Миналото лято изненадващо след дълъг път, колата започна да вдига сама обороти на място, misfires рандом на 4-те цилиндъра, тресе, думти. При каране не се усещаше нищо по-различно. Започна едно ходене по майстори, което продължи около месец и половина и сменени 4 сервиза, като всеки вдига рамене,диагностики, смяна на бобини,свещи,чистене на дебитомер,тестове-нищо, само вдигане на рамена с думите "иди на друго място". Списъка с грешките, които изкарваше на диагностика беше безкраен. В последния сервиз първоначално мислеха, че проблема е от разтегнат обтегач на веригата на коляновия вал(дано да се изразявам правилно) и аха да направим ремонт за 1200лв, откриха че проблема всъшност е от вакуумни клапани. Смениха 5 броя такива, и колата заспа. Да не говорим, че започна да реагира доста по-пъргаво.
6-7 месеца всичко беше добре,докато не започна пак, от време на време, на място, да прави по някой misfire. И това много ме дразни:)
Тук и идва и въпроса ми:
-Колко са общо вакуумните клапани по този мотор? Заслужава ли си да хвана и да ги сменя всичките?
-Препоръчайте ми сервиз в София, където разбират от това и ще намерят точно вакуумното клапанче което прави проблема.
Поздрави.
