Здравейте!
Снощи взех колата от ремонт от ЕМ Комплект 33 Павлово и ме зарадваха с новината, че кормилната ми рейка е за ремонт тече. Правих там обслужване на двигателя и след като оставих близо 900 лв нямах финанси повече да се разправям с Пасата го взех така. Та въпроса ми е какво се прави в такъв случай? Казаха ми, че ремонта ще ми струва още около 450 лв. Някой с опит в тази област? Между другото се оказа, че нямам течност за хидравликата. Докато са сваляли предницата явно казанчето се поизпразнило, но не са я долели. Каква течност трябва да си купя за да я долея докато карам така? Имали за какво да внимавам, когато купувам или първата която докопам в бензиностанцията ще ми върши работа? Защото с антифризите се оказа, че не е така, викам да не би и тук да има значение. Пасата е 1,8Т Variant 2001 г.
Пасата е 1,8Т Variant 2001 г. Ремонт на кормилна рейка
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт на кормилна рейка
Пасата ми е същия. Моята протече след като и смених маслото.Била е с добавка.Първо доливах доста често. След това сложих добавка за спиране на течове и за сега не доливам. Аз ще я карам така докато не се продъни след което ще я сменям с фабрично рециклирана ...доста по скъпо е от ремонт тук ,но нямам доверие на нито един сервиз за рециклиране защото често изкарват малко след гаранцията която дават... Добавката не си спомням в момента каква беше но струваше 10тина лв...
Маслото за хидравликата е извънземното масло на фолксваген Г нещо си което никъде на планетата земя не може да се направи освен в тайните лаборатории на фолксваген под много дълбока секретност се бъркат неземните съставки... Ако питаш мен ауто плюс продават масло със същото означение Г нещо си на Феби и струва към 6-8лв литъра...Може и масло за автомати да сложиш Декстрон .май беше със стария пасат съм с такова...ма то е над 20лв. литъра...
Маслото за хидравликата е извънземното масло на фолксваген Г нещо си което никъде на планетата земя не може да се направи освен в тайните лаборатории на фолксваген под много дълбока секретност се бъркат неземните съставки... Ако питаш мен ауто плюс продават масло със същото означение Г нещо си на Феби и струва към 6-8лв литъра...Може и масло за автомати да сложиш Декстрон .май беше със стария пасат съм с такова...ма то е над 20лв. литъра...
- vlado1
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Ремонт на кормилна рейка
От сервиза ми казаха, че имало значение каква е капачката на казанчето. Имало черни и зелени и трябвало по номера на рамата и цвета на капачката да се търси. Имали някои с авточасти, които да дадат повече инфо?
Последна промяна от vlado1 на Съб 17 авг 2019 9:39, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на кормилна рейка
Вземи масло Феби.
Бяла бутилка със зелена капачка. Минерално било.
Зелената бутилка е синтетиката. Демек тъничко.
Към 12лв е.
Бяла бутилка със зелена капачка. Минерално било.
Зелената бутилка е синтетиката. Демек тъничко.
Към 12лв е.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт на кормилна рейка
Не съм наясно с цвета на капачките но нивото на неграмотност на нацията е потресаващо висока а най-общо на сервизните работници лети в небесата...
Хидравликата е тъп разпределител тъп хидравличен цилиндър...и още по тъпа хидравлична пластинчата помпа....можеш да сложиш всяко едно тъпо хидравлично масло и системата ще работи упорито и тъпо.....стига маслото да е съобразено с температурния диапазон на експлоатация на автомобила...
Хидравликата е тъп разпределител тъп хидравличен цилиндър...и още по тъпа хидравлична пластинчата помпа....можеш да сложиш всяко едно тъпо хидравлично масло и системата ще работи упорито и тъпо.....стига маслото да е съобразено с температурния диапазон на експлоатация на автомобила...
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на кормилна рейка
С АТФ не е добра идея.
- vlado1
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Ремонт на кормилна рейка
silent написа:Моята протече след като и смених маслото.Била е с добавка.Първо доливах доста често. След това сложих добавка за спиране на течове и за сега не доливам. Аз ще я карам така докато не се продъни след което ще я сменям с фабрично рециклирана ...доста по скъпо е от ремонт тук ,но нямам доверие на нито един сервиз за рециклиране защото често изкарват малко след гаранцията която дават... Добавката не си спомням в момента каква беше но струваше 10тина лв...
Маслото за хидравликата е извънземното масло на фолксваген Г нещо си което никъде на планетата земя не може да се направи освен в тайните лаборатории на фолксваген под много дълбока секретност се бъркат неземните съставки... Ако питаш мен ауто плюс продават масло със същото означение Г нещо си на Феби и струва към 6-8лв литъра...Може и масло за автомати да сложиш Декстрон .май беше със стария пасат съм с такова...ма то е над 20лв. литъра...
Как се казва тази добавка? Ако спасява положението не ми трябва да я разбутвам повече.
silent написа:Не съм наясно с цвета на капачките но нивото на неграмотност на нацията е потресаващо висока а най-общо на сервизните работници лети в небесата...
Хидравликата е тъп разпределител тъп хидравличен цилиндър...и още по тъпа хидравлична пластинчата помпа....можеш да сложиш всяко едно тъпо хидравлично масло и системата ще работи упорито и тъпо.....стига маслото да е съобразено с температурния диапазон на експлоатация на автомобила...
То не опира само до един цилиндър и помпа, но зависи и от уплътнителите. Може някои течности да повреждат някакви неметални части, които незнайно защо са поставени там, където не трябва, затова да имат специфични изисквания за всеки автомобил. Всичко се прави с цел да тичаш постоянно по сервизи и да харчиш едни пари за да подържаш системата жива. Иначе ако имаше само един вид хидравлична течност щеше да бъде прекалено просто и хората нямаше да тичат по сервизи.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт на кормилна рейка
Не знам каква е добавката колега не се сещам...за другото си казах мнението и не мисля да споря или да наливам акъл никому кой каквото иска да си сипва ...
Сега се сетих мисля че беше МОтип..оплюта е в нета на някакъв украинец била дето я разливал в някакъв гараж в немско та да и пишело германи на опаковката била боклук менте .......... на мен ми върши работа ....толкоз от мен....
Сега се сетих мисля че беше МОтип..оплюта е в нета на някакъв украинец била дето я разливал в някакъв гараж в немско та да и пишело германи на опаковката била боклук менте .......... на мен ми върши работа ....толкоз от мен....
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасата е 1,8Т Variant 2001 г. Ремонт на кормилна рейка
На стария пасат рециклирах рейката в Жизел или Жанет нещо си - сервиз при "Окръжна болница" - карах го 6 години с рециклето и така го продадох без проблеми.
Имаше и някакви младежи в Студ. град до МИ, които също се справяли добре с рециклажите, защо не провериш?
Имаше и някакви младежи в Студ. град до МИ, които също се справяли добре с рециклажите, защо не провериш?
- vlado1
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Пасата е 1,8Т Variant 2001 г. Ремонт на кормилна рейка
Засега купих един литър течност и така карам. Май е по-добре да давам пари за масло отколкото за съмнителен ремонт на рейка.
- jordan17772
- Мнения: 723
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Пасата е 1,8Т Variant 2001 г. Ремонт на кормилна рейка
Моята пък тече само на минусови температури от две години. Доливам по малко зимно време. Рециклирана е преди 5 години. Много е важно маншоните да са здрави, защото влезне ли вода ръждясват бързо и семерингите започват да сълзят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта