Bogdan88 написа:steich написа:Някъде бях срещал че при монтаж на дигитално табло, трябва да имаш и Discovery PRO. Друг е въпроса вече заобикалянето на компонент протекшъна. В БГ може някой да го е правил, но едва ли ... за Порше пък ... изключено. Свързах се с човек чужденец да ми активира pACC + Line asisst и искаше 330 евро ( само за кодировката ) ... та не знам колко ще легне тази екстра финално и дали изобщо ще стане.
По принцип да знаеш, че не е вярно. Когато взимах предишната ми b8-ца се предлагаше ниво оборудване SS Highline (sport spirit?) със стандартно включено дигитално табло. Аз не добавих никаква фабрична навигация и не е имало никакъв проблем, карах си на waze на централния екран. Фаровете обаче бяха задължително в комплект с нави и бях с по-евтините (на точки) такива.
Възможно е, нищо не казвам. Има си хора за всичко. При мен примерно фабрично нямаше никакъв круиз, въпреки че има радар сензор за Front assist и камера на стъклото за Sign recognition, но според Порше ... можело да се сложи само обикновен круиз срещу 500 лв., понеже те имали само такъв кит и само това поставяли ... явно не им се занимава.
Та месец по-късно колата е със
Retrofit
+ pACC + Stop and Go
+ Lane asist
+ Trafic Jaam Assist
+ High Beam Asist
... за сега, ще видя какво друго мога да си добавя като опции.
При моделите след 2014 и MQB платформите проблема в повечето случаи опира до самото кодиране, и то не толкова до махането на tuning protection-a, отколкото до достъпа до SVM & FEC кодовете за съответната операция. Пак казвам, не е невъзможно ... въпроса е на каква цена.