Проблем с водната система

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
diqn1975
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с водната система

Мнениеот diqn1975 » Съб 26 май 2007 10:45


Колеги става въпрос,че от известно време,моята ''баба яга'' все пръска по някое съединение.
1.Първо се скъса съединението от двигателя към купето,скъсих го.
2.Второ скъса се от радиатора към двигателя.
Та въпроса ми е от какво може да е това и какво да направя.Благодаря Ви предварително.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 май 2007 10:58


Като за начало прегледай ги всичките да не са стари и напукани.При мен едно беше старо и го смених а после се оказа че има още 2-3 дето и те са стари и напукани ама не отвън и започнаха едно по едно да сдават багажа.
Иначе погледни капачката на разширителния съд данеби да и е прецакан клапана и да вдига прекомерно налягане.
Също така маркучите за и от разширителния съд имат навика да се запушват и налягането в системата става по-височко и калпавите съеднинения дават фира.Погледни тясното маркуче горе от разширителното казанче и маркуча под него.
Успех!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 26 май 2007 13:47


Ако продължи да надува след тези проверки който ти е казал колегата отиваш към гарнитура глава можеби,но най вероятно проблема ти е в капачката на раз.съд и ли това малкото маркуче,от раз.съд :wink:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 26 май 2007 21:58


Ако оправяш мачркучите и пак отнякъде протича е много възможно или гарнитура или редуктор-изпарител (ако си на газ).
На бащата пасата так оправяхме тоз маркъч другия третия, сменихме капачката и накрая се спука разширителния съд. След като се спука и разширителния съд се осетих че нещо не е наред, оказа се изпарителя. Вкарваше газ в охладителната система, но онзи ден го оправих.
Погледни добре как ти надува маркучите, ако стават много твърди явно или гарнитура или изпарител.
Ако имаш изпарител и ти надува маркучите, като отвориш капачката ще излизат мехурчета и ще мериши на газ.
Ако не мериши си за гарнитура.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 май 2007 22:03


Капачката трябва да започне да изпуска над 1.2 атмосфери (толкова дават като нормално налягане в системта).За да се пръсне разширителния съд явно капачката не е била читава.Колегата казва че капачката е здрава така че препдолагам старост е причината да гърмят съединенията при положение че капачката не изпуска а е работеща (къв ще е този маркуч дето при 1.2 атм да си такова мамата).Иначе е възможно да има запушване в системата (аз на ЛС му разясних горе-долу как да провери) и затова да не изпуска капачката а да има прекомерно налягане.
Не отричам и другите хипотези ама първо трябва да се убеди че няма нищо запушено и капачката наистина е ОК.
Успех!


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 27 май 2007 9:12


Когато смених капачката новата (от морга) е проследих дали отваря. Отваряше си нормално, и се успокойх че всичко вече ще е наред. Незнам каква е причината да се скапи или пък да не изпуска.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 27 май 2007 9:37


Много е прав и колегата ANNIHILATOR,ако колата е с газ е възможно и некоя мембрана на изпарителя да изпускаи да вкарва газ в охладителната система :wink:


Потребителски аватар
diqn1975
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

хаи

Мнениеот diqn1975 » Пон 28 май 2007 0:23


Не съм на газ колеги.Възможно ли е да мие запушен радиатора,защото колата много бързо загравя.А като загрее винаги достига 110 градуса и след това пада до 90.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 28 май 2007 8:03


По-скоро термостата ти не отваря навреме.Заради това стигане до 110 е възможно да се прецакват маркучите ама трябваше да ти изпусне налягане през капачката.....
Отвори двигателния отсег и остави колата да работи.Хвнаи долния маркуч от радиатора и виж кога ще се сетопли.Щом се загрее стабилно тогава ти е отворил термостата.При мен около 85-6 градуса започва да се топли.
Нормално термостата започва да отваря на 87.
Успех!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: хаи

Мнениеот radotom » Пон 28 май 2007 9:21


diqn1975 написа:като загрее винаги достига 110 градуса и след това пада до 90.

Колега, провери дали работят и двете степени на вентилатора на радиатора.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 28 май 2007 12:55


Да и това е възможна причина за подобно поведение.На 95 пали 1-ва а на 105 2-ра (или бяха 102)


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 28 май 2007 18:39


Това че стига до 110 гр. не е добре - трябва постоянно да следиш да не я прегрееш.Незнам какъв е смисъла от тези две скорости - ще ти кажа аз какво направих - на датчика командващ перката на извода подаващ захр. на перката при 95 гр. набутах кабела за 2 степен а за 1 го махнах - резултата при 95 гр двигателя се охлажда по-бързо и никога неможе да дигне 110 гр. - идеално особено при градско каране! Карам така вече 4 год и никога не ми е вдигала градуси.... :да:


Потребителски аватар
diqn1975
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

хай

Мнениеот diqn1975 » Вто 29 май 2007 1:24


Колеги,благодаря ви за съветите ама май проблемите са много.
1.Капачката е прецакана.
2.Маркучите са зле.
3.Датчика за температурата лъже.
Надявам се да е това .


Потребителски аватар
diqn1975
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот diqn1975 » Вто 29 май 2007 10:18


Колата си е добре само дето смених всички маркучи и капачката.Сега нямам проблеми- мисля.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта