Моторче на пръскалките - РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Passat
avtojambaza
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Моторче на пръскалките - РЕШЕНО!

Мнениеот avtojambaza » Вто 22 май 2007 20:21


Та така като дръпна лоста чистачките почват да чистят ама не пръска,замерих моторчето няма му нищо,замерих дали идва някакъв ток като се дръпне ръчката и няма никой.Бушоните съм ги проверил.Колата е пасат,седан 90та година.Въобще не се чува моторчето да върти.
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: Моторче на пръскалките

Мнениеот tyo » Вто 22 май 2007 20:29


avtojambaza написа:...


бушонера, прекъснат проводник, реле(не съм сигурен дали е през реле)


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 22 май 2007 20:45


Щом не ходи ток до моторчето да не е в самия превключвател проблема


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Вто 22 май 2007 21:13


реле за моторчето няма , управлява се директно от комутатотра. На малко кофти место му е куплунга и ме съмнява да успееш да минеш без свалянето му но всепак пробвай да премериш между зел/черв кабел и зел/бял при дръпнат лост трябва да се появят 12 В . Възможно е да се се окислили контактните плочки които между другото се виждат и само ако махнеш капаците зад волана и погледнеш комутатора отстрани.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 22 май 2007 21:23


При мен проблема беше същия, но с тази разлика, че все пак някой път започваше да пръска.След като разбих моторчето от ремонт и си купих друго от моргата разглобих около волана.
Лостчето като го дръпнеш за да пръска опира в едно малко пластмасово краченце. Забелязах, че като го побутнеш почва да пръска Тръкнах го 2 или 3 пъти с пиличката от нокторезачката и пръскалото заспа.
Дано съм бил полезен :D


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Вто 22 май 2007 21:41


К.Одаджийски написа:При мен проблема беше същия, но с тази разлика, че все пак някой път започваше да пръска.След като разбих моторчето от ремонт и си купих друго от моргата разглобих около волана.
Лостчето като го дръпнеш за да пръска опира в едно малко пластмасово краченце. Забелязах, че като го побутнеш почва да пръска Тръкнах го 2 или 3 пъти с пиличката от нокторезачката и пръскалото заспа.
Дано съм бил полезен :D


незная колко модела комутатори има но при мен крачето за което говориш ограничава хода при натискане на лоста назад (към таблто).Причината според мен е че колата е седан и няма моторче за пръскане на задното стъкло .Ако се премахне това краче предполагам ще се получи комутатор за комби.Разликата е че на едни и същи изводи се получава различен поляритет при движение на лоста напред и назад при което едното моторче върти в правилната посока а другото работи на празен ход което е малко тъпо но явно на конструкторите им се е досвидяло да сложат два диода :D


avtojambaza
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот avtojambaza » Чет 24 май 2007 18:35


Проблема е решен :) Всичко си е ток и жица и ток си идва и моторчето си дава,че работи,НО :) роторчето запекло и го размърдах малко пръснах го с едно за ръжда и ел работи и вече си правя автомивка на джама :P



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, Google [Bot] и 32 госта