Passat B8 - подобрения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Сря 18 дек 2019 12:00


group® написа:Малко се обърквам от инфото в нета, а и е доста оскъдно, та да пробвам тук:
При стантартен В8 - DCC става ли с пружини от alltrack? Тоест 4см нагоре.
При фейслифта май има DCC на Alltrack? Преди фейса има ли (не откривам)?
Каква е защитата на alltrack отдолу - пластмасови кори?
Могат ли да се намерят такива за нормалния В8?
Колко е живота на DCC амове? По разни тестове дават, че на около 100-150к км започва изпускане. Често попадам на инфо за премахване на DCC със стандартно окачване - защо?


Не само че олтрак пружините се слагат на DCC, ами колегата imedarov ги сложи на Б8 седан! :mhihi Разкара ги по разни съображения, но може да ти даде подробно инфо. Даже и пружините. :th_up




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот group® » Сря 18 дек 2019 13:40


Прослушах го.
Сложил ги е и е карал градско само, без да забележи разлика.
Тропала е отзад. Не е правил адаптация на DCC.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 18 дек 2019 15:36


Интересно видео , над 73 км/ч се занася опасно, преди известно време артеон е показал същите незавидни резултати



Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Сря 18 дек 2019 15:55


Гледах го по-рано, това е общо взето преобладаващия резултат в този канал. Рено Алпин е още по-зле. Според мен тук 19 и 20 цоловите джанти с нископрофилни гуми играят лоша шега.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Andonov » Сря 18 дек 2019 16:04


Напротив. Ако джантите са по малки, гумите ще са по-високи и още по-рано ще поднесе.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Сря 18 дек 2019 16:05


Надявах се тук да не трябва да си обяснаваме, как ниско профилната гума достига до граничната зона по-рязко(макар и по-късно), но нейсе...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот group® » Сря 18 дек 2019 16:40


hooligan_sk написа:Надявах се тук да не трябва да си обяснаваме, как ниско профилната гума достига до граничната зона по-рязко(макар и по-късно), но нейсе...

Няма лошо да се каже и в тази тема, защото пряко касае собствениците на В8.
Твърдението ти е вярно, но за широка vs тясна гума.
При равни условия, ниският профил винаги води до повече стабилност в завой и спиране. Дават повече предсказуемост на поведението. Дължи се на намаленото усукване на грайфера (контактнта площ на гумата), с пътя.


Потребителски аватар
bikele
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bikele » Сря 18 дек 2019 18:36


Моята също тропа от зад със DCC е ходих във Порше юг,казах че няма нищо след месец пак се върнах и смениха задни биалетки,сега пак си тропа. Сега мисля да ходя да проверя амортисьорите но се чудя къде (препръки).


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ssssl » Сря 18 дек 2019 19:45


Да не е от задните накладки?





hooligan_sk написа:Надявах се тук да не трябва да си обяснаваме, как ниско профилната гума достига до граничната зона по-рязко(макар и по-късно), но нейсе...

Точно така е :th_up


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Сря 18 дек 2019 19:57


DCC си има едно малко неприятно трополящо акустично присъствие от 0км. Лично аз съм го изпитал на нови или почти нови Голф 7, Туран, Пасат Б8. В Тигуан го нямаше, може би защото колата е по-висока.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот beboyan » Сря 18 дек 2019 20:20


Тъкмо взех седан Б8 1.4 тси, стандартно окачване. И на тунела на Подуене - от сухата река към слатина (София), в завоя задницата поднася, почти колкото сеат леон без есп. Аз нарочно давам малко повече газ. С Пасат Б7 от години минавам от там и независимо от гуми и амортисьори е като залепен за пътя. Защо им трябваше да пипат окачването спрямо предишния модел.....


Martin_87
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 23 окт 2019 10:18
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: TDI 150hp - EA288 2016

Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Martin_87 » Сря 18 дек 2019 20:25


beboyan написа:Тъкмо взех седан Б8 1.4 тси, стандартно окачване. И на тунела на Подуене - от сухата река към слатина (София), в завоя задницата поднася, почти колкото сеат леон без есп. Аз нарочно давам малко повече газ. С Пасат Б7 от години минавам от там и независимо от гуми и амортисьори е като залепен за пътя. Защо им трябваше да пипат окачването спрямо предишния модел.....
А гумите ок ли са? Защото аз точно от Seat Lron 1.8 Tsi с доста твърдо окачване се метнах на B8, но на B8 взех нови зимни гуми от висок клас със стандартния размер за 17ки джанти и съм доста доволен от стабилността - със стандартното окачване е.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Потребителски аватар
bikele
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 28 яну 2009 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот bikele » Сря 18 дек 2019 20:30


[quote="ssssl"]Да не е от задните накладки?

Сравнително нови са накладките и дисковете,интересно е че на ниска скорост се усеща доста след 50км/ч. Не се усеща въобще.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Сря 18 дек 2019 21:46


beboyan написа:Тъкмо взех седан Б8 1.4 тси, стандартно окачване. И на тунела на Подуене - от сухата река към слатина (София), в завоя задницата поднася, почти колкото сеат леон без есп. Аз нарочно давам малко повече газ. С Пасат Б7 от години минавам от там и независимо от гуми и амортисьори е като залепен за пътя. Защо им трябваше да пипат окачването спрямо предишния модел.....


Това звучи много ала бала колега. Аз слезнах от Мк7 ГТИ на 18ки и се качих на Б8 на балонести 16ки и нямах никакви забележки към поведението му. Много спокоен и контролируем в граничната зона. Не че има работа там де..


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот astragt » Сря 18 дек 2019 23:08


bikele написа:Моята също тропа от зад със DCC е ходих във Порше юг,казах че няма нищо след месец пак се върнах и смениха задни биалетки,сега пак си тропа. Сега мисля да ходя да проверя амортисьорите но се чудя къде (препръки).


Реших го този проблем. След 3 безрезултатни посещения в Порше и с много четене в чужди форуми им казах къде е проблемът, уви не го поправиха. Няколко пъти ги питах няма ли сервизна акция, ми нямало.... Накрая намерих номера на сервизната акция и тогава вече направиха ремонт. Пиша от телефон, а ще ми трябва компютъра да видя къде и какво бях записвал с подробностите, номерата на части и сервизната акция. Ще се опитам утре да напиша цялото инфо, което бях изровил. Реално се сменят едни "хидравлични" тампони на едни от носачите с модифицирани и се оправя досадното потропване. От този дефект са засегнати автомобили с 4х4 и DCC от 2015 до към 2017г. май основно пасат и супърб. В Европа има много оплаквания. Първи опит за сервизиране е бил неуспешен или с временно решение и последва второ изменение на тампоните, с тях решават проблема. При мен вече към 15к е ок.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта