температурата
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
температурата
Понякога като пусна климатика почти неусетно ми се качва температурата и съответно аз го спирам. Не се получава винаги, но все сам нащрек. Трябва ли да правя нещо? Моделът на Пасата е В3, 1990 г.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Предимно тези със допълнително слаган климатик го имат понеже въздушния поток не е съвсем съобразен с това отпред да има още един радиатор.Спасението е друг термостат за по-ниска температура и/или друг датчик за перките за да палят на по-ниска температура за да не се сменят екстри като радиатор с по-голям и т.н. което е доста скъа инвестиция.И в двата случая несъмнено температурата ще се промени при работа без климатик с няколко градуса надолу.
Принципно за RP двигателя дават начало на отваряне на термостата на 87 и пълно отваряне на 102.
Датчика за перката го дават 1-ва степен на 95 и 2-ра на 105 (или пак беше 102 не съм сигурен понеже го сменях отдавна).
Продават се термостати за друг пти двигатели съвместими с RP и ABS (двата типа 1.8 90 к.с. на Пасат-ите) които са за 82 градуса и това оказва влияние.Също така за незнам какъв голф точно имаше датчици за перка които са за 1-ва степен 90 градуса и 2-ра степен 97 ако не греша (някакви такива бяха стойностите ама не помня точностите).
Един колега от форума го експериментира преди време и остана доволен.
Проблема е че при движение с доста висока скорост без клима температурата се държи около 80-85 градуса (тогава вече въздушния поток става достатъчно силен за да преодолява наличието на друг радиатор пред този за охладителната течност и да го охлажда достатъчно силно за да сваля температурата а термостата понеже вече не е какъвто трябва да си е по принцип затваря на по-ниска температура).
Другия вариант който също са експериментирали колегите е слагане на по-голям радиатор (от разни дизели търсят по-голям и т.н.) и общо взето също се решава проблема.
Темата е доста дискутирана и може да поровиш из търсачката да видиш ралзични варианти за причините и решаването на проблема.
Успех!
Принципно за RP двигателя дават начало на отваряне на термостата на 87 и пълно отваряне на 102.
Датчика за перката го дават 1-ва степен на 95 и 2-ра на 105 (или пак беше 102 не съм сигурен понеже го сменях отдавна).
Продават се термостати за друг пти двигатели съвместими с RP и ABS (двата типа 1.8 90 к.с. на Пасат-ите) които са за 82 градуса и това оказва влияние.Също така за незнам какъв голф точно имаше датчици за перка които са за 1-ва степен 90 градуса и 2-ра степен 97 ако не греша (някакви такива бяха стойностите ама не помня точностите).
Един колега от форума го експериментира преди време и остана доволен.
Проблема е че при движение с доста висока скорост без клима температурата се държи около 80-85 градуса (тогава вече въздушния поток става достатъчно силен за да преодолява наличието на друг радиатор пред този за охладителната течност и да го охлажда достатъчно силно за да сваля температурата а термостата понеже вече не е какъвто трябва да си е по принцип затваря на по-ниска температура).
Другия вариант който също са експериментирали колегите е слагане на по-голям радиатор (от разни дизели търсят по-голям и т.н.) и общо взето също се решава проблема.
Темата е доста дискутирана и може да поровиш из търсачката да видиш ралзични варианти за причините и решаването на проблема.
Успех!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 64 госта