Здравейте
имам проблем с работата на двигателя и вдигането на обороти.
Като запаля двигателя,работи,след това ги сваля до горе-долу нормалните.Пускам вентилатора на парното и ги вдига на 1100 и там може да ги държи цял ден.
Случва се и следното:в града ми държи малко над 800 оборота(вместо 800 стабилни-както беше като я взех),като отида в друг град или друга надморска височина едвам работи на 600?
Грешки няма в ЕКУ.
Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход и клапан N75
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход и клапан N75
Последна промяна от player1988 на Нед 19 яну 2020 22:16, променено общо 1 път.
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
пробвай да изключиш вентилатора на парното и виж дали има същото поведение
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
Моят задържа по-високи обороти като не е каран няколко дена (за да зареди по-бързо акумулатора може би?)
Може би затова като отидеш в друг град, по пътя е дозаредил и сваля оборотите...
Старт-стоп работи ли ти ?
Може би затова като отидеш в друг град, по пътя е дозаредил и сваля оборотите...
Старт-стоп работи ли ти ?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
като го изключа вентилатора,пак държи високи.
При потегляне пак е така,държи докато не загрее повече двигателя.
Когато я взех нямаше такива проблеми-компресора на климатика да включех-спеше точно на 800 без да помръдне,а сега.
Колата се кара всеки ден,не ми се вярва акумулатора да е толко изтощен.
Като отида в друг град,незнам защо така се получава с работата на празен ход?
Няма старт стоп.При мен като запаля винаги държи 1200 оборота когато е студен двигателя.
Дори и като е топла някой път държи високи обороти.
Друго интересно е,че като рециклирах турбото,първите няколко паления се беше оправила стоеше на 800,но след известно време пак стана така както го описвам.
Другото което е-няма чувствителност педала на газта и ряз колата.Върви но трябва много газ да се подава.
При потегляне пак е така,държи докато не загрее повече двигателя.
Когато я взех нямаше такива проблеми-компресора на климатика да включех-спеше точно на 800 без да помръдне,а сега.
Колата се кара всеки ден,не ми се вярва акумулатора да е толко изтощен.
Като отида в друг град,незнам защо така се получава с работата на празен ход?
Няма старт стоп.При мен като запаля винаги държи 1200 оборота когато е студен двигателя.
Дори и като е топла някой път държи високи обороти.
Друго интересно е,че като рециклирах турбото,първите няколко паления се беше оправила стоеше на 800,но след известно време пак стана така както го описвам.
Другото което е-няма чувствителност педала на газта и ряз колата.Върви но трябва много газ да се подава.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
на колко години е акумулатора?
Ако е стар, мини някъде да го замерят с товарна вилка, колкото да го изключим като възможност.
Ако е стар, мини някъде да го замерят с товарна вилка, колкото да го изключим като възможност.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
някъде е около 5 години
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
Моя умря точно на на 5 години и половина...
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
Предполагам колата има МАP сензор, провери дали работи коректно.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход и мощност
има МАП.Мисля че са 2.
Днес пробвах да пусна вентилатора след повече време след като я запалих.Не ги вдигна.
Гледах през VCDS че зарежда 14.4 волта постоянно без включени консуматори(само дневните светят).
MAP-а в Advanced measured blocks ли да гледам или Measured blocks?
Какви стойности да следа да дава в двете полета Actual и Specified?
Друго е,че при натискане и пускане на съединителя на едно място вдига оборотите леко(900) за момент и после стабилизира.
И накрая последния проблем най-важния е,че дори на 4 предавка след 3500 об.едва набира,на 5 и на 6 е същото.Клапан N249 може ли да прави проблем за вървежа?
Преди се чуваше как съска още при потегляне,а после спря да се чува
Днес пробвах да пусна вентилатора след повече време след като я запалих.Не ги вдигна.
Гледах през VCDS че зарежда 14.4 волта постоянно без включени консуматори(само дневните светят).
MAP-а в Advanced measured blocks ли да гледам или Measured blocks?
Какви стойности да следа да дава в двете полета Actual и Specified?
Друго е,че при натискане и пускане на съединителя на едно място вдига оборотите леко(900) за момент и после стабилизира.
И накрая последния проблем най-важния е,че дори на 4 предавка след 3500 об.едва набира,на 5 и на 6 е същото.Клапан N249 може ли да прави проблем за вървежа?
Преди се чуваше как съска още при потегляне,а после спря да се чува
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
това ли трябва?
Address 01: Engine (03C 906 021 T)
18:25:49
840 /min Engine Speed (G28)
15.8 % Engine Load
350.0 mbar Boost Pressure (specified)
910.0 mbar Boost Pressure (actual)
840 /min Engine Speed (G28)
Address 01: Engine (03C 906 021 T)
18:25:49
840 /min Engine Speed (G28)
15.8 % Engine Load
350.0 mbar Boost Pressure (specified)
910.0 mbar Boost Pressure (actual)
840 /min Engine Speed (G28)
Последна промяна от player1988 на Сря 18 дек 2019 21:26, променено общо 2 пъти.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
Я разкажи малко повече , как се прецака турбото , къде го прави и кой бара по вакумите.?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход и мощност
Първо да попитам-с диагностика може ли да се повреди колата?По вакумите незнам-какво да е пипано например?
Моя грешка,че тръгнах да го правя-имах проблем в ниските и гаден звук от суперчарджъра.Мислех че турбото нещо мъчи чарджъра.
Оказа се,че магнитното покритие се е износило и е станал гол метал отвътре на шайбите на електромагнитния съединител.
Според мен доста бързо този път се е износил за 80000 км.,а е оригинален.
Ходил съм в Порше-първия път са я сменили на 130000 км водната помпа(електромагнитния съединител).
Колата е 215000 км в момента.
Правих два пъти турбото.Първия път до колко разбрах,майстора не е уцелил втулката май и стана това от снимката.
Втория път го направиха в един сервиз в Люлин.
Сега остана нещо много малко за да тръгне колата както беше,но незнам какво може да е?
Усещам я,че не е пъргава колкото беше преди в ниските така и във високи.
Друго което ми направи впечатление е че и не спира много добре и хем не върви.
Сменил съм спирачна течност нови задни накладки,предни има още.
Има едно прискърцване на спирачките,като се качват 2 човека или 1 дори.
Педала е мек,а не твърд,като преди.
Гледах boost на спирачките 220 mbar е,и стига до 260 mbar.
Нещо във всмукателната система ли става.
Вакуумите ли са?
това е общо взето.
Моя грешка,че тръгнах да го правя-имах проблем в ниските и гаден звук от суперчарджъра.Мислех че турбото нещо мъчи чарджъра.
Оказа се,че магнитното покритие се е износило и е станал гол метал отвътре на шайбите на електромагнитния съединител.
Според мен доста бързо този път се е износил за 80000 км.,а е оригинален.
Ходил съм в Порше-първия път са я сменили на 130000 км водната помпа(електромагнитния съединител).
Колата е 215000 км в момента.
Правих два пъти турбото.Първия път до колко разбрах,майстора не е уцелил втулката май и стана това от снимката.
Втория път го направиха в един сервиз в Люлин.
Сега остана нещо много малко за да тръгне колата както беше,но незнам какво може да е?
Усещам я,че не е пъргава колкото беше преди в ниските така и във високи.
Друго което ми направи впечатление е че и не спира много добре и хем не върви.
Сменил съм спирачна течност нови задни накладки,предни има още.
Има едно прискърцване на спирачките,като се качват 2 човека или 1 дори.
Педала е мек,а не твърд,като преди.
Гледах boost на спирачките 220 mbar е,и стига до 260 mbar.
Нещо във всмукателната система ли става.
Вакуумите ли са?
това е общо взето.
Последна промяна от player1988 на Вто 17 дек 2019 8:30, променено общо 1 път.
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
Според мен много от нещата са следствие проби на неуки майстори. Защо не пробваш някой от форумните сервизи?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Passat b7 1.4 TSI CDGA вдига оборотите на празен ход
само на един майстор попаднах.Но минало.
Интересно ми е защо така е спъната,след като съм оправил турбото.
Интересно ми е защо така е спъната,след като съм оправил турбото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ivo764 и 175 госта