по запознатите по въпроса да помогнат с инфо
носи ли някви рискове заваряването на алуминиева джанта
при сяка дупка заварката отново ли има шанс да се пукне
мога ли да очаквам изненади при високите скорости
разваля ли се структурата на джантата по някакъв начин да навреди на безопасността
и всичко каквото знаете по въпроса
нямам си никва идея а ми дойде на главата
благодаря
алуминиеви джанти - пукнати, следва заварка
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако е заварена правилно там където е заварявано никога няма да се спука,може до него но не и там-виж друг е момента че всеки се прави на майстор,но няма необходимото за ремонта и носи джантите на друго място а там му искат пари за заварка на см. и той решава да спести(избие) някой лев на твой гръб и го правят колкото да държи въздух,след това го минава с флекс/шлайф да го заглади за да изглежда добре и то се изтънява неимоверно послесъответно се пука пак там.Така че не жали пари и си ги направи там където знаеш че е качествено.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: алуминиеви джанти - пукнати, следва заварка
rk написа:по запознатите по въпроса да помогнат с инфо
носи ли някви рискове заваряването на алуминиева джанта
при сяка дупка заварката отново ли има шанс да се пукне
мога ли да очаквам изненади при високите скорости
разваля ли се структурата на джантата по някакъв начин да навреди на безопасността
и всичко каквото знаете по въпроса
нямам си никва идея а ми дойде на главата
благодаря
Ами ще се опитам да ти отговоря на въпроса професионално
Веднъж нарушена структурата на джантата няма шанс тя да понесе натоварването което би понесла преди удара.
Върху алуминиевата сплав на джантата се въздейства топлинно с цел метала да стане по-податлив на деформацията без да се получат пукнатини в структурата с цел да се изправи.След това топлинно въздействие разпределението на напреженията не се знае къде отива и къде се концентрира/по правило в най-слабата точка на джантата/
При нанесеният удар е възможна поява на микропукнатина/и/ които с течение на времето могат и ще се разпространят .За съжаление те не могат да се проследят видимо с просто око.
Извод: Карай на твой риск живота си е твой и прави с него каквото искаш,не забравяй че веднъж излязла колата от контрол МОЖЕ ДА УБИЕ И ДРУГИ ХОРА НА ПЪТЯ.
Може да издържи 1000 години каране може да издържи и 1 ден,всичко е късмет кога защо как ще се случи.Аз лично не бих сложил лети джанти на нереномирани производители/ефтини турски и италиански боклуци/за без пари
Дано съм бил полезен
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: алуминиеви джанти - пукнати, следва заварка
[quote="
Ами ще се опитам да ти отговоря на въпроса професионално
Веднъж нарушена структурата на джантата няма шанс тя да понесе натоварването което би понесла преди удара.
Върху алуминиевата сплав на джантата се въздейства топлинно с цел метала да стане по-податлив на деформацията без да се получат пукнатини в структурата с цел да се изправи.След това топлинно въздействие разпределението на напреженията не се знае къде отива и къде се концентрира/по правило в най-слабата точка на джантата/
[/quote]
Това е
. Изборът не е мой.
Ако все пак се решиш на заварка слагай джантат само за задна и никога предна
Ами ще се опитам да ти отговоря на въпроса професионално
Веднъж нарушена структурата на джантата няма шанс тя да понесе натоварването което би понесла преди удара.
Върху алуминиевата сплав на джантата се въздейства топлинно с цел метала да стане по-податлив на деформацията без да се получат пукнатини в структурата с цел да се изправи.След това топлинно въздействие разпределението на напреженията не се знае къде отива и къде се концентрира/по правило в най-слабата точка на джантата/
[/quote]
Това е

Ако все пак се решиш на заварка слагай джантат само за задна и никога предна
Re: алуминиеви джанти - пукнати, следва заварка
За Джантата се преценя колко е голяма заварката и къде е и доколко ще е увредена конструктивно.Съответно ако е пукнат някой лъч или заварката е надлъжна 5 см и повече/ за съжаление е хубаво да се търси нова джанта/, но ако е напречна на вътрешният ръб не е голям проблем.А тука в форума като чета какво пишат потребителите сигурно си сменят джантите с гумите на 30 хил. км.,а в действителност нямат алуминиеви джанти
просто разбират много



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KGL и 76 госта