2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Здравейте хора , дайте съвети от какво може да е проблема пуши бяло и мирише, пуши особено на място и тръгване с 1-2ра, на 5та примерно на 3500-4000об няма грам пушек ,преди нямаше сменихме гарнитурата на глава , главата ревизирана нови клапани, гумички , водачи,легла и тн .. мисля че замина турбото ? Искам да сменя с 1749vb или 1749vc ще стане ли ?
- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Лошо. Как го описваш на миризма? На какво мирише пушека?
П.п. как пък преди ремонта няма пушек, а сега пуши.... Странно , но не и невъзможно съвпадение.
Интересното е, че при фул газ няма пушек...
П.п. как пък преди ремонта няма пушек, а сега пуши.... Странно , но не и невъзможно съвпадение.
Интересното е, че при фул газ няма пушек...
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Показах на един познат майстор но той не смени гарнитурата каза турбото заминава , има масло с тръбите просто дошъл времето ,иначе безтуй искам да увелича мощността дпф егр офф и 1749, миризмата не мога да опиша защото нямам представа но е гадна
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
1749vc не става на 8V главата, 1749vb пасва на главата.
Това пушене е малко странно да се появи след смяна на гарнитура, по скоро е да са ос*али нещо.
Маслото в турбо пътищата може да е от картерна вентилация. Аз смених турбото с ново и пушенето пак го има, сега сменям гумички на клапани, ама маркучите пак са ми пълни с масло, единия вариант е да се е прецакал клапана в капака, другия вариант е да има високо налягане в картера и да хвърля прекалено или да избива през сегменти на турбо.
Може да шунтираш временно вентилацията с oil catch tank, да видиш колко масло събира и така ще видиш дали турбото е проблема.
При повишено картерно налягане се затруднява оттичането от турбото и средната част се препълва и почва да избива през сегменти
Това пушене е малко странно да се появи след смяна на гарнитура, по скоро е да са ос*али нещо.
Маслото в турбо пътищата може да е от картерна вентилация. Аз смених турбото с ново и пушенето пак го има, сега сменям гумички на клапани, ама маркучите пак са ми пълни с масло, единия вариант е да се е прецакал клапана в капака, другия вариант е да има високо налягане в картера и да хвърля прекалено или да избива през сегменти на турбо.
Може да шунтираш временно вентилацията с oil catch tank, да видиш колко масло събира и така ще видиш дали турбото е проблема.
При повишено картерно налягане се затруднява оттичането от турбото и средната част се препълва и почва да избива през сегменти
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Процедурата по смяна на гарнитурата вероятно не е изпълнена както трябва. Болтовете сменихте ли?
Защо е сменяна гарнитурата?
От заминаващо си турбо или съборено такова не излиза бял пушек.
Колата гори антифриз и ще забележиш, че нивото му спада.
Наличието на масло в турбо пътищата за ТДИ автомобил на 400+ хил.км. е нещо съвсем нормално.
Защо е сменяна гарнитурата?
От заминаващо си турбо или съборено такова не излиза бял пушек.
Колата гори антифриз и ще забележиш, че нивото му спада.
Наличието на масло в турбо пътищата за ТДИ автомобил на 400+ хил.км. е нещо съвсем нормално.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Те повечето не могат и цвета да определят, само че миризмата когато гори масло не може да се сбърка.
Не е много нормално да пуши пък било то и на 500 000км. Единственото нормално е да изкара чернилка при стъпване на педала, всички други пушеци не са нормални и се приемат за проблем. А в маркучите ако има масло винаги ще пуши, това масло си влиза в цилиндрите и си изгаря със син цвят. Нормално е маркучите да са мазни отвътре ама в никакъв случай не е нормално като извадиш някой от маркучите и като ги наклониш да прокапва масълце.
Миналата седмица свалях маркуч на 3 цилиндрово лупо тди да провера ЕГР колко е запушен и с изненада установих че масло няма в маркуча, само стои мазен, а при мен като наведа маркуча и капнат 2-3 капки винаги от най горния маркуч
Не е много нормално да пуши пък било то и на 500 000км. Единственото нормално е да изкара чернилка при стъпване на педала, всички други пушеци не са нормални и се приемат за проблем. А в маркучите ако има масло винаги ще пуши, това масло си влиза в цилиндрите и си изгаря със син цвят. Нормално е маркучите да са мазни отвътре ама в никакъв случай не е нормално като извадиш някой от маркучите и като ги наклониш да прокапва масълце.
Миналата седмица свалях маркуч на 3 цилиндрово лупо тди да провера ЕГР колко е запушен и с изненада установих че масло няма в маркуча, само стои мазен, а при мен като наведа маркуча и капнат 2-3 капки винаги от най горния маркуч
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Болтовете сменени са, не е от турбото аз мисля така,гарнитурата сменена защото губеше антифриз,но когато имаше загуба на антифриз нямаше такова пушене. Наличието на масло е съвсем нормално и аз го забелязах , то и афн то същото но няма проблеми толкова ще има
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Връщай му я да си я оправя
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Така е утре ще ходя обратно п.тка м.йна знае да сменя капака на клапаните което е 300кинта вместо да смени уплътнението му за 15лв , омръзна ми от такива майстора няма стабилен майстор
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Пак тече, на моя капак му смених оплътнението и Отзад между втори и трети и цилиндър тече, отстрани до ремъка изпускаше, подмазах го със силикон да не протича към ремъка.
