Шестскоростните кутии по начало са по-кекави спрямо 5 степенните, но не съм убеден, че ще чукат така при потегляне, превключване и спиране, а и да е това, то досега щеше да "роди" :) , защото щеше да е разбито нещо по касетата на диф-а , а ако са лагери на чашките и да чукат така, щеше вече да има сериозен теч на масло от прецакани семеринги, заради радиалното биене в лагерите .
Нещо друго е.
При куатро има малко по-изявен "луфт" да го наречем , но това е нормално, обират се много звена по трансмисията и не е проблем, свиква се :) , просто при тези версии има едно подскачане в задното прасе ( задния диф ) и понякога чак вече чука като на желязо , сменят се тампоните му и се оправя .
При преднячките го няма това.
Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Имах един Г2. И той си чукаше точно като при теб. Оказа се амортисьор за смяна.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
При Макферсън окачване , каквото е на голфа е друго, има такава опция. При многораменно - не, не ми се вярва това да е вариант.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Майстор огледа внимателно карета и залага, че не е това. Оказа се, че при потегляне двигателя доста подскача и той заподозря предния тампон на двигателя, който е просто една гума... Ще пробвам с него и ще споделя какво се случва.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Щом мърда много мотора при потегляне, почти винаги проблема е в тампоните на скоростната. Странното е, че докато не се смъкнат , е трудна преценката дали са скъсани .
От ударния тампон ( отпред в средата , предполагам за него говориш ) може да причуква при потегляне, но това е вследствие на скапани други тампони. Т.е. сам по себе си надали е виновен той. За да удря на "желязо" , са се скапали преди това и други тампони. Или колата е имала удар , или при някакъв монтаж/демонтаж не е бил нагласен правилно . И скъсва гумата.
От ударния тампон ( отпред в средата , предполагам за него говориш ) може да причуква при потегляне, но това е вследствие на скапани други тампони. Т.е. сам по себе си надали е виновен той. За да удря на "желязо" , са се скапали преди това и други тампони. Или колата е имала удар , или при някакъв монтаж/демонтаж не е бил нагласен правилно . И скъсва гумата.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Преди време, когато сменях тампоните на скорости (два на брой) и на двигателя (един тампон, едно голямо бомбе с една шпилка) .... но тогава изобщо не сме споменавали, че отпред има ударен тампон и така си е останал. След смяната на тези три тампона почти нищо не се промени и чукането си остана. Тогава изобщо не съм знаел, че има такъв тампон, иначе щях да настоявам да се смени. Поръчан е, ще го сменя и ще кажа какво се случва.
Остава съмнението обаче, че понякога се чува това почукване и при рязко завиване надясно с ниска скорост.
БЛАГОДАРЯ за мнението на всички! Много е полезно
Остава съмнението обаче, че понякога се чува това почукване и при рязко завиване надясно с ниска скорост.
БЛАГОДАРЯ за мнението на всички! Много е полезно
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Все пак си огледай рейката ( олуфтяване ) или накрайник ( вътрешен към рейката най-вече )
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Проблемът май изчезна или поне за сега! Сменен е тампон на двигателя.....за 9 лева! Направо умрях, че този проблем го влача 2 години и накрая било заради едни 9 лева! Благодаря на всички!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
С тампон за 9 лв на тоя тежък тропащ дизел съвсем скоро ще чуеш пак проблемът. Като се разхлопа, купи си лемфьордер тампони, и ги смени и двата, добре е да се сменят и двата на скоростната кутия
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
9лв за тампон на мотора? Явно не става въпрос точно за хидравличните. Това е абсурдно ниска цена дори за върло менте.
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Мисля, че става дума за този най-отпред. Не е нищо особено, силно казано тампон.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Да кажа две думи от позицията на човек, минал по този път.
Този тампон отпред е буфер, и работата му е да направи точно това, което колегата е постигнал като го е сменил, обаче когато хидравличните сдадат багажа.
Това означава, че хидравличните тампони на колегата или са пред скъсване или пред счупване и танцува мотора из коша.
Смяната им е силно препоръчителна с оригинал.
A той е само един AVON made in England. 200-250лв бр.
Този тампон отпред е буфер, и работата му е да направи точно това, което колегата е постигнал като го е сменил, обаче когато хидравличните сдадат багажа.
Това означава, че хидравличните тампони на колегата или са пред скъсване или пред счупване и танцува мотора из коша.
Смяната им е силно препоръчителна с оригинал.
A той е само един AVON made in England. 200-250лв бр.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Тампоните на двигателя са сменени преди няма и година и то с лемфьордер чисто нови. Това отпред не знам дали е точно тампон, някаква много яка гума, която при мен е била направо изчезнала. Не знам защо не е забелязано това, още миналата година при смяна на основните тампони.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
При омасляване, масло , нафта , със времето изгнива просто, съчетано и с малко "облъскване" поради друг проблем , примерно тампони на двигател, пада си директно.
Досетих се, след като написах предния си пост, че вероятно е ставало въпрос за ударния тампон.
Досетих се, след като написах предния си пост, че вероятно е ставало въпрос за ударния тампон.
- Peppy1983
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 05 юли 2020 14:53
- Автомобил: Фолксваген Пасат Б5 и 5
- Двигател: 1 9ТДИ 130кс АВФ 2002г
Re: Passat AVF - чука при потегляне (сменени маховик, тампони и носачи)
Здравейте колеги!
Имам подобен проблем като при колегата, само че не е при потегляне а при набиране на скорост някъде м/у 80 и 100км когато върна газта се чува яко чукане което спира почти веднага. Също така осезаемо чука при каране освободена от скорост. Чукането се чува в зависимост колко бързо се движа някак от въртящия момент на полуоската. Спира да чука когато настъпя педала на спирачката и когато ускорявам но не при потегляне не и при завиване. Не е от карета не е от тампони на двигател и скоростна кутия защото са нови. Допитвал съм се до майстори и тяхното мнение е или от вътрешно каре или от диф на скоростната кутия. Бихте ли дали малко акъл от какво може да е. Предполагам че някой от вас може да се е сблъсквал с подобен проблем. Колата е Пасат Б5.5 1.9тди авф мотор. Благодаря предварително.
Имам подобен проблем като при колегата, само че не е при потегляне а при набиране на скорост някъде м/у 80 и 100км когато върна газта се чува яко чукане което спира почти веднага. Също така осезаемо чука при каране освободена от скорост. Чукането се чува в зависимост колко бързо се движа някак от въртящия момент на полуоската. Спира да чука когато настъпя педала на спирачката и когато ускорявам но не при потегляне не и при завиване. Не е от карета не е от тампони на двигател и скоростна кутия защото са нови. Допитвал съм се до майстори и тяхното мнение е или от вътрешно каре или от диф на скоростната кутия. Бихте ли дали малко акъл от какво може да е. Предполагам че някой от вас може да се е сблъсквал с подобен проблем. Колата е Пасат Б5.5 1.9тди авф мотор. Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта