Привет колеги,
Ползвам блутут трансмитерче, който се захранва от запалката. Проблемът е, че запалката на тия пасати работи постоянно.
Как мога да направя задната запалка да работи само след контакт? Много ще съм благодарен на съвети.
Благодаря предварително!
Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт
Последна промяна от hooligans на Съб 17 авг 2019 17:39, променено общо 1 път.
Причина: Не пиши с главни букви.
Причина: Не пиши с главни букви.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт
Прекъсваш плюса на запалката като го прекараш през контактите на реле...а самото реле го задействаш с прекъсваем плюс т.е .такъв който идва когато дадеш на контакт.....
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт
Някой да го е правил това и да ме улесни от къде да го дръпна този плюс?
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
Re: Passat 5.5 AVF - как да направя запалката само на контакт
Плюс след контакт можеш да вземеш от шината под релетата, които са под волана. Кл. 75х е след контакт, кл. 30 е постоянен плюс, а кл. 31 е минуса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ViceroyF16 и 171 госта