Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Накара ме да се замисля за щипките и аз, според мен на предните няма смисъл от щипки, доста добре си пават и няма как да се извадят без чужда намеса. Опипах ги, при мен също няма остри ръбове, може да са кофти отливка били на колегата, един колега с поло взе, но пък мустачето , което се пъхва към стътклото не беше добре изпилено и надстърчаха, та му ги смениха.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Предните държаха добре без щипки, но и така са направени да не могат да се измъкнат при затворен прозорец без да ги счупиш. Докато задните излизаха.
За предните само един коментар имам, при движение с висока скорост и отворен прозорец, и при липса на щипки, се е случвало лепенките да изпуснат и леко да се разместят. Не могат да паднат, но леко се разместват. Като си вдигнеш прозорец си застават на място.
За предните само един коментар имам, при движение с висока скорост и отворен прозорец, и при липса на щипки, се е случвало лепенките да изпуснат и леко да се разместят. Не могат да паднат, но леко се разместват. Като си вдигнеш прозорец си застават на място.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Ето при мен как стоят:
Тези нямат щипки или двойнолепящо тиксо, страшно плътно влизат и профила е различен спрямо тези на Хеко.
Тези нямат щипки или двойнолепящо тиксо, страшно плътно влизат и профила е различен спрямо тези на Хеко.
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
pink написа:Аз бях слагал тези полските на Ауди А4 B5 и не бях доволен от изработката.Сега на Пасата взех немски climair и са много добре,но взех само предни.Като гледам снимките добре стоят и задните така че по нататък ще взема и задни!
Аз имам и задните,но не ги ползвам.Ако искаш мога да ти ги продам,не ми трябват на мен,а и са чисто нови.
dispatch написа:Ето при мен как стоят:
Тези нямат щипки или двойнолепящо тиксо, страшно плътно влизат и профила е различен спрямо тези на Хеко.
Mойте са същите,но надписа беше с бял стикер.Нещо,което направих,е да го махна този стикер.Визията стана много изчистена,а ветробраните не се набиват на очи вече по никакъв начин.Пробвай,ще ти хареса.
Нищо против към колегите с Heko,но ClimAir наистина са перфектно направени,не само като профил и начин на закрепване,но и като качество на материала.
Един тест по въпроса: https://www.youtube.com/watch?v=qrdGs6eA_vo
DoH_KuXoT написа:Опипах ги, при мен също няма остри ръбове, може да са кофти отливка били на колегата, един колега с поло взе, но пък мустачето , което се пъхва към стъклото не беше добре изпилено и надстърчаха, та му ги смениха.
Принципно е възможно и така да е,но този проблем го забелязах и при техни ветробрани на Mercedes Sprinter W906.Понеже на моя Sprinter съм сложил оригинални ветробрани,закупени от Мерцедес,а друг мой познат са Heko и се усещат по-острите ръбове.Не можаха и да легнат добре отначало,доста зор видяхме със слагането.
П.п Оригиналните ветробрани дойдоха в бяла кутия с книжка и упътване на ClimAir.Просто стикера с лотото е сменен със звездата на Мерцедес.Цените на ветробраните от СилвърСтар и ClimAir са еднакви,ясно защо.
- nasko_ruse
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Чудя се дали да ремапна пасата Passat b7 1.4 tsi ecofuel 150кс. Метан.Колата си върви доста добре но винаги може да се желае повече. Немогат да намеря почти никаква информация за някой които вече е пробвал. Ходих и се консултирах в Русе с човек които ще се справи с процедурата. Каза че ще се качи с още около 30 коня но да не очаква кои знае какво. Вие на какво мнение сте някои пробвал ли е.
- pacoboy
- Мнения: 2698
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здрасти колега, от Русе са VRPerformance, искай тяхното мнение, ако те ти кажат, смело чипвай.
Иначе след всеки ремап все едно караш друга кола.
С тяхна настройка колата ти ще "живне" доста,
Иначе след всеки ремап все едно караш друга кола.
С тяхна настройка колата ти ще "живне" доста,
- nasko_ruse
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Ще се консултирам и с тях. Благодаря колега
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
pacoboy написа:Здрасти колега, от Русе са VRPerformance, искай тяхното мнение, ако те ти кажат, смело чипвай.
Иначе след всеки ремап все едно караш друга кола.
С тяхна настройка колата ти ще "живне" доста,
Мой приятел има Passat CC 4motion 177hp, колата се промени драстично, след тяхната "намеса". Същият има BMW E60 530D 230hp. До 120 км/ч, колите вървят еднакво, а след това БМВ-то се развърта много повече, но и са 6 цилиндъра.
- bobi_robi
- Мнения: 435
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat B7 Б8
- Двигател: CFGB 2011 DFHA 2020
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Оригинални или китайчета са?
Няма ли да е сложна инсталацията и кодировката? Как ще стане самоневилирането, нали има некакви датчици/тежести които подават сигнала.
Няма ли да е сложна инсталацията и кодировката? Как ще стане самоневилирането, нали има некакви датчици/тежести които подават сигнала.
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
DoH_KuXoT написа:Малко да изтупаме прахта от темата
Може ли малко повече инфо.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Имах подготвен комплект оригинален ксенон, който с преходни букси подкарах до толкова , че да има къси, габарити, дневна светлина, мигачи, но дълги само на контакт, при работещ двигател не работеха дългите. Имах решение и за това, но нямаше да имам реглаж нагоре надолу, нямаше да работят завиването и т.н. се отказах и ги продадох , като взех от познат тези алтернативни фарове, които са с крушки Н7 , буксите са идентични с инсталацията на автомобила, имат реглаж и т.н. както обикновените рефлекторни фарове. Сравнявах ги доста време с оригиналните и съм на мнение, че ако не ми бяха казали че са алтернативна не бих разбрал.
За повече информация ще трябва да ги сложа и покарам , за да съм обективен.
Сега дилемата е дали да сложа лед на лупата или да си карам с обикновени Н7, или пък канбъс ксенон . Имам останали ледове два комплекта на 5000 и на 6000к и може би ще пробвам първо с тях , но очаквам заради ъгъла на светене съчетан с лупа резултата да не е добър...ако някой е слагал лед на лупа ще се радвам да сподели.
Общо взето това е, ако имате въпроси за нещо, което не съм засегнал питайте.
За повече информация ще трябва да ги сложа и покарам , за да съм обективен.
Сега дилемата е дали да сложа лед на лупата или да си карам с обикновени Н7, или пък канбъс ксенон . Имам останали ледове два комплекта на 5000 и на 6000к и може би ще пробвам първо с тях , но очаквам заради ъгъла на светене съчетан с лупа резултата да не е добър...ако някой е слагал лед на лупа ще се радвам да сподели.
Общо взето това е, ако имате въпроси за нещо, което не съм засегнал питайте.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Аз съм с ЛЕД на лупа и разликата е огромна спрямо варианта с халогенна лампа. Няма нужда да се замисляш кой вариант да избереш.
На 144 страница от тази тема имам качена снимка, като отдясно е ксенон, а отляво е ЛЕД Н7 6000К 10000LM.
Между другото на халогените бях с тези златните на HLXG, но след една година ползване една спря да свети. Изглежда толкова си карат.
На 144 страница от тази тема имам качена снимка, като отдясно е ксенон, а отляво е ЛЕД Н7 6000К 10000LM.
Между другото на халогените бях с тези златните на HLXG, но след една година ползване една спря да свети. Изглежда толкова си карат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта