Здравейте колеги,притежавам Passat b6 2006г. 2.0 140к.с BMP автомат , проблемът е следния. Вчера колата угасна в движение и после няма палене. Закачихме я на диагностика и показа грешка
По някаква случайност по късно запали с много въртене , закачихме пак на диагностика и наблюдавах дюзите в реално време и ми направи впечатление на втори цилиндър, че е в нормите но много се отдалечена от другите.
Според вас за смяна ли е.
Passat b6 2.0 140к.с. BMP проблем с дюза.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 02 мар 2013 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6 2.0 140к.с. BMP проблем с дюза.
Днес сутринта 2ри беше 2.8 а 3ти беше 3.06. Сипах добавка Bardahl - Diesel injection restorer 11
Сега показанията са 1ви -0.43, 2ри 0.57 , 3ти -0.38, 4ти 0.24
Сега показанията са 1ви -0.43, 2ри 0.57 , 3ти -0.38, 4ти 0.24
- Прикачени файлове
-
- BAR-5492-600x600.jpg (20.29 KиБ) Видяна 2371 пъти
Re: Passat b6 2.0 140к.с. BMP проблем с дюза.
Сега не разбрах, колата загасна няма палене ,но след добавка се е ремонтирала и няма проблем?
- tupalka
- Мнения: 292
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Passat b6 2.0 140к.с. BMP проблем с дюза.
Много хубава снимка си прикачил на добавката, но и аз не разбрах - с нея ли си реши проблема с дюзата? Дай още разяснения, че ни е интересно...
До тук ми изглежда само и единствено като реклама.
До тук ми изглежда само и единствено като реклама.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 02 мар 2013 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b6 2.0 140к.с. BMP проблем с дюза.
Да проблема с дюзите ми се оправи от добавката , но проблема с гасненето при първо палене и после въртене 5 минути не. Предполагаме ,че е тандем помпата. Имам съмнения че може и да е тази в резервоара защото филтъра беше черен абе много зле.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 221 госта