Някой борил ли се е с капака на ангенажа на В3?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Някой борил ли се е с капака на ангенажа на В3?

Мнениеот zfa159 » Нед 20 май 2007 22:04


Случката е следната :
Както е капака на ангренажа на Пасат В3 RP мотора той се закрепя в горния си край за капака на клапаните с две пластмасови ушенца,При мен едното (задното) или се е измъкнало от шпилката или е счупено.Загледах че е само половин ушенце т.е не е като шайба крг а е полукръг т.е. може да се разхлаби гайката и да се измъкне.Не го загледах дали е така по принцип или е счупено ама ако е счупено как да го закрепя преди да се е размърдало много и да ми се изпотроши капака?
Благодаря!




Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Пон 21 май 2007 7:05


Има в магазините въпросната пластмасова "планка", за която се хваща капака. Аз наскоро научих, че я продават и карах досега без капак. Ако съм на твое място бих отишъл да си взема една нова и да приключа въпроса завинаги. :lol:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 21 май 2007 9:49


Правят се две нови "ушенца" от ламарина(в г-образна форма) и се занитват към капака.Сигурно и лесно! :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 21 май 2007 13:09


Точно така! Нови ушета от ламарина. Става много по-здраво от ново. Оригиналната конструкция е малко недомислена. :-) И изобщо този детайл е трябвало да е метален, ама пусти икономии.

Само да уточня как става - ушенцата са Г-образни, като тази част която ляга на капака (по-дългата част на Г-то) е добре да е полукръгла, за да следва формата му. Хубаво е да са от неръждавейка и да е по-дебеличка ламарината.
Преди да се сложат с остър нож и поялник се маха всичко от капака което би им попречило да легнат добре (има там ребърца от пластмаса и т.н.). Ако всичко се изпипа добре, се оформя гнездо където ламаринките лягат идеално.
После се хващат за капака с по 2 малки поп-нитчета, с главите откъм ремъка.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Пон 21 май 2007 15:24


И за имах проблем със същото капаче , но го реших мисля много лесно - за 5 лева си купих ново.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 21 май 2007 21:53


Ами явно ще се модернизира.Те се продават готови Г-образни профили от неръждавейка и не са тънки или прекалено дебели.Върос на подбиране.
Другия вариант е нова пластмаса ако успея да си намеря.
Благодаря!


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Вто 22 май 2007 12:16


zfa159 написа:Ами явно ще се модернизира.Те се продават готови Г-образни профили от неръждавейка и не са тънки или прекалено дебели.Върос на подбиране.
Другия вариант е нова пластмаса ако успея да си намеря.
Благодаря!

Довечера ще проверя в магазина дето си купих моето дали имат .
Утре щи ти отговоря.


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Вто 22 май 2007 12:57


Има . 8 лева.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта