Здравейте,
имам проблем със загуба на ток ( утечка ) колата е пасат б6 2008г. 2.0. ТДИ . След съмнения в акумулатора закупих нов ( бош), но когато колата е в покой около седмица (+) отново неще да запали.
Майстор 1: не открива утечка
Майстор 2 : открива че на колата светвали аварийните след определено време или след допир, когато колата е заключена и пробължавали в рамките на около 15 мин. Също така при отключване на колата се запалват фаровете също могло да бъде фактор за изтощаване.
Ако имате някакви идеи откъде може да е породен проблема, бих се радвал да чуя мнение.
Поздрави и безаварийно!
Пасат Б6 2008г. 2.0 тди - Загуба на ток ( утечка )
- Asko VW
- Мнения: 838
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 2008г. 2.0 тди - Загуба на ток ( утечка )
Принципно откриването на утечка е трудна и тегава работа (има специална тема във форума). При нормални обстоятелства (изправен автомобил и акумулатор), това с фаровете не би трябвало да е проблем. Да харчи малко повече ток, но не това ти е проблема. Това си е функция, която я има при повечето сравнително нови автомобили, при нашия модел функцията е разделена в две части - да те посрещне (активира фаровете при отключване) и да те изпрати (светят известно време след като изгасиш двигателя и заключиш. И двете опции могат да се регулират по продължителност или напълно да се изключат от менюто на борд компа.
Това с авариините не го разбрах напълно, но ми прилича на проблем с оригинална или донадена аларма и като нищо може да е основния проблем.
Виж тази тема:
viewtopic.php?f=59&t=447783
Това с авариините не го разбрах напълно, но ми прилича на проблем с оригинална или донадена аларма и като нищо може да е основния проблем.
Виж тази тема:
viewtopic.php?f=59&t=447783
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 2008г. 2.0 тди - Загуба на ток ( утечка )
Мигачи светят при активиране на алармата - може да има вградена такава. Чест проблем е изгоряла сирена - тоест нищо не се чува.
Фаровете си светят, но при заключване веднага угасват. Това е функцията, за която говори колегата.
Според мен драмата може да е в алармата, ако има такава. Може би една диагностика няма да е излишна.
Фаровете си светят, но при заключване веднага угасват. Това е функцията, за която говори колегата.
Според мен драмата може да е в алармата, ако има такава. Може би една диагностика няма да е излишна.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 10 май 2019 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б6 2008г. 2.0 тди - Загуба на ток ( утечка )
Asko VW написа:Принципно откриването на утечка е трудна и тегава работа (има специална тема във форума). При нормални обстоятелства (изправен автомобил и акумулатор), това с фаровете не би трябвало да е проблем. Да харчи малко повече ток, но не това ти е проблема. Това си е функция, която я има при повечето сравнително нови автомобили, при нашия модел функцията е разделена в две части - да те посрещне (активира фаровете при отключване) и да те изпрати (светят известно време след като изгасиш двигателя и заключиш. И двете опции могат да се регулират по продължителност или напълно да се изключат от менюто на борд компа.
Това с авариините не го разбрах напълно, но ми прилича на проблем с оригинална или донадена аларма и като нищо може да е основния проблем.
Виж тази тема:
viewtopic.php?f=59&t=447783
Благодаря за мненията колеги.
Колата е без звукова аларма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 44 госта