Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Техническа и сервизна информация за Passat
anatolinik
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот anatolinik » Нед 03 май 2020 8:25


Здравейте! Имам проблем със зумера и лампата на масло.При движение зумера започва да пищи и лампата да светва,след известно време спират и пак се включват.Сменени датчици на главата и масления филтър,сменено и таблото.След смяната на маслото Total guartz този проблем изчезна за 800 км.и след това се появи пак.Ако някой е имал същия проблем и го е решил моля споделете.Благодаря.




Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 360
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот Tsankovski » Нед 03 май 2020 8:29


Пищенето може да е всичко, от повреден мотор до ел проблем. Аз уж реших проблема като замасих кабела на датчика


anatolinik
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот anatolinik » Нед 03 май 2020 8:36


Благодаря!


бат рамбо
Мнения: 185
Регистриран на: Съб 24 юни 2017 14:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот бат рамбо » Нед 03 май 2020 8:44


Аз имах такъв проблем на 1.8 т. При мен беше , че тръбата за маслените пари се беше счупила . Смених я и първоначално не правих връзка със зумера но той си се включваше от време на време ( когато си поиска). След доста четене свалих основата на масления филтър на която се завива самия филтър. Държи се на една голяма гайка в средата ( като се свали филтъра се вижда). Със спрей за карбуратори започнах да пръскам във всяка дупка която видя и да го тръскам да падат мизериите и в един момент изпада едно парче пластмаса, от старата тръба , голямо колкото 20 ст. горе долу. От тогава не ми е светвала лампа, а бях готов да свалям маслена помпа. Та първо огледай там. Ако не - лошо. Помпа ,лагери Абе мамата...


anatolinik
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот anatolinik » Нед 03 май 2020 8:47


Благодаря!


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот Ник никишето » Нед 03 май 2020 9:01


Замразяването не решение на проблема ! Ако зумера пищи на 2000-2200 оборота е много голям шанса да си за лагери на паразитния вал , ако почуква в тия обороти са те ако не се търси проблем в картера биелни и маслена помпа задръстена цедка


anatolinik
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот anatolinik » Нед 03 май 2020 9:03


Благодаря!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот stefan4o » Нед 03 май 2020 19:13


Премерете си налягането на маслото при температура на маслото 70-90гр. (да не се бърка с температурата на водата).
Ще стане ясно веднага дали проблемът е механичен или електрически.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Зумер и лампа за маслото на двигателя на VW Pasat 1.8 107коня 1989г.

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 04 май 2020 20:14


Ох, това ме съсипа преди години, сменявах датчици, табло, мерих налягане на маслото и накрая се оказа, че докато съм натискал съединителя съм подритвал сигурно отдолу, пък и стотина пъти я вадих тази бушониера, та се оказа леки извадена една от буксите отзад.
Но кокто е казал Стефан, първо проверка на налягането при загрял мотор и 2 хиляди оборота, тогава търсене по кабелите



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта