (сеене) на купето. Получава се понякога, т.е. не е всеки път. В диапазона между 40-80 км/ч. Прави го и при изключване на скорост и при изгасен двигател. Ходих на реглаж и преглед на ходова част, където казаха, че всичко изглежда здраво. Прави го и с двата комплекта гуми/джанти. При 50 км/ч. на 4-та скорост при ускорение понякога се усеща най-отчетливо.
Другият проблем е от по-отдавна. Когато започне да загрява колата (маслото вдигне над 50 градуса температура), при спиране до покой и кротване на оборотите се усещат много силни вибрации първите 2-3 секунди. След това намаляват до слаби вибрации. Когато е студена работи нормално, а когато загрее напълно също. Само в този диапазон от 50 до 90 градуса... Същите вибрации се получават, когато е вече в покой, но не е напълно загряла, и включа климатика. Тогава падат леко оборотите, разтриса се мотор, купе и тн. за 2-3 секунди и после се кротва отново.
Някой да се сблъсквал с подобни казуси, как ги е разрешил, или имате ли препоръки в каква насока да гледам...
Благодаря.
Аз имам два проблема с пасата (1.6 ТДИ) комби.
Първият, който като че ли е от по-скоро. Когато шофирам колата по идеален гладък асфалт се усеща лашкане (сеене) на купето. Получава се понякога, т.е. не е всеки път. В диапазона между 40-80 км/ч. Прави го и при изключване на скорост и при изгасен двигател. Ходих на реглаж и преглед на ходова част, където казаха, че всичко изглежда здраво. Прави го и с двата комплекта гуми/джанти. При 50 км/ч. на 4-та скорост при ускорение понякога се усеща най-отчетливо.
Другият проблем е от по-отдавна. Когато започне да загрява колата (маслото вдигне над 50 градуса температура), при спиране до покой и кротване на оборотите се усещат много силни вибрации първите 2-3 секунди. След това намаляват до слаби вибрации. Когато е студена работи нормално, а когато загрее напълно също. Само в този диапазон от 50 до 90 градуса... Същите вибрации се получават, когато е вече в покой, но не е напълно загряла, и включа климатика. Тогава падат леко оборотите, разтриса се мотор, купе и тн. за 2-3 секунди и после се кротва отново.
Някой да се сблъсквал с подобни казуси, как ги е разрешил, или имате ли препоръки в каква насока да гледам...
Благодаря.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз съм купувал цял оригинален комплект на промо цена включващ голямото обслужване на 2.0 140к.с. за 860лв. Това са само частите.
Моят Б7 беше с удължен интервал(поне така ми казаха от сервиза )и се обслужва на 150к за 1ви път.
Моят Б7 беше с удължен интервал(поне така ми казаха от сервиза )и се обслужва на 150к за 1ви път.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
yodaheadz написа:Здравейте колеги,
първо искам да ви поздравя за чудесната тема от която научих много неща, докато чета тези 114 страници. Въпреки информацията в нея искам да повдигна един въпрос (отново), ако е удобно. Моля за вашето мнение по въпроса с ангренажният ремък (и прилежащите пистов и водна помпа): на колко километра се сменя и по-важното за мен на какъв интервал от време, тъй като колата е на 130х.км., но вече е на 6 години и ремък не е сменян? Също така ме интересува каква е разликата в качеството и цената на оригиналните части и заместващите?
Поздрави.
Според мен му е време вече, заради 6-те години. Аз смених на 200хил.км всичко и мисля да ги сменя пак на 260хил.км заложих на комплект Contitech, в последствие се оказа, че оригиналния е бил същия но с щампи VW-Audi. За разликите в качеството едва ли ще получиш меродавен отговор, няма официално публикувано никъде, всичко са митове и легенди, които се разнасят от уста на уста.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 28 ное 2011 19:51
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
alpinab написа:Аз съм купувал цял оригинален комплект на промо цена включващ голямото обслужване на 2.0 140к.с. за 860лв. Това са само частите.
Моят Б7 беше с удължен интервал(поне така ми казаха от сервиза )и се обслужва на 150к за 1ви път.
Здравей alpinb, От къде си го купувал? На колко години беше колата?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
ziiro написа:Здравейте,
Аз имам два проблема с пасата (1.6 ТДИ) комби.
Първият, който като че ли е от по-скоро. Когато шофирам колата по идеален гладък асфалт се усеща лашкане (сеене) на купето. Получава се понякога, т.е. не е всеки път. В диапазона между 40-80 км/ч. Прави го и при изключване на скорост и при изгасен двигател. Ходих на реглаж и преглед на ходова част, където казаха, че всичко изглежда здраво. Прави го и с двата комплекта гуми/джанти. При 50 км/ч. на 4-та скорост при ускорение понякога се усеща най-отчетливо.
Другият проблем е от по-отдавна. Когато започне да загрява колата (маслото вдигне над 50 градуса температура), при спиране до покой и кротване на оборотите се усещат много силни вибрации първите 2-3 секунди. След това намаляват до слаби вибрации. Когато е студена работи нормално, а когато загрее напълно също. Само в този диапазон от 50 до 90 градуса... Същите вибрации се получават, когато е вече в покой, но не е напълно загряла, и включа климатика. Тогава падат леко оборотите, разтриса се мотор, купе и тн. за 2-3 секунди и после се кротва отново.
Някой да се сблъсквал с подобни казуси, как ги е разрешил, или имате ли препоръки в каква насока да гледам...
Благодаря.
За първия проблем с оригинални джанти ли си, прави ли са джантите, централния отвор 57.1мм ли е ?
По втория проблем накарай някой да включва и изключва климатика а ти гледай отпред пистовия ремък дали се разклаща, ако да проследи дали демпферната шайба трепери по оста си , дали не ти е разбира шайбата на климатика. Дюзите гледал ли си на живи данни какви стойности показват ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 28 ное 2011 19:51
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Според мен му е време вече, заради 6-те години. Аз смених на 200хил.км всичко и мисля да ги сменя пак на 260хил.км заложих на комплект Contitech, в последствие се оказа, че оригиналния е бил същия но с щампи VW-Audi. За разликите в качеството едва ли ще получиш меродавен отговор, няма официално публикувано никъде, всичко са митове и легенди, които се разнасят от уста на уста.[/quote]
Благодаря, до колко знам се сменят заедно ангренажен, ролки, пистов, водна помпа, антифриз, като цената на всичко излиза доста солена, особено за оригинални части.
Благодаря, до колко знам се сменят заедно ангренажен, ролки, пистов, водна помпа, антифриз, като цената на всичко излиза доста солена, особено за оригинални части.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
На двулитровия мотор е по-скъпо, аз съм 1.6tdi ангренажа съм го писал 230лв , пистовия 60 говоря за комплект, като правим уговорката че не съм сменил ролката на алтернатора по мои си съображения.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Солена е ако се изтипосаш в някое от официалните представителства и си готов да им изсипеш торбата с кеш. Вече има доста сервизи и дилъри на части, които дават добра отстъпка за комплекта изброен от теб.
П.С. имах предвид оригинален комплект.
П.С 2 на Б6 преди 6 години си купих ИНА комплект който дойде с ролка 1:1 с ролката като тази в оригиналният комплект. Май беше Litens made in Canada. Та, не знам дали има толко мнооого резон да се дават по х2 или х3 пари само за вътрешното спокойствие, че сме сложили оригинални консумативи. И то на кола вече не първа младост.
П.С. имах предвид оригинален комплект.
П.С 2 на Б6 преди 6 години си купих ИНА комплект който дойде с ролка 1:1 с ролката като тази в оригиналният комплект. Май беше Litens made in Canada. Та, не знам дали има толко мнооого резон да се дават по х2 или х3 пари само за вътрешното спокойствие, че сме сложили оригинални консумативи. И то на кола вече не първа младост.
Последна промяна от alpinab на Сря 09 окт 2019 9:58, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 76 госта