пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
здравейте :) имам пассат Б6 2.0 ТДИ 140 ..с чисто нов акумолатор съм !! При загасена кола и също така заключена от някъде ми дърпа ток! До такава степен дърпа че,нямам ток дори за си я отключа от централното ! Някой може ли да каже от къде може да дърпа проклетия ток ?
- ел.техника
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
На едно поло с триста зора открихме,че не изгася лампата в багажното отделение.
Re: пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
За съжаление не е от това.Бях вътре и се заключих за да видя дали нещо свети!Нищо няма пуснато след като заключа колата.Днес нарочно цял ден е бях осттавил отключена без да е заключвам с централното,но за жалост преди малко опитах да е запаля и нямаше отново никъв ток !
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
предполагам че и тук работи старата сххема. Вземаш мултицет и почваш да махаш предазителите един по един, докато намериш от къде е проблема.
Re: пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
Колега ,вземи с мултицета си провери първо колко ампера ти дърпа колата след като я заключиш.Мултицете да издържа поне 10 А.Ако е не повече от 60 mА e добре.При това трябва да "заспива" доста бързо.Може да ти дърпа от мултимедията ако е китайска.Ако имаш допълнително слагана аларма ,може и от нея.Аз играх този филм.Модул по,модул спирах софтуерно и после физически,отидоха ми два дни ,но се оказа от алармата.Некадърно монтирана.Също съм имал проблем с вътрешните обемни датчици на алармата ,монтирани са в големия плафон,спрях ги с VAG-a и се оправи.
Re: пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
Здравейте! Преди повече от година закупих Пасат В6, но при първото по студено време акумулатора падна. Смених го с нов, но проблема остана.Ходих в няколко сервиза, но и там не откриха проблема. В единия сервиз ми казаха да сменя мултимедията, защото била китайска, и дърпала ток, така и показвала на мултицета. Смених с нова мултимедия, но отново акумулатора пада на 3-ият ден. На няколко места ми препоръчаха акумулатор AGM. Проверих и въвФолксваген, от там ми отговориха че колата не е с AGM тъй като е била закупуване от тях. С новият акумулатор, и при работен режим, и в покой параметрите на мултицета не откриват нищо. Всичко било ОК. Моля ви за мнения и предложения.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
Относно мултимедията се свържи с колегата JORDITO .
Re: пассат Б6 2.0 ТДИ 140 проблем с тока
Мултимедията си е добре..В неделя карах колата, вчера сряда няма ток. Сега пак зареждам акумулатора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта