Определено В7 се държеше много по-нервно при плавно и бавно тръгване/каране.
Ето ви един разглобен на съставни части В8
https://www.autobild.de/artikel/vw-passat-variant-150.000-kilometer-dauertest-13922539.html
Passat B8 - подобрения
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен е обратното, Б8-цата е по-нервна при тръгване. Сега събирам впечатление от това: Directly Controlled threshold Value. Струва ми се, че то пооправя нещата, но да видим.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен на B8 със 240кс дизел и съответно новата кутия DQ500 - при преминаване от D на R и обратното е много зле. Карал съм с всички видове DSG кутии, но тук не най-зле. Иначе при потегляне има лаг, но не е болка за умиране.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Какво имаш предвид зле ?
Проверявал ли си дали няма софтуерен ъпдейт ? На В7-цата ми след ъпдейт колата стана неузнаваема, коренно се промени поведение и т.н. към добро естествено.
Проверявал ли си дали няма софтуерен ъпдейт ? На В7-цата ми след ъпдейт колата стана неузнаваема, коренно се промени поведение и т.н. към добро естествено.
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Само в порше ли може да се провери дали има ъпдейт за Б7 питам, но то отговорът ти най-вероятно се отнася и за Б8
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не разбира се. Всеки грамотен мапер може да го направи.
- VasilStoichkov
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 30 мар 2019 14:53
- Автомобил: Passat B7 Variant 4motion 177hp
- Двигател: CFGC
Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Сега разбирам че под ъпдейт си имал в предвид ремап :D аз си помислих че е нещо като "дизелгейт" ъпдейта
Последна промяна от IvanMan на Пет 03 май 2019 5:10, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не, нямах предвид ремап, а точно ъпдейт - официален такъв от VW AG. Но не е задължително той да бъде извършен само в Порше. Въпрос на цена и време е.
- KGL
- Мнения: 787
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Може би имаш някакъв проблем. Аз съм със същия двигател и нямам никакви грижи с превключването на скоростите.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам предвид, че кутията се лагва ако натисна веднага газта след като съм превключил от D на R или обратното. Колата не тръгва веднага и има забавяне.
Не съм ги питал в Порше, защото нямах други забележки и си мисля, че кутията си работи така.
KGL, казваш че при теб няма забавяне при потегляне след минаване от R на D? Аз натискам бутона на лоста и директно смъквам от R на D.
Не съм ги питал в Порше, защото нямах други забележки и си мисля, че кутията си работи така.
netizen написа:Какво имаш предвид зле ?
Проверявал ли си дали няма софтуерен ъпдейт ? На В7-цата ми след ъпдейт колата стана неузнаваема, коренно се промени поведение и т.н. към добро естествено.
KGL, казваш че при теб няма забавяне при потегляне след минаване от R на D? Аз натискам бутона на лоста и директно смъквам от R на D.
KGL написа:Може би имаш някакъв проблем. Аз съм със същия двигател и нямам никакви грижи с превключването на скоростите.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Лага се оправя с кодинга който съм описал.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Това ли имаш предвид, ако това премахва лага който имат VW груп с DSG се чудя защо са го оставили на "Controlled by time", може би пазят съединителите?
Control Module 44 Power Steering
- Security Access Code 19249
- Adaptation
- Избира се Switching Driving Profile
в оригинал е Gradual, Controlled by time , сменя се на Directly Controlled threshold Value.
Мислех си че само аз го забелязвам това самофорсиране до 1000 оборота :D
Control Module 44 Power Steering
- Security Access Code 19249
- Adaptation
- Избира се Switching Driving Profile
в оригинал е Gradual, Controlled by time , сменя се на Directly Controlled threshold Value.
netizen написа:Лага се оправя с кодинга който съм описал.
Мислех си че само аз го забелязвам това самофорсиране до 1000 оборота :D
astragt написа:Нещо друго ми прави впечетление и ме дразни малко:
При спряла кола като отпусна спирачката и веднага сама вдига оборотите до към 1000, същото е и при аутохолд съвсем леко подавам газ, колата леко тръгва след, което вдига оборотите до към 1000 и чувствот е за малко "нервно" поведение при тръгни-спри цикъл. Също при спиране до покой ако леко намаля спирачното усилие в края за да спре плавно колата пак се опитва да вдигне оборотите. На място ако съм спрял при съвсем леко натиснат педал на спирачката оборотите отиват на 1000, ако натисна по-дълбоко/силно си падат на 750, леко ако намаля усилието /колата не тръгва, в покой е/ пак отиват на 1000, все едно се подготвя за тръгване с леко форсиране, ама малко ме дразни при лежерно каране. При б7-цата ми не е така. Идея ?! :)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Заради еко норми е , никой не го интересува кога ще смениш съединители. Както и за приближаване до нереалният публикуван разход.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
netizen, ако си 4motion ето и нещо, което съм прекодирал.
Засилване на въртящия момент към задния мост за по-добро сцепление:
Тествано със софтуер на Haldex 7083 и 7084 версии. При версия 7082 се препоръчва ъпдейт към 7083.
Променете кодирането на Haldex4motion модула от 0001, 0101, 0201, или 0301 на 0601 (0601 е настройкана на RS3 )
Веднага след това адаптации на:
1. Acoustic measure; wiring logic от Standard се сменя на Increased traction
2. Променете стойностите на всички Anti impact wrench или Anti droning на No Action.
резултатът е че при прав волан ще прехвърля около 10% към задния мост, а не обичайните 2-3%
Разлики в острите завои не усещам. Усещам основно разлики при рязко подаване на газ в движение направо, явно допрехвълянето назад става по-бързо.
Струва ми се, че колата стана малко по-шумна, но може и да си въобразявам.
Не съм го тествал на сняг, но според немците там се усещат много по-добре.
Ето и видео колко прехвърля в зависимост от градуса на завъртане на волана:
https://www.youtube.com/watch?v=bv7_8mQ ... e=youtu.be
Засилване на въртящия момент към задния мост за по-добро сцепление:
Тествано със софтуер на Haldex 7083 и 7084 версии. При версия 7082 се препоръчва ъпдейт към 7083.
Променете кодирането на Haldex4motion модула от 0001, 0101, 0201, или 0301 на 0601 (0601 е настройкана на RS3 )
Веднага след това адаптации на:
1. Acoustic measure; wiring logic от Standard се сменя на Increased traction
2. Променете стойностите на всички Anti impact wrench или Anti droning на No Action.
резултатът е че при прав волан ще прехвърля около 10% към задния мост, а не обичайните 2-3%
Разлики в острите завои не усещам. Усещам основно разлики при рязко подаване на газ в движение направо, явно допрехвълянето назад става по-бързо.
Струва ми се, че колата стана малко по-шумна, но може и да си въобразявам.
Не съм го тествал на сняг, но според немците там се усещат много по-добре.
Ето и видео колко прехвърля в зависимост от градуса на завъртане на волана:
https://www.youtube.com/watch?v=bv7_8mQ ... e=youtu.be
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
4Motion съм, и зная за този кодинг, но още не съм решил дали да го правя. Мисля си, че ако се направи е добре да се намали интервала за смяна на маслото на халдекса. Сега се опитвам да си пусна осветлението на огледалата като карам назад, в подземен гараж е полезно за страничните камери.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта