Проблем с турбината

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
smsdido
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем с турбината

Мнениеот smsdido » Вто 22 май 2007 19:04


От известно време забелязах спад в мощността на автомобила и установих че маркучите за високо налягане на интерколера изпускат по малко въздух от снадките. Като ги натисна се уплътняват и спира да испуска въздух но след изфросиране пак почват да издишат въздух, та въпроса ми е може ли от това нещо да се повреди турбината и има ли някакъв начин да се оправи това без да се сменят целите маркучи




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 22 май 2007 22:41


Колега , има една поговорка : който си има брада си има и бръснач.... :lol: Искаш да ми кажеш , че си могъл да си купиш пасат 2002 година а сега се "циганиш" ( сорри за израза) за някакви маркучи , макар и предполагам сравнително скъпи за автомобил от тази година и ще се базикаш с турбината -това толкова зловещо и скъпо устройство ?! Айде , не се въвличай в неприятности насила..... :wink: не че няма български методи , ама защо :?:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 22 май 2007 23:04


Не могат ли на първо време да се пристегнат скобите , примерно? :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 23 май 2007 0:31


абе колега ,нали като издишат марку4ите ,ти набива грешка моментално;от време на време не върви а даже и пропушва в пове4е.на турбото нищо няма да му стане но натоварваш клапан N75
продължаваи с експериментите и ще ти излезе по скъпо :twisted:


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Сря 23 май 2007 0:38


juve написа:Колега , има една поговорка : който си има брада си има и бръснач.... :lol: Искаш да ми кажеш , че си могъл да си купиш пасат 2002 година а сега се "циганиш" ( сорри за израза) за някакви маркучи , макар и предполагам сравнително скъпи за автомобил от тази година и ще се базикаш с турбината -това толкова зловещо и скъпо устройство ?! Айде , не се въвличай в неприятности насила..... :wink: не че няма български методи , ама защо :?:

ПОВЕЧЕТО СА ТЪКА КОЛЕГА, дори и теглят заеми, а какво става - гуми втора употреба, нямат каско, аларми и жулят здраво ментета части и ревът това им подало и онова. аз знам на еди колкоси в сервиза какво правят не ме интересува взимам си и документите и гас, ама после подало- имах проблем бяха ми сложили втора употреба част и хоп авария, отрепах си целия ден имах среща с 2-клиети абе проблем, но с документите и застрахователната фирма им праснах такъв иск че като го спечелих си купих ЛАДА НИВА-дълга база даже още не съм и махнал найлоните отзад.И като ида в сервиза ми стоят мирно та и свирки още малко ще ми направят.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 23 май 2007 10:33


Колега турбината няма да замине но по този начин си товариш ДВГ-то щото ти спада мощността,така че по-добре си смени маркучите те са некви 70-100 лв. и си карай колицата :wink:


Потребителски аватар
smsdido
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот smsdido » Сря 23 май 2007 10:34


Та комплекта мъркучи е 2200 лева защто да ги сменам при положение, че са здрави и изпускат приз скобите които не мога да си обесня как се затягат, а в унитрейд расаждават точно като вас купувай нови !!!


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Сря 23 май 2007 10:51


преди доста време имах ПАДЖЕРО, и като почна няма мощност и това е , какво ли не направих та смених и два двигателя, и един ден реших да сменя испусканелните тръби-катализатор и гърнето , абе всичко и, гледам и невярвам на очите си питата на катализатора я няма и и един метален прът я избутах от калекторната тръба, бе остонала само металната армировка и се бе затапила и свила ката тапа, после този джип не се държеше та на двапъти м спука маркучите на турбото и колера - бях взел едни ментаци, но като сложих оригиналните заспа.
Пич това е каучук и тои си има довност колко и да ги затягаш файда нема, бегаи си вземи оригинални за да нямаш ядове- икономията е майкато на мизетията, а ако не може та поддържаш тази кола шитния и си вземи ГОЛФЧЕ. : vw fen


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Сря 23 май 2007 11:00


между другото, оригиналния комплект по ПЛОВДИВ варира 1600-1800лв с бесплатен монтаж, кафе и кола. :077:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 23 май 2007 12:40


smsdido написа:Та комплекта мъркучи е 2200 лева защто да ги сменам при положение, че са здрави и изпускат приз скобите които не мога да си обесня как се затягат, а в унитрейд расаждават точно като вас купувай нови !!!


Еба мама му кво ме напрай ти бре младеж кви са тия маркучи,при мен за тия пари си вземаш ново турбо бре.Преди 1 месец имах точно такъв проблем с един автомобил,смених му маркуча на турбото до кулера и струваше около 70 лв..

П.П. неказвам че тази цена от 2200лв. е много,защото въобще незнам за този автомобил колко струва.
П.П. а неможели да се настави някакъв друг ,защото при мен така стана


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 23 май 2007 13:37


унитрейд расаждават точно като вас купувай нови !!!

Добре бе колега , защо се ядосваш сега ? Ние от добро..... ако маркучите са ти толкова скъпи ( бахти и цената :evil: ) защо не си помислиш какво ще ти се случи, ако на турбината недай си боже й стане нещо или на някой сериозен възел ( агрегат) ? ама ти си знаеш де.... не ти броим парите.... само не ми е ясно ако ти се ройне съединителя да кажем - какво правиш ? явно с бръснача не си добре :roll: тогава увивай и лепи , пък да видим докъде ще я докараш..... късмет.... :lol:


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 23 май 2007 16:18


я стига глупости ве, дай сега момчето щото кара по-нова количка, и щото някои от вас са се набутали няколко пъти и той да си взима маркучи за 2000лв като може да се намерят за 100-200 лв, аре молетиса..... аз като купих чисто нова турбина за 2500лв за БМВ-то, и кво..... гръмна след 500 км.....


Потребителски аватар
smsdido
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот smsdido » Сря 23 май 2007 16:48


Проблема е решен след като ги разглобих се оказа че просто от вибрациите са се изкривили зъбците на скобите, но след като ги наместих и щтракнах наново всичко се оправи.
А да ви попитам нормално ли е в маркучите да има малко количесво някаква течност по стените им /прилича като масло/, защото знам, че уж само въздух под налягане минава по тези тръби ?


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 23 май 2007 17:00


smsdido написа:А да ви попитам нормално ли е в маркучите да има малко количесво някаква течност по стените им /прилича като масло/


виж тук:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23123


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Сря 23 май 2007 18:26


Нормално е зависи обаче колко е омасляването.Карайте и не се вторачвайте много съвет от мен,това омасляване си го има на всеки автомобил с турбо :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта