температурата

Техническа и сервизна информация за Passat
te4i
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 14 май 2007 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

температурата

Мнениеот te4i » Пон 14 май 2007 14:56


Понякога като пусна климатика почти неусетно ми се качва температурата и съответно аз го спирам. Не се получава винаги, но все сам нащрек. Трябва ли да правя нещо? Моделът на Пасата е В3, 1990 г.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 14 май 2007 15:16


Добре дошъл във форума!
Мноого си лаконичен-коя температура с колко градуса...?


neznaiko2
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот neznaiko2 » Пет 25 май 2007 8:47


на градско избягвай да го пускаш в задръстване да не ти прегрее,при мен е същото,май не смогват перките да охладят достатъчно.доколкото съм чувал при този модел и години всички го имат(или почти)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 25 май 2007 11:06


Предимно тези със допълнително слаган климатик го имат понеже въздушния поток не е съвсем съобразен с това отпред да има още един радиатор.Спасението е друг термостат за по-ниска температура и/или друг датчик за перките за да палят на по-ниска температура за да не се сменят екстри като радиатор с по-голям и т.н. което е доста скъа инвестиция.И в двата случая несъмнено температурата ще се промени при работа без климатик с няколко градуса надолу.
Принципно за RP двигателя дават начало на отваряне на термостата на 87 и пълно отваряне на 102.
Датчика за перката го дават 1-ва степен на 95 и 2-ра на 105 (или пак беше 102 не съм сигурен понеже го сменях отдавна).
Продават се термостати за друг пти двигатели съвместими с RP и ABS (двата типа 1.8 90 к.с. на Пасат-ите) които са за 82 градуса и това оказва влияние.Също така за незнам какъв голф точно имаше датчици за перка които са за 1-ва степен 90 градуса и 2-ра степен 97 ако не греша (някакви такива бяха стойностите ама не помня точностите).
Един колега от форума го експериментира преди време и остана доволен.
Проблема е че при движение с доста висока скорост без клима температурата се държи около 80-85 градуса (тогава вече въздушния поток става достатъчно силен за да преодолява наличието на друг радиатор пред този за охладителната течност и да го охлажда достатъчно силно за да сваля температурата а термостата понеже вече не е какъвто трябва да си е по принцип затваря на по-ниска температура).
Другия вариант който също са експериментирали колегите е слагане на по-голям радиатор (от разни дизели търсят по-голям и т.н.) и общо взето също се решава проблема.
Темата е доста дискутирана и може да поровиш из търсачката да видиш ралзични варианти за причините и решаването на проблема.
Успех!


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 25 май 2007 11:17


Продават се датчици BEHR T на 95*-102* или 92*-98* аз съм със 92*-98* на голфето (1.3i NZ) оригиналния беше 95*-102* обаче се прецака и аз сложих тоя (лично мнение по добре по често да се включва перката от колкото да опека мотора) :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 64 госта