Трябва леко обезмасляване и да се намаже от двете страни на гарнитурата леко със силикон, стягаш го на 8нм и го оставаш да престои един ден
Трябва леко обезмасляване и да се намаже от двете страни на гарнитурата леко със силикон, стягаш го на 8нм и го оставаш да престои един ден
- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Значи много неприятна ситуация . Сега тоя пушек, ако е масло , може да има сиво-бял цвят, миризмата е много серт, Странно обаче при фул газ липсва?! Ако има начин за момента , изведете картерната вентилация, да не се засмуква .
Подобен цвят също ако има недоизгоряне на нафта , миризмата също е много неприятна и люта .
При горене на антифриз също може да има подобни симптоми, но поне се хваща адски лесно с една салфетка отзад на ауспуха. Взима се бяла салфетка ( или от кухненска ролка нагъната на два-три ката ) , колата да е загряла за да е сигурно, че това не са кондензи капки от студен мотор и студен ауспух, един човек придържа салфетката отзад , друг подава към 2000 оборота газ , така около 30-ина сек. Дигаш салфетката и ако има капчици вода-ясно. Ако трябва повторете експеримента и ако пак няма, значи не е вода/антифриз .
Подобен цвят също ако има недоизгоряне на нафта , миризмата също е много неприятна и люта .
При горене на антифриз също може да има подобни симптоми, но поне се хваща адски лесно с една салфетка отзад на ауспуха. Взима се бяла салфетка ( или от кухненска ролка нагъната на два-три ката ) , колата да е загряла за да е сигурно, че това не са кондензи капки от студен мотор и студен ауспух, един човек придържа салфетката отзад , друг подава към 2000 оборота газ , така около 30-ина сек. Дигаш салфетката и ако има капчици вода-ясно. Ако трябва повторете експеримента и ако пак няма, значи не е вода/антифриз .
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Ако е масло то ще го разбера знам мириза но не е , пък и антифриза държи на място , голяма загадка стана
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Пoследния дизел, който видях с подобен проблем, след 10 минути работа смесено пр.ход + форсиране направи много малка струйка вода по асфалта зад ауспуха; собственика твърдеше, че няма намаляне на охл.течност; мъркуча към радиатора беше супер-мек, т.е. в охл.с-ма няма налягане и при отваряне на разш.съд нямаше налягане. Антигриза се въртеше.
След сваляне на главата се оказа, че има пукнатина.
След сваляне на главата се оказа, че има пукнатина.
Последна промяна от dispatch на Пет 12 юни 2020 10:12, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
То за това като се сваля глава за гарнитура се инспектира всичко основно, водачи не е хубаво да се сменят не ми се обеснява сега защо и никой не искам да убеждавам в противното, лично аз бих сложил нови клапани(те ще са по плътни) с нови гумички, разстъргват се леглата на помпа дюзите и се набиват втулки, проверява се главата за пукнатини(надува се), пасват се клапаните, челото на главата се изправя ако е нужно, след това се проверява блока за кривина и ако е нужно се сваля и се качва на фреза да се изправи и той, вадят се буталата, мерят се ключове на сегменти, канали, овалност на цилиндри и вече ако всичко е в норми се пристъпва към сглобяване, а не както повечето правят само свалят глава да кажат че са я свалили или да се правят на майстори.
Щото после се чудиш що пуши, Еми ще пуши, ако всичко беше инспектирано преди сглабя е нямаше да е така, ама нали все да бързат да приберат паричките.
Само едно пояснение ще направя за 1,9-2,0 8v TDi, леглата на ПД се разбиват и е престъпление да направиш инспекция и да оставиш леглата на елипси. Вариантите са два, единия е да се разстържат и да се набият втулки(аз не бих избрал този), другия е нова глава от кола по нова година и да се оглежда дали има ръб, третия вариант е чисто нова на Колбеншмит, това е най правилното решение
Щото после се чудиш що пуши, Еми ще пуши, ако всичко беше инспектирано преди сглабя е нямаше да е така, ама нали все да бързат да приберат паричките.
Само едно пояснение ще направя за 1,9-2,0 8v TDi, леглата на ПД се разбиват и е престъпление да направиш инспекция и да оставиш леглата на елипси. Вариантите са два, единия е да се разстържат и да се набият втулки(аз не бих избрал този), другия е нова глава от кола по нова година и да се оглежда дали има ръб, третия вариант е чисто нова на Колбеншмит, това е най правилното решение
- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 2.0тди бмп почна да пуши бяло след смяна на гарнитура? Замяна на турбо ?
Да, нова тиква е най-правилното и добро решение . Ама нова от магазина нали..!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта