Здравейте.
Собственик съм на Passat b7 2012 г.
От скоро забелязвам, че когато спра на светофар и натисна спирачката колата започва да тресе, това го прави само на директна предавка и по-малко на останалите най-малко на N, и оборотите ги държи на 800. Не знам дали има значение но преди две седмици смених двата термостата,не искаше да държи температура след смяната всичко беше ок. Реших да пиша първо във форума преди да ходя по майстори защото един майстор каза че това друг майстор казва че е друго и накрая нищо не излиза да речем че го карат на проба-грешка Ако има някой с такъв проблем и вече го е решил ще съм му благодарен ако споделите какъв е проблемът. Приемам всякакви съвети само и само да стигнем до добър резултат.
Благодаря предварително!!!
Passat b7 2012 г. DSG - тресе след спиране на светофар
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Като начало, разпитай компютъра за грешки.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Пробвай също така да пуснеш някакъв консуматор (климатик или подгрев на задното стъкло ) и виж дали има промяна в тресенето.
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Маслото на DSG преди колко хил. км е сменено? С каква марка масло на DSG е в момента? На какъв пробег е колата? Нещата клонят към кофти масло на скоростите или проблем със съединителите, или нещо около тях. Тресенето се получава, когато съединителите не отделят хубаво. Затова и на неутрална го няма. При превключване има ли ритане, прекъсване и т.н.?
- giotto
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 16:03
- Автомобил: VW Passat B7 Variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Passat b7 тресене при D с натисната спирачка
achopassata написа:Здравейте.
Собственик съм на Passat b7 2012 г.
От скоро забелязвам, че когато спра на светофар и натисна спирачката колата започва да тресе, това го прави само на директна предавка и по-малко на останалите най-малко на N, и оборотите ги държи на 800. Не знам дали има значение но преди две седмици смених двата термостата,не искаше да държи температура след смяната всичко беше ок. Реших да пиша първо във форума преди да ходя по майстори защото един майстор каза че това друг майстор казва че е друго и накрая нищо не излиза да речем че го карат на проба-грешка Ако има някой с такъв проблем и вече го е решил ще съм му благодарен ако споделите какъв е проблемът. Приемам всякакви съвети само и само да стигнем до добър резултат.
Благодаря предварително!!!
Колега виж това (копирано от vwvortex форума):
The vibration when stopped in D or S is normal. Every DSG car I've been in (including my TDI DSG and friend's GTI DSG) have some degree of vibration when the car is stopped and the transmission is in D or S. Remember, the K1 clutch might not be engaged, but 1st gear still is and 2nd is pre-selected on the other input shaft (default position of DSG clutches is open, hydraulic pressure closes them; opposite of a manual clutch). To have 1st and 2nd gears both selected requires significant hydraulic pressure so the transmission fluid pump is working hard to maintain the needed pressures. Plus, sufficient pressure must be on reserve to engage the K1 clutch as soon as you let off the brake and begin to accelerate.
Но не знам до колко силно е изразено тресенето при теб. Ако не е това, което по-горе е описано, то има много възможности - маховик, ролка, шайба на компресора на климатика, демпферна шайба, балансиращ вал, дюзи, тампони и т.н.
Просто трябва да се прегеледа от майстор, който знае какво и как да провери.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 22 яну 2020 20:14
- Автомобил: VW passat b7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Компютъра никакви грешки не показва.
Като включа климатроник, подгряване на седалки дори подгряване на задно на предно стъкло пак си остават вибрациите, а когато пусна спирачката Почна леко да се изтегля напред Пак казвам Когато натисна спирачка оборотите ги държи на около 800 а когато съм в движение и пусна газта двигателя се разтоварва и оборотите падат малко над 800 както трябва да бъде без да има вибрации прави го само при спряло положени.
Четох някъде че има някакъв клапан който Когато спреш разтоварва скоростната кутия или съединителя не знам точно как беше ще но ще се поровя и ще го намеря Мисля че беше в сайта на Peugeot
Като включа климатроник, подгряване на седалки дори подгряване на задно на предно стъкло пак си остават вибрациите, а когато пусна спирачката Почна леко да се изтегля напред Пак казвам Когато натисна спирачка оборотите ги държи на около 800 а когато съм в движение и пусна газта двигателя се разтоварва и оборотите падат малко над 800 както трябва да бъде без да има вибрации прави го само при спряло положени.
Четох някъде че има някакъв клапан който Когато спреш разтоварва скоростната кутия или съединителя не знам точно как беше ще но ще се поровя и ще го намеря Мисля че беше в сайта на Peugeot