За диагностиката на Пасат Б3, как?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

За диагностиката на Пасат Б3, как?

Мнениеот dandan » Пет 13 апр 2007 10:26


Въпреки, че доста се порових не можах да намеря(може и в мен да е вината), как се прави диагностика на моя Пасат Б3 двигател АБС 1.8 93 год. Под скоростния лост има три куплунга. За единия ясно има +12 волта и маса(този който е най-вляво). Има един сив в дясно само с едно кабелче , на него ми дублира сигнала който излиза и на лампата на АБС-а. Между тях има още един с две кабелчета, на които предполагам че трябва да излезе нещо ама какво и как?




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 10:53


Точно този средния е за VAG KOM, поне при мене е така.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 13 апр 2007 11:04


Да разбирам ли, че с подръчни средства нищо не може да се види.
Защото го карам и на газ, трупа грешки и ми е интересно да видя какво точно трупа.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 13 апр 2007 11:06


dandan написа:Да разбирам ли, че с подръчни средства нищо не може да се види.
Защото го карам и на газ, трупа грешки и ми е интересно да видя какво точно трупа.


Зависи какво разбираш под "подръчно средства" :-) А това че трупа грешки НЯМА да ти го покаже на компа - личен опит


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 13 апр 2007 11:29


Ами нещо което да не е предназначено само за специализираните сервизи, а човек като мен с технически познания да може да си го сглоби или набави от някъде но на сносна цена, все пак ням да отварям сервиз, поне засега. Но доколкото разбирам май е невъзможно.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 11:35


Прав си почти е невъзможно ако нямаш специализирани познания плюс лап-топ,някаква спец.програма и някакъв спец.кабел който бил доста скъп. Така че по добре не се занимавай а сомо разкачай от време на време акум. за да ти чисти грешките :wink:


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 13 апр 2007 11:36


dandan написа:.. Но доколкото разбирам май е невъзможно.


Питай патило бате... Колате едвам пали, не може да се форсира... ниски обороти... гасне...10 ЧАСА диагностика със специални компове.. Според тях колата си върви перфектно... на края рестарирахме компа и... воала... никакви проблеми


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 13 апр 2007 11:55


Благодаря за съветите . Мисля да се съобразя с тях . А има ли някакъв предпазител който като го извадя да ми рестартира компа, да не развивам всеки път акумолатора.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 12:00


Няма за съжаление откача се клемата, все пак не се прави често мисля че един път на 2 седмици му стига.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 13 апр 2007 12:08


dandan написа: А има ли някакъв предпазител който като го извадя да ми рестартира компа, да не развивам всеки път акумолатора.


Има. Аз съм с такъв. Имам копче в купето (не е предпазител). Връзва се сък единия кабел и спира тока към компа.. Ама как точно става неам идея.. Мога да снимам, и ако имаш идея да се оправяш сам


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 12:12


scuba написа:
dandan написа: А има ли някакъв предпазител който като го извадя да ми рестартира компа, да не развивам всеки път акумолатора.


Има. Аз съм с такъв. Имам копче в купето (не е предпазител). Връзва се сък единия кабел и спира тока към компа.. Ама как точно става неам идея.. Мога да снимам, и ако имаш идея да се оправяш сам
    Имаш щото някой го е слагал допълнително, иначе оригинално си няма :wink:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 13 апр 2007 12:12


Тънката част е коя жичка да резна. Копчето не е проблем. Ако можеш снимки на жичката да направиш - благодарско:)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12120
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 13 апр 2007 14:11


Извинявай dandan че ще ти поспамя в темата!
Чудно ми е само аз ли немога да намеря на моя такава диагностична букса или си няма.Става въпрос за Пасат Б3 1989г. с двигател PF.
Ровил съм и около скоростния лост, при врътките на парното под таблото и общо взето навсякъде. По ЕКУ-то не се виждат допълнителни букси освен неговата си в която влиза голям сноп кабели.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 14:17


К.Одаджийски написа:Извинявай dandan че ще ти поспамя в темата!
Чудно ми е само аз ли немога да намеря на моя такава диагностична букса или си няма.Става въпрос за Пасат Б3 1989г. с двигател PF.
Ровил съм и около скоростния лост, при врътките на парното под таблото и общо взето навсякъде. По ЕКУ-то не се виждат допълнителни букси освен неговата си в която влиза голям сноп кабели.
    Може и да нямаш, предишната ми В3-ка беше 89г и също нямаше. :roll:


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 13 апр 2007 14:37


Значи според мен каква е идеята:

Компа е вързан с акумулатора посредством кабел (говорим за плюсовия кабел). АКО по средата на този кабел се сложи прекъсвач, когато го натиснеш, той ще спре тока към компа ---> компа няма да има ток --> ще се рестартира. Не знам дали логиката ми е правилна, но поне се надявам :-) ВАЖНО!!! прекъсвача трява да ОТВАРЯ веригата (т.е. да я прекъсва), когато се натисне

Ето снимките: говорим за кабела СЪС СИНИЯ ТЕРНО ШЛАУХ (не знам точно кой кабел е)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 44 госта