Здравейте, след продължителен престой акумулатора беше паднал, заредих го и колата си работеше ОК около месец. Вчера не запали, беше паднал отново, мисля че е за смяна, вече е на почти 5 години.
Въпроса ми е как става смяната, защото съм чел че трябва някакво кодиране за да работи?
Трябва ли да правя нещо допълнително при смяната или просто е plug&play както при по-старите коли?
Обявиха ми доста висока цена за нов във ФВ, затова питам как става тази процедура.
Стария акумулатор е Варта 12V 68Ah 380A DIN 680A EN/SAE/GS 7P0 915 105
Колата е 2.0 TDI 240кс 2015.
Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
- nikolay_ss
- Мнения: 1127
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Passat B8 смяна на акумулатор
Не виждам смисъл да си купуваш нов акумулатор от VW. До колкото знам се вгражда VARTA който се продава свободно.
Относно смяната, мисля че не е хубаво модулите да остават без ток, тоест при смяната е добре да използваш преносим акумулатор или отнякъде да си подадеш ток.
Относно смяната, мисля че не е хубаво модулите да остават без ток, тоест при смяната е добре да използваш преносим акумулатор или отнякъде да си подадеш ток.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 смяна на акумулатор
Наскоро ми се случи подобна случка.
Общо взето вземи акумулатора с най-дълга гаранция, близък до фабричния като параметри. След това се кодира колата с VCdS.
Общо взето вземи акумулатора с най-дълга гаранция, близък до фабричния като параметри. След това се кодира колата с VCdS.
- icokr
- Мнения: 1129
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:27
- Автомобил: GOLF 3 GTI 16V
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 смяна на акумулатор
Аз моя си го смених с параметри за модела VARTA от maxcar. Там предлагат смяна и байбас с друг за да нямаш ядове по електрониката.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Проблема е че колата не е в движение и няма как да ида до някъде да го сменя, трябва да купя и да го сложа. Ще има ли някакъв проблем без да се кодира за начало, докато отида във ФВ? Ще запали ли изобщо?
Също въпрос 68Ah не е ли малко за 240 коня дизел?
Също въпрос 68Ah не е ли малко за 240 коня дизел?
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Когато оставям колата за повече от седмица, закачам едно "умно" зарядно отпред за клемите и всичко е ОК! То си има програма за симулация на работен режим - разреждане/зареждане.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Дали е 240 или 150 коня - все тая, ще го върти.
На мен ми го докараха до подземният гараж и ми го смениха от магазина... казаха, че влиза в цената на акумулатора.
На мен ми го докараха до подземният гараж и ми го смениха от магазина... казаха, че влиза в цената на акумулатора.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Отново да се включа, заредих си стария акумулатор и отидох до Фолксваген. Дадоха ми оферта около 550лв за смяна с 3 год гаранция... както и да е, тестваха стария акумулатор 3 пъти и казаха че е перфектен и няма нужда от смяна. Останах с него, обаче днес сутринта беше доста хладно и едвам запали (въртя няколко секунди преди да запали). Така стана и предния път като падна акумулатора. Купих си кабели за всеки случай и не знам утре сутрин дали ще запаля. Дали не са го тествали както трябва във представителството или?. Някакви идеи за решение? Дали е от акумулатора изобщо?
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Като знам как намаляват размерите на подобни тестери, няма да се изненадам, ако са го тествали с някакво много модерно приложение за айфон, което е способно да ти извади на дисплея и гръдната обиколка на комшийката на главния счетоводител на производителя на акумулатора.
За съжаление обаче подобни приложения съществуват, защото има много хора дето им вярват.
За съжаление обаче подобни приложения съществуват, защото има много хора дето им вярват.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Отивай в Макскар, както колегата те е посъветвал. 230 лв. е Вартата, агм, като им оставяш стария акумулатор. Защо изобщо си си губил времето в Порше...
П.П. Сега видях, че си от Варна https://www.google.com/search?newwindow ... CAs&uact=5
П.П. Сега видях, че си от Варна https://www.google.com/search?newwindow ... CAs&uact=5
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
President написа:Отново да се включа, заредих си стария акумулатор и отидох до Фолксваген. Дадоха ми оферта около 550лв за смяна
С какво зарядно зареждаш акум. ? Щото аз също имах твоя проблем с паднал акумул. от застой . Зареждах го няколко пъти с едно старо българско зарядно (пернишко) . И точно така като теб след 2 или 3 дни едвам меца на 4 тия няма палене , докато не си купих едно кауфландско за 30 лв. 4 амперово( води се умно уж ) и сега явно с него го десулфатизира и да ти кажа издържа сега и след 7 дена престой . Моя акум също е стар на 7 години bosch 77 AH.
550 лв. За акум. трее или да не те слуша главата или да не си знаеш парите. Нищо че караш нова кола.
На модулите им няма нищо яко остане без ток , само единствено комфорта за стъклата трябва да си ги обучиш като затваряш прозореца и задържиш копчето . За да сработва аутото при двойния клик.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 26 апр 2017 23:39
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
сваляйте спокойно акумулаторите и не се притеснявайте (не им "байте" толкова много) с 2 акумулатора съм и 2-та съм ги свалял едновременно, и само с 1-вия съм я карал и нищо не се случва, ..спокойно
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Смених акумулатора с Бош 70Ah, но го няма в системата да го заложим него (няма Бош като марка). Майстора ми остави всичко заложено за Варта и само смени от 68Ah на 70Ah. Трябва ли да се направи нещо друго?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:28
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Ново 20, след около 24 часа престой след натискане на бутона за запалване излиза съобщение Engine starting... и така може би 4-5 секунди и запали нормално, без много въртене на стартера.
На някой случвало ли се е това и нормално ли е?
На някой случвало ли се е това и нормално ли е?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 2.0 TDI 240кс 2015 смяна на акумулатор
Подгрява, нормално е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта