Та така като дръпна лоста чистачките почват да чистят ама не пръска,замерих моторчето няма му нищо,замерих дали идва някакъв ток като се дръпне ръчката и няма никой.Бушоните съм ги проверил.Колата е пасат,седан 90та година.Въобще не се чува моторчето да върти.
mod edit: vasstop
Моторче на пръскалките - РЕШЕНО!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: Моторче на пръскалките
avtojambaza написа:...
бушонера, прекъснат проводник, реле(не съм сигурен дали е през реле)
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
реле за моторчето няма , управлява се директно от комутатотра. На малко кофти место му е куплунга и ме съмнява да успееш да минеш без свалянето му но всепак пробвай да премериш между зел/черв кабел и зел/бял при дръпнат лост трябва да се появят 12 В . Възможно е да се се окислили контактните плочки които между другото се виждат и само ако махнеш капаците зад волана и погледнеш комутатора отстрани.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
При мен проблема беше същия, но с тази разлика, че все пак някой път започваше да пръска.След като разбих моторчето от ремонт и си купих друго от моргата разглобих около волана.
Лостчето като го дръпнеш за да пръска опира в едно малко пластмасово краченце. Забелязах, че като го побутнеш почва да пръска Тръкнах го 2 или 3 пъти с пиличката от нокторезачката и пръскалото заспа.
Дано съм бил полезен
Лостчето като го дръпнеш за да пръска опира в едно малко пластмасово краченце. Забелязах, че като го побутнеш почва да пръска Тръкнах го 2 или 3 пъти с пиличката от нокторезачката и пръскалото заспа.
Дано съм бил полезен

-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
К.Одаджийски написа:При мен проблема беше същия, но с тази разлика, че все пак някой път започваше да пръска.След като разбих моторчето от ремонт и си купих друго от моргата разглобих около волана.
Лостчето като го дръпнеш за да пръска опира в едно малко пластмасово краченце. Забелязах, че като го побутнеш почва да пръска Тръкнах го 2 или 3 пъти с пиличката от нокторезачката и пръскалото заспа.
Дано съм бил полезен
незная колко модела комутатори има но при мен крачето за което говориш ограничава хода при натискане на лоста назад (към таблто).Причината според мен е че колата е седан и няма моторче за пръскане на задното стъкло .Ако се премахне това краче предполагам ще се получи комутатор за комби.Разликата е че на едни и същи изводи се получава различен поляритет при движение на лоста напред и назад при което едното моторче върти в правилната посока а другото работи на празен ход което е малко тъпо но явно на конструкторите им се е досвидяло да сложат два диода

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: artyom, Google [Bot] и 32 госта