Пасата е Б7 2.0тди 140 кс 2011 г. Шум от съединителя

Техническа и сервизна информация за Passat
Nihorliev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 01 май 2019 20:11
Автомобил:
Двигател:

Пасата е Б7 2.0тди 140 кс 2011 г. Шум от съединителя

Мнениеот Nihorliev » Пон 10 авг 2020 19:52


Добър вечер колеги, Пасата е Б7 2.0тди 140 кс 2011 г. Вчера ми се появи шум от към скоростната кутия. Не е дрънчене, а по скоро като леко тракане. Изчезва като натисна съединителя. Даже като го натисна леко само мъничко и звука изчезва. Не приплъзва, не сръчни маховика, работи си абсолютно нормално. Просто звука дразни. Не би трябвало да е аксиалтия лагер поради принципа му на действие. По прилича на лагер на първичния вал на СК. Или пък е време за смяна на съединителя и маховика. На реални 150000 км съм.




Nihorliev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 01 май 2019 20:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасата е Б7 2.0тди 140 кс 2011 г. Шум от съединителя

Мнениеот Nihorliev » Чет 13 авг 2020 15:10


Колеги някакви идеи да Ви идват. Бях при майстора си и той е категоричен , че всичко със съединителя е а наред. Интересно е че звука изчезва като натисна педала на съединителя само сантиметър.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4887
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасата е Б7 2.0тди 140 кс 2011 г. Шум от съединителя

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 13 авг 2020 15:35


такъв шум имах на ауто а3 sporback 2007 с 1.9 BKC 105hp на по-хладно изчезваше, като загрее се появяваше, аз бях набедил притискателния лагер, според мен не се отделяше от притискателния диск напълно заради замърсена опашка на скоростите. Не знам дали беше това наистина, защото преди да сваля скоростите колата беше открадната. Много гадно металическо чукане както чука дизел но с по-висока честота. и по-тихо така бих го описал.


Nihorliev
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 01 май 2019 20:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасата е Б7 2.0тди 140 кс 2011 г. Шум от съединителя

Мнениеот Nihorliev » Чет 20 авг 2020 18:34


Така, счупени ламели на притискателния диск, разбит лагер-помпа и износен почти до 0 феродов диск. Здрав демферен маховик. Смяна на комплект съединител и лагер помпа - 840 лв с труда. Съединителя е Закс. Сега мърка като коте. Лека вечер и много безаварийни на всички!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта