Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dika
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF
Местоположение: София

Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт

Мнениеот dika » Съб 17 авг 2019 17:26


Привет колеги,

Ползвам блутут трансмитерче, който се захранва от запалката. Проблемът е, че запалката на тия пасати работи постоянно.
Как мога да направя задната запалка да работи само след контакт? Много ще съм благодарен на съвети.

Благодаря предварително!

Последна промяна от hooligans на Съб 17 авг 2019 17:39, променено общо 1 път.
Причина: Не пиши с главни букви.




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2362
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт

Мнениеот silent » Съб 17 авг 2019 18:15


Прекъсваш плюса на запалката като го прекараш през контактите на реле...а самото реле го задействаш с прекъсваем плюс т.е .такъв който идва когато дадеш на контакт.....


Потребителски аватар
dika
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
Автомобил: VW Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF
Местоположение: София

Re: Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт

Мнениеот dika » Сря 21 авг 2019 12:32


Някой да го е правил това и да ме улесни от къде да го дръпна този плюс?


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 623
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat 3B GP
Двигател: AVF 2002
Местоположение: София

Re: Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт

Мнениеот Petyoffy » Чет 22 авг 2019 13:36


Плюс след контакт можеш да вземеш от шината под релетата, които са под волана. Кл. 75х е след контакт, кл. 30 е постоянен плюс, а кл. 31 е минуса.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта