Здравейте,
бихте ли ми помогнали при избора на свещи за пасата ми, 1,8т awt код на мотора, има монтирана газ.
55 000км карах с NGK иридиеви, нямах проблем. Смених ги със същите около 10 000 км нямах проблеми, после започна едно придърпане при каране на газ, на бензин нямам проблем. Ходих при газаджията и обслужи рейката на газ и всичко се управи. Постоянно ми набива грешка в първи цилидър и му смених бобината. Тук от няколко дни много прекъсва на газ и пак при газаджията и ми казва всичко е наред, не си с правилните свещи. Смених ги с едни бош, най-ефтините ми е дал пича от тех ко уж да ги сменям всеки път когато и маслото. Сега и на газ и на бензин прекъсва. Днес по-късно ще си върна пак старите. Може ли да споделите с какви точно карате вашите пасати.
Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Така както описваш проблема не е в свещите. След смяна на бобоната има ли пак грешка с мисфайр в първи цилиндър, ако има бих премерил компресията или проверил дюзата. Иначе аз карам вече над 100 к км с иридиеви на NGK и съм много доволен, също съм сложил такива на баща ми на колата и още няколко приятели и никой не се е оплакал.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
tomata написа: Може ли да споделите с какви точно карате вашите пасати.
AWT - 1.8Т на газ го карам само със свещи NGK PFR6Q - никога никакви проблеми - сменят се на 30000 км и всичко е точно!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Никога не съм сменял свещи на по-къс интервал от предписания от производителя затова че карам на газ....и никога не съм имал проблеми с работата на мотора ..нито пък ми е фръквала колата като ги сменя...и да добавя не съм сменявал кабели и никога не ми е горяла бобина и комутатор....Ако не се лъжа каталожните и фабрични свещи на този мотор са NGK 6458 PFR6Q Laser Platinum Plug които са с интервал на смяна 90 000мили. или 140 000км.
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
Има развитие, оказа се, че свещите не са ми били иридиеви, а NGK PFR6Q както колегата е написъл по-горе (брат ми го играе майстора и той ги сменя). Върнах свещите NGK, които бяха на малко км, намерих една пукната, на 1 цилиндър, там ми дава грешка всеки път. Сложих си една от най-старите NGK. Прекъсваше само на газ.
Отидох и купих NGK laser line lpg и ги смених. Колата пак прекъсваше на газ. Покарах 300км на бензин (100 в Сф и едно ходене до Пазарджик) и непрекъсна нито един път. Ходих при газаджията пак да гледа настройки, рейка и т.н, нищо нямало по газста, но си прекъсваше. Когато смених вторият път свещите бях сменил и бобината (беру) на 1 цилиндър, там винаги ми дава грешката. Газаджията имаше ваг ком смени местата на бобините на 1 и 4 цилиндър и грешката отиде на 4. И пак настана спор бобината, която бяхме сменили с брата била проблемна. Невярвах бобина на около 15 000 да е проблемна и си тръгнах. Записах си час при друг газаджия, но днес реших да не се правя на интересен и днес обедната почивка ходих за нова бобина и я смених. Сега минах 8км по центъра в Сф и колата непрекъсваше.... Ще покарам още малко и ще пиша пак за резултат. Четох теми във форума, че ако са изхабени свещите може да ти се прецака бобината, освен това да е станало с тази бобина, друго обяснение нямам. Благодаря на всички за съветите
Отидох и купих NGK laser line lpg и ги смених. Колата пак прекъсваше на газ. Покарах 300км на бензин (100 в Сф и едно ходене до Пазарджик) и непрекъсна нито един път. Ходих при газаджията пак да гледа настройки, рейка и т.н, нищо нямало по газста, но си прекъсваше. Когато смених вторият път свещите бях сменил и бобината (беру) на 1 цилиндър, там винаги ми дава грешката. Газаджията имаше ваг ком смени местата на бобините на 1 и 4 цилиндър и грешката отиде на 4. И пак настана спор бобината, която бяхме сменили с брата била проблемна. Невярвах бобина на около 15 000 да е проблемна и си тръгнах. Записах си час при друг газаджия, но днес реших да не се правя на интересен и днес обедната почивка ходих за нова бобина и я смених. Сега минах 8км по центъра в Сф и колата непрекъсваше.... Ще покарам още малко и ще пиша пак за резултат. Четох теми във форума, че ако са изхабени свещите може да ти се прецака бобината, освен това да е станало с тази бобина, друго обяснение нямам. Благодаря на всички за съветите
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
Сам си написал, че на 1-ви цилиндър свещта е била пукната. Много е вероятно именно тя да е прецакала бобината, нищо, че е на 15к км.
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
Има развитие с прекъсването на моят пасат. След като сложих иридиеви свещи карах около 10000км. ОТ февруари до 20 април някаде не съм карал пасата, карах си голфа, беше в Пазарджик. Вземам си го тръгвам да го карам "мре, неще" прекъсва много яко, пускам vag com, грешката пак първи цилиндър, свалих свещите, на 2,3 4 цилиндър чистак нови, на 1 една странна. Отидох пак за бубина, по рано все купувах беру, сега взех бош. След 50км, същото прекъсва....помислих свещи, запътвам се за свещи много ядосан и в магазина срещам един съученик, където не бях виждал 5г. разказвам си проблема, а той имал братовчед газаджия, тук в СФ (иначе си ходех в Пазарджик)... веднага отидохме при него без да купувам нищо. Човека свали рейката, изчистия, нищо не смени (било си личало, че са сменяни буталцата) КАЛИБРИРАЯ с часовник (всички отваряли различно ми каза) и я монитра, запамети страти настройки и прави нови настройки....излезнах на тест драйв врътнах 12км и не прекъсваше. Като се върнах ми обясни, че със старите настройки сместа е било много много богата, и той е направил сместа както мисли, че е подходяща. Минал съм още 140км, грацко и не прекъсва и няма грешки. Извинявам се за дългият пост и дано съм полезен на някой. Прикачвам снимки на грешките, и на свеща на 1 цилиндър.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
Тая свещ отдавна е умряла. А настройките на газовата, без коментар.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
И как позна по снимка....
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
Колега вчера смених свещите с BRISK DR15YS за по 6 кинта парчето. Взех ги от моя газаджия.
Сложил съм ги и си работят перфектно. Дори мога да кажа, че съм много доволен.
Все пак колата беше с едни дърти NJK, с които я купих.
Ще ги сменям на 10 или 15 хиляди километра.
Сложил съм ги и си работят перфектно. Дори мога да кажа, че съм много доволен.
Все пак колата беше с едни дърти NJK, с които я купих.
Ще ги сменям на 10 или 15 хиляди километра.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 24 дек 2022 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 1,8Т AWT - свещи NGK?
Колега имам подобен проблем с прекъсване и грешки на газ, може ли информация къде си ходил на газаджия за разрешаването на проблема?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Ивайло Димов и 181 госта