за модела на VW PASSAT B6 6 тица.
Като начало можем да почнем ,че реално си работят перфектно и в един момент
спират да свирят или едната първо или и двете и човек почва да се замисля бушона за клаксон ли е изгорял
но реалността е по-гадна самата истина ,а тя е самите тромби са изгорели .
Доста хора се оплакват от тоя проблем на тоя модел даже бях ,чел в форума тук
за колеги който се оплакват от изгорели клаксони !
Става дума за клаксона на марката Хелла произведен за AUDI и VW !
Реално няма начин да се поправят а само да се заменят с други и аз така направих !
След това разглобих от интерес тромбата на Хелла и което не е хич лесно и видях
проблема а той или дава на късо някъде или довежда до голяма температура
по-време на подаването на ток за да издава звука ...
Видимо се вижда изгорялата пластмаса и пожълтелите ивици
от тлеене на пластмаса след разтапяне или нещо подобно на тромбата след отварянето и.
До последно бях обеден ,че вътре влиза вода и довежда до проблема но не е така .
Ето приложените снимки !



След разделянето на охлюва на две вижда се има сив силикон за изолация

Тука се разделя гривната

Тука разделяме капака и металната мембрана

Тука се вижда едно като сърп направено от материал като на ел. платки за компютри .

Тука се вижда като пипнах това подобаващо на сърп и се счупи веднага

Тука се вижда разтопената пластмаса

Тука се вижда опушеното

Всичко на куп :

Снимките са правени от гсм но се вижда горе доло . (Това е една от детсите болести на пасат 6 )