Изкам да попитам някои наясно ли е как се отразява на работата на двигателя ,или алгоритъма на работа на ECU-то повреден темп. датчик за входящият въздух (тоя дето е над инжектора), смисъл при темп. на въздуха 20С' тои дава инфо че темп. е около -5С'.
Чувал съм че в зависимост от показанията на тоя датчик (при мономотроник) се коригира ъглът на запалване съответно при по-ниски темп. на горивната смес, а и сигурно от него зависи и разхода на гориво??
В момента съм сложил постоянен резистор, равносилен на показание на датчика при 20С'.
В руските форуми предлагат и вариант за замяна на тоя датчик с такъв какъвто е за охлаждащата течност (син).
Датчик за темп. на входящият въздух на 1,8RP Monomotronik
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
бях чел из руските сайтове, че този датчик работи само до +20 градуса и служи за обогатяване на горивната смес, т.е. когато е студено и датчика отчете примерно 1 или 2 градуса регулира отварянето на дюзата /държи я повече милисекунди отворена/, следователно ако показва само -5 градуса и при загрял двигател би трябвало да пуска повече бензин и да гори повече. За центровката не мога да ти кажа, но определено е за предпочитане да емулираш +20 градуса, така компа не следи датчика и не обогатява сместта.
Дано съм бил полезен.
В руските сайтове има и показано с картинка смяната на този датчик с другия, който е за водата.
Дано съм бил полезен.
В руските сайтове има и показано с картинка смяната на този датчик с другия, който е за водата.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
ivo123 написа:бях чел из руските сайтове, че този датчик работи само до +20 градуса и служи за обогатяване на горивната смес, т.е. когато е студено и датчика отчете примерно 1 или 2 градуса регулира отварянето на дюзата /държи я повече милисекунди отворена/, следователно ако показва само -5 градуса и при загрял двигател би трябвало да пуска повече бензин и да гори повече. За центровката не мога да ти кажа, но определено е за предпочитане да емулираш +20 градуса, така компа не следи датчика и не обогатява сместта.
Дано съм бил полезен.
В руските сайтове има и показано с картинка смяната на този датчик с другия, който е за водата.
Да това наистина ми е полезно,но не знаех че датчика работи само до 20С'. Но както и да е,сега съм го игнорирал с постоянен резистор, и маи нещата са по-добре, защото като запалех преди двигателя,след десетата секунда на работа на двигателя започваше да работи много странно - все е дно прекъсва, предърпва, та като го поназобя чак изпушваше черно, а сега вече маи това се поизчисти:)
Ама на времето като ни гонеха да учим руски, ние се ослушвахме , и се питахме че къде ли ще ни потрябва занапред този език



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта