Passat b5.5 перка климатик
Passat b5.5 перка климатик
Колеги, вярно ли е че като цъкна auto , трябва да тръгва компресора веднага и да се върти и перката на климатика( температурата вън е около 15+ градуса) ? Защото като зареждаха фреон ми казаха, че не ми тръгва 1-ва степен и след време директно включва 2-ра. Та можело да си отиде компресора така и им било слабо място на пасатите Иначе направих теста и ми изписва 444 0 климатроника.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b5.5 перка климатик
Да, вярно е.
И за перката, и за компресора
И за перката, и за компресора
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5.5 перка климатик
Голямата перка е виско. Малката е електрическа.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b5.5 перка климатик
Е така, де!
Той казва, че включва директно на 2-ра степен - предполагам, че говори за малката перка.
Той казва, че включва директно на 2-ра степен - предполагам, че говори за малката перка.
Re: Passat b5.5 перка климатик
А проблема от датчик или реле, или четки на перката е, някой има ли някаква информация?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5.5 перка климатик
На 99% перката е с изгоряла първа степен. Което е често срещано явление.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5.5 перка климатик
Може би може да се ремонтира. Моята я смених с нова.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat b5.5 перка климатик
Тази перка има и резистор, има и управление и може и те да са изгорели. Трябва да се пробва, иначе всичко се ремонтира, дори и перката
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat b5.5 перка климатик
При този модел перката е обикновен ел мотор с два кабела. Степените се реализират с външен резистор и той си е отделен елемент с отделен парт номер. Предвид, че перката си работи на поне една степен, значи, че самата перка е изправна и няма за какво да се прави или сменя тя.
Двете степени са на общ предпазител, който явно е здрав, така че остават няколко други варианта - прекъснал резистор, повредено реле за1-ва степен или грешно кодиран контролер на климатроника .
Когато кодировката е грешна (примерно модула е сменян и е кодиран за голф 4) , не пуска перката. Релето се намира на бушониерата под таблото, при педалите. Резисторът се намира в зоната под левия фар, на рога на колата. Не рядко гният и кабелите при резистора.
2-ра степен се пуска от пресостата , като той подава сигнал към релето за 2-ра степен и тогава е без значение как е кодиран контролера. Хората често сменят контролерите, които са еднакви между голф 4 и пасат б 5.5 , но кодировката и начина на управление на компресор и перки при двете коли, са съвсем различни .
Двете степени са на общ предпазител, който явно е здрав, така че остават няколко други варианта - прекъснал резистор, повредено реле за1-ва степен или грешно кодиран контролер на климатроника .
Когато кодировката е грешна (примерно модула е сменян и е кодиран за голф 4) , не пуска перката. Релето се намира на бушониерата под таблото, при педалите. Резисторът се намира в зоната под левия фар, на рога на колата. Не рядко гният и кабелите при резистора.
2-ра степен се пуска от пресостата , като той подава сигнал към релето за 2-ра степен и тогава е без значение как е кодиран контролера. Хората често сменят контролерите, които са еднакви между голф 4 и пасат б 5.5 , но кодировката и начина на управление на компресор и перки при двете коли, са съвсем различни .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